siis epäilläänkö, että vesa k olisi ostanut sen 17v brassi tytön???
Kommentit (29)
Näyttää TODELLA nuorelta, ei varmaan yli kuuttatoista veikkaan, sanoi henkilöllisyyspaperit mitä hyvänsä. Aika ällöttävää.
tyttö on brassi, kyllä ne tytöt osaa tarttua tilaisuuteen jos joku sitä tarjoaa.
Jos rikas mies, vaikkakin vanhempi, tulee tarjoamaan elämää toisessa maassa ilman rahaongelmia ja elämää pois kurjuudesta, niin kyllä ne tytöt tietää mitä tehdä.
Moni brassityttö on todella nuoren näköinen. Luulisin, että Veskun heila on 18-19 v, oikeasti.
Vierailija:
Näyttää TODELLA nuorelta, ei varmaan yli kuuttatoista veikkaan, sanoi henkilöllisyyspaperit mitä hyvänsä. Aika ällöttävää.
Vai kuka on kateellinen kelle?
AV-mammat Keskisestä? :D
Vierailija:
Vai kuka on kateellinen kelle?AV-mammat Keskisestä? :D
soitella kielitaidottomana mihinkään prasiliaan.
se on monella naiselle etelä-Amerikassa haaveena.
eli kyllä tässä näyttäisi olevan jonkinlainen ostokuvio taustalla. Tosin tytöllä on varmaan ihan hyvät oltavat, mutta ei se asetelmaa miksikään muuta. Rahalla saa ja hevosella pääsee, näinhän se menee.
Keskinen kelpais pussisilmineen aika monelle av-mammallekkin ja ihan takuulla.
eikä se ole todiste siitä että tyttö on Keskisen ostama.
rikkaasta jenkistä/eurooppalaisesta joka vie heidtä pois sieltä. Naisen asema on siellä hyvin esineellinen. Naiset haluaa olla mahdollisimman kauniita ja seksyjä, se on kauneusleikkausten luvattu maa.
18.
Mun näkökulmasta teinien kanssa vehtaava keski-ikäinen ukkeli ei kyllä pelaa ikinä ihan täydellä pakalla.
Mutta jos tämän tytön kanssa ei onnistu, siellä on sata ja yski tyttöä jonossa ehdolla Keskisen uudeksi tyttöystäväksi.
Ei se siitä miksikään muut vaikka me sitä moralisoitas tässä kuinka.
18.
Surullista silti, että ihminenkin voi olla ostokamaa. Miltähän siitä likasta tuntuu, kun Keskinen saa tarpeekseen sen höyläämisestä ja vaihtaa toiseen.
Suomessa on laillista harrastaa seksiä 16-vuotta täyttäneen kanssa vaikka olisit 79v itse.
suomalainen nainen tois noin 20v. nuoremman miehen jostain Brasseista niin johan se nainen olisi hyväksikäytetty ja säälitty ja mies fiksu oman etunsa ymmärtävä.
Nämä sukupuoliroolit ne on tiukassa.
18.
ei kukaan kattele vielä 17vuotiaita poikia paitti 17 vuotiaat tytöt.
Siis vertailuna vaan..
18.
kukaan itseään fiksuna pitävä ihminen moista harjoittaisi. Eihän niillä ole oikein kunnolla yhteistä kieltäkään, millä kommunikoida.
Mutta toisaalta taas, kyynisemmin ajateltuna: Veskuhan vaan toteuttaa n. 90 %:n suomalaismiesten salaista haavetta: nuori ja kaunis sängynlämmittäjä ulkomailta, joka ei paljoa naputa ja vaadi. Sääli vain tytön kannalta, että hänkin vanhenee ja rupistuu väistämättä joskus: sitten eikun vaihto nuorempaan.
Keskistä epäillään ihmiskaupasta
23.11.2007 06:37
Brasilian poliisi epäilee kyläkauppias Vesa Keskistä ihmiskaupasta. Viikonloppuna poliisi tutki Keskisen tyttöystävän kodin Fortalezassa.
Poliisi teki kotietsinnän myös isoäidin luo ja kuvasi siellä muun muassa kaikki Suomessa otetut valokuvat.
Tyttöystävä Natalia on tällä hetkellä Keskisen vieraana Suomessa. Hän ja Keskinen kuulivat poliisitutkinnasta järkyttyneeltä isoäidiltä tuoreeltaan.
Poliisit olivat rynnänneet varoittamatta hänen kotiinsa.
- Poliisi oli kertonut, että minua pidetään Suomessa työ- tai jopa seksiorjana.
Natalian mukaan poliisin vierailu oli järkyttävä yllätys perheelle. Perhe on tavannut suomalaisen vävykokelaansa yli kymmenen kertaa ja Natalian mukaan perhe luottaa Vesaan.
Poliisit olivat antaneet ymmärtää, että Natalia noudetaan saman tien pois Suomesta.
- En aio jättää Vesaa enkä Suomea, Natalia sanoo.
Keskinen pitää tapahtunutta vakavana, mutta ei ole hädissään.
- Tuntuu jotenkin epätodelliselta, kun koko ajan tulee tällaisia vaikeuksia. Ensin minua epäillään raiskauksesta ja nyt olen sitten orjanvälittäjä ja sutenööri, Keskinen puuskahtaa.