G: Kerro pahin painajaisesi
Tässä mun: Olen vessassa, ovi lukossa. Joku yrittää päästä sisään tarkoituksenaan tappaa. Kuuntelen pitkään oven takana mitä keinoja tyyppi käyttää päästäkseen sisään. Tiedän, että kohta hän onnistuu ja kuolen.
Kommentit (3)
Tulee mieleen esim.
- Olen eksynyt suureen, sokkeloiseen rakennukseen, jonka kaikki asukkaat on murhattu. Pelkään koko ajan, että joku tai jokin kuulee liikkeeni ja löytää mut. Hiivin pitkin käytäviä ja piileskelen huoneissa, joitten seinät on veriroiskeissa. Katselen murhattujen ihmisten tavaroita, mm. luen jotain päiväkirjaa. Tän unen tunnelma oli vaan tosi ahdistava ja karmiva.
- Oon yöllä ala-asteeni koulurakennukseen sisälle lukittuna. Paikka on pimeä, sokkeloinen ja suurempi kuin todellisuudessa. Joku on mun perässäni, koettaa saada kiinni ja tehdä jotain (en oikein tiedä, mitä pahaa se mulle aikoo tehdä). Se liikkuu hitaasti pitkin käytäviä, kuuluu vaan laahaavat askeleet ja rohiseva hengitys. Mä juoksen kauhuissani ja meen vihdoin johonkin kaappiin piiloon, ja koko ajan laahaus ja rohina käy vaan lähemmäs, ja tiedän, että en pääse pakoon...
Se joku olen ollut minä.
Olen sössinyt jotain pahasti ja olen pakosalla.
Joku demoni jahtaa minua ja on vallannut maailman. Minä olen onnistunut pelastumaan ja olen jatkuvasti pakosalla.
Demoni raiskaa minut ja synnytän käärmeitä tai jotain avaruusolioita tai uusia demoneja.
Syön käärmeen.
Ihossani tai sen alla kasvaa jotain toukkia.
muiden ihmisten kuullen.