Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** ISOT Enskat loppuviikkoon to-su ***

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Mihinkäs kaikki on hävinneet..? Se on perjantai!!! JEE! Mulla on tänään yhdet pikkujoulut illalla. (taas) Kävin juuri laittamassa kulmiin väriä meidän vauvahierontapaikassa ¿ siellä olisi ollut Oonalle hoitaja siksi aikaa, mutta neiti päätti jatkaa unia vaunuissa. Nukkuu vieläkin. No, jos tänään sitten nukuttaisiin 2 vähän pidemmät unet eikä 1 pitkät + 2 lyhyttä..

SERE ¿ onko tänään olo yhtään parempi? Toivottavasti..

TIKRU ¿ kiva kuulla että teillä jo niin iso valikoima viittomia! Ja askeliakin teillä jo otetaan! JEY! Onhan teitin Ronja kyllä jo iso tyttö.. :)

Ja muuten niistä suunnitelluista pikkujouluista (9.12.), me ei varmaan Oonan kanssa päästä tulemaan. Se sunnuntai on pitkästä aikaa vapaapäivä sekä mulle että miehelle, joten ehkä me yritetään nauttia perhe-elämästä kolmestaan. :) Harmittaa kun sattui tuolle päivälle, mutta kenties nähdään sitten jossain välissä taas joku arkipäivä jollain treffeillä.

Mahtavaa viikonloppua kaikille!

Mammis + Oona 7,5kk [/color] [color=red]♥ [/color]

Vierailija
2/8 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=indigo] Nyt on kyllä Enska-leiri hiljentynyt uhkaavasti..

MAMMIS, sairas mää oon edelleen :( Nyt on tullut mukaan kuvioihin oikein kunnon yskä ja niistämistalkoot. Pitänee tänään käydä apoteekista hae yskänlääkettä, että neiti Mimosa saa nukuttua :) Se nimittäin parahti itkuun viime yönä joka kerta kun yskin.. Ja siis oikeesti, meidän tyttöhän ei itke juuri koskaan :D Mukavaa pikkujoulua sulle!!

TIKRU, kyllä mää tiiän siellä FB:ssa kuka sä oot :) Ja onnea tosiaan Ronjan viittomista, hienosti menee :)

Jokos AA on testaillut? ;)

Tosiaan, sama meno ja tauti jatkuu. Tänään pitäisi lähteä hakemaan vihkisormus kultasepältä, samalla saadaan kihlasormukset takaisin! Ne kun on ollut pari viikkoa pienennyksessä/kiillotuksessa. Kiva päästä ihmisten ilmoille, oon oikeesti ollut sisällä koko viikon. Lapsi-raukkakaan ei ole päässyt ulkoilemaan ollenkaan :(

Enskat, aktivoitukaa!! :)

Sere ja Mimosa 7,5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]TOSI KURJAA kun sulla vaan tauti jatkuu.. :( Suosittelen omia flunssankarkoituskonsteja; panadol hot tai marjamehu runsaalla hunajalla, yskänlääkettä jos yskittää ja yölläkin vaikka mynthon tms pastilli suuhun, ei tuu kurkku niin karheaksi eikä yskitä yöllä niin kovasti. Tsemppiä taudin selätykseen!!!

Mammis [/color]

Vierailija
4/8 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sere käski aktivoitua, niin tuun teitäkin terrorisoimaan. Taaperopuolella meinaan on yhtä hiljaista, ja sinnekin jo jotain höpisin ;)

Täällä oli taannoin siitä facebookista juttua. Mä kyllä kuulun Pi-Kin kanssa samaan sarjaan, etten millään jaksa oikein tajuta koko homman ideaa :) EIlen koitin jopa " opiskella" sitä, mutta kohtuu huonolla menestyksellä... JA samaa valitan kun Pi-ki, ettei ees pitäis kielestä olla kiinni, kun ei tuo enklanti muuten vaikeksia tuota... No, mullapa on tasan yksi kaveri siellä, ja hän se minut sinne kutsui joskus kuukausi sitten... :DDD Mut mä oonkin jo niin eläkeläinen, enkä oo koskaan paneutunut meseenkään...

Flussa kiusaa Sereä, mulla kanssa jatkuu räkätauti kohta vissiin kolmatta viikkoa :( Aino kerkisikin sitten viikon verran suunnilleen olla kohtuu terveenä, mutta tänä aamuna heräsi taas liian aikasin kun nenä oli tukossa eikä enää uni tullut sen takia :(

Meidän taapero muuten on innostunut kävelemään taaperokärrynsä kanssa!!! Ihan yht´äkkiä päätti keskiviikkona ottaa ja lähteä ja kun käänsin kärryn oikeeseen suuntaan, neiti käppäili kärrynsä perässä samantien olkkarista eteiseen varmaan liki 5m ja kun vaan päässä käänsin kärryn, niin meno jatkui! Nyt meillä on sitten oma " ikiliikkuja" kun vaan kääntää kärryn kun seinä tulee vastaan! Aikasemminhan Aino ei ole oikeestaan ottanut kun jonkun kerran ihan pari askelta kärryn kanssa, muuten ei sitäkään. Talutettuna ei vieläkään siirtele jalkojaan, jollen mä " potki" niitä eka alkuun ;) eikä siltikään oikein innostu moisesta :) Eli ilmeisesti Aino aikoo opetella kävelyn " ihan ite" , seisomista ilman tukea meinaan harjoittelee myös " salaa" ;) kun luulee ettei kukaan näe ;)

Täällä on oikeen varsinainen masentava marrakuu tänään, aurinko varmaan unohti aamulla nousta kokonaan. Sataa vaan, eikä uloskaan viitti lähteä. Pitää vissiin lähteä jonnekin shoppailemaan vaikka iltapäivällä ettei ihan mökkihöperöidytä, kunhan Aino herää, kun mieskin on koko päivän poissa (pikkujoulut). Me kun ei oo totuttu olemaan koko päivää kaksistaan yleensä ;)

Toivottavasti tää harmaus ja märkyys alkais jo vähitellen helpottaa!

t. Ope ja Aino 1 v 1 kk zzzzz...

