Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MODIFAST

23.11.2007 |

Oletko laihduttanut kyseisellä tuotteella ja kuinka monta viikkoa sitä käytit?

Näin aluksi sillä ajattelin tiputtaa tuota elopainoa... ja sitten siirtyä pikkuhiljaa vaikka pv pisteille... mutta jos on kokemusta niin kertoisitko?

Eilen aloitin ja ensimmäisen päivän jälkeen tuntuu ihan hyvältä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kuullitkaa, ja miten käytetään?paljo ym

Vierailija
2/3 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli apteekista ostettava " laihdutusvalmiste" annoksi otetaan 3-4kpl päivässä. Niitä on sekä kylmään veteen sekoitettavia että lmpöiseen. On myös tullut suklaan ja karamellin makuisia patukoita.

Tarkoitukseni on syödä vain näitä tuotteita muutaman viikon ajan. Eli otan neljä kertaa päivässä annoksen. Sekoitan yhden pussin 2dl vettä ja juon tuotteen. Nämä ovat ihan hyvän makuisia. Itse pidän eniten suklaan mausta, mutta löytyy myös vaniljaa, vadelmaa...en ole varma vieläkö on kahvi makua? Joskus olen nähnyt... lämpöisenä on ainakin parsaa..muita en muistakaan. On olemassa sellainen paketti, jossa on muutamia eri makuja, joten sellainen on hyvä hommata ensin, niin sitten ei ainakaan tarvitse ostaa kokonaan sellaista pakettia, mistä mausta ei pidä.

Itse otan siis kolmesti päivässä tuon pussin ja sekoitan nesteeseen ja kerran päivässä otan niitä patukoita. Tulee tuota purukalustoa käytettyä.

Tiedän että näitä ja vastaavia valmisteita käytetään esim.. kun laihdutetaan lääkärin valvonnassa.

Itse olisin halukas tietämään että minkä verran ihmiset ovat onnistuneet tiputtamaan alussa painoaan... itsellä jo tuo alkupaino on niin valtava, että toivon tietenkin sen näin alussa tippuvan reilusti, jotta motivaatio säilyisi.

Toki olen ottanut liikunnan mukaan...

Ainoa haittapuoli näissä tuotteissa on hinta... toki tuleehan sille napostelullekin hintaa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kg / 6 vk