Vierailija
5/8 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissulivei!

Niinpäs on viikko vierähtänyt vauhdilla ja perjantaissa ollaan. Odotellaan iskää töistä ja hetki siis aikaa piipahtaa koneellakin.

Jos ensin ihan omaa napaa. Oltiin eilen tyttösen kanssa mun työpaikalla ja oi miten ihanaa ruokaa olivat kokkailleet. Tyttönen viihtyi vaunuissa puoli-istuvassa asennossa lelujaan tutkaillen kunnes simahti unten maille. Oli oikein virkistynyt olo kun tuli lähdettyä. Tänään oltiin muskarissa ja sen jälkeen kylässä, joten oli vauvaseuraa tyttöselle tarjolla. Näyttäisi pienen vointi olevan parempaan päin, koska viime yönä ei yskittänyt enää ollenkaan ja tänäänkin vain yksi pieni yskän puuska. Pitkästä aikaa tyttö myös kylässä kiljui riemusta ja höpötteli pitkät pätkät. JEE, ehkä mun pieni selviää!! =)

Serelle pikaisesti parempaa oloa! Sun polttarit kuulosti tosi mukavilta. Saakos udella mimmoisen sormuksen saat? ihanan pirtsakalta kuulostaa teidän pikkuneiti. =)

Mammikselle oikein mukavia pikkujouluja!

Tikru, minä odotan kovasti yhteisiä leipomishetkiä tyttösen kanssa. Tosin voi olla, että ekat kerrat menee enempi sotkemiseksi kuin leipomiseksi... Onko viittomien opettelu vaikeaa?

Mietin tässä, että huomenna tai sunnuntaina voisi mennä jotain joululahjoja ostamaan. Meillä kun ei ole uintia huomenna niin kiva keksiä pientä ohjelmaa. Tyttösen korvien vuoksi on siis uinti tauolla.

Nyt tyttönen riekkuu sellaista kyytiä tässä sylissä, että taitaa olla aika lopetella. Mukavaa viikonlopun alkua kaikille!

t. iida-linnea ja pirtsakka tyttönen

ps. Me emme myöskään pääse pikkujouluihin. Kyseinen viikonloppu täynnä ohjelmaa.

Vierailija
6/8 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen osaltani nettihiljaisuutta, on vaan viimeaikoina käynyt oma koneellaistumisaika vähiin. Noel ei enää nuku niin paljon kuin ennen, ja olen nyt kaamosmasennuksen kourissa ottanut tavakseni nukkua aamupäivän päikkärit pojan vieressä. Se hetki on perinteisesti ollut mun nettiaikaa, mutta kuluu siis nyt unten mailla.

No, kuukauden päästä on jo melkein joulu! Ja meidän Notskukin yksivuotias! 27 päivän päästä meidän vauvasta tulee virallisesti taapero :) Tosin onhan se taapertanut kahdella jalalla jo yhdeksänkuisesta, mutta silti.

Paranemisia kaikille flunssasta kärsiville! Täällä sama juttu, onneksi säästyttiin kuumeelta. Toivottavasti Noelin osalta tauti olisi jo voiton puolella; ainakin räkä on jo muuttumassa juoksevasta kökköiseksi (ihanaa, eikös ;)). Mulla vasta tänään iski kunnon räkis, joten varmaan sunnuntaina vasta voi odotella olon helpottumista. Toivottavasti ei olla kipeinä maanantaina, jotta nähdään Tikru & Ronja ja muita vauvakavereita!

Kandi & Noel 11kk

Vierailija
7/8 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandi, mullakin painoi tossa välillä toi kaamos oikein kunnolla...nyt taas tuntuu et elämä voittaa =)) toivottavasti sullakin alkaa jo olla voiton puolella!

Aurora, missä luuraat?

Tänään S menee ekaa kertaa " hoitoon" tuttaville muutamaksi tunniksi, kun ukon kanssa lähdetään kauppoihin. Hiukan jännittää, kun menee kuitenkin kylään eikä meille tule hoitamaan...mut eiköhän se siitä. S viihtyy, kunhan on uutta nähtävää =) ja muita lapsia.

Pitää vielä tässä aamupala syödä ja valmistella lähtöä...ukko ja S nukkumassa.

palailen paremmalla ajalla, mukavaa viikonlopun jatkoa

Mykis ja S zZzZz

Vierailija
8/8 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä!=) Koskas treffataan, meillä vai teillä?

Oliverin itku jatkui vaan ja lääkäri soitti seuraavana päivänä kun edellisenä oltiin siellä korvalääkärillä käyty. Sanoi että oli yölläkin miettinyt että miten Oliver voi:) (Ihana lekuri!!) Sanoi että jos itku jatkuu, niin kirjoittanut antibiootin apteekkiin, epäili että välikorvassa olis kuitenkin jotain. Kun korvat punottaa ja niitä hieroo ja itkee. Venytin ja venytin antib aloittamista ja aloitin sen kuitenkin, ja nyt on kotona ollut vuorokauden verran oma iloinen Oliver. Voi itku, toivottavasti noi korvat nyt tulis kuntoon pian!!!!

No nyt O heräsikin, palaan myöhemmin...

A & Oliver 9kk+