Miten osoitat rakkauttasi miehellesi? päivittäin ja viikottain jne.
Kommentit (10)
hipaisut ohimennen, sanat, teot jne. Ollaan oltu 8 vuotta yhdessä ja aina vaan jaksetaan huomioida toisiamme. Melkein aina nukummekin toistemme kainalossa tai kyljessä kiinni.
Rapsuttelen selkää, puristelen finnejä selästä (jep, mies tykkää...), keksin vaikka mitä lempinimiä; yleensä ottaen huomioin häntä. Ja hän minua. Yhdessä ollaan oltu jo 16 vuotta, ja joka kerta kun hän esim. tulee töistä kotiin niin ilostun kun on niin kiva nähdä taas!
meillä mies on niin hellyyden kipee että! Kylmät inhon väreet kulkee kun ajattelekaan että oma mies ois niin tunteeton puustaveistetty.
-2.
on muutakin mutta mies kokee melkein vain seksin rakkauden osoituksena! Uskokaa tai älkää.
Huomaan sen siitä, kun riidan jälkeen mulle aiheuttaa sovinnon anteeksipyyntö ja halailu, miehelle rakastelu.
Mä voisin olla ilman rakastelua, mies ei.
teen ruokaa, joskus siis yllärinä jotain mistä tiedän että mies pitää tosi paljon.
ja ihan toisinaan sanomalla hänelle että on rakas ja sitä saa itsekin takaisin :)
otan hänet huomioon aina, kunnioittavalla käytöksellä (anteeksi ja kiitos sanat kovassa käytössä), kehumalla aina kun voin.. Mies kohtelee minua samoin, ja vielä paremminkin, osaa ja jaksaa pitää hyvänä minua <3 Yhdessä 7 vuotta, joista 5 naimisissa.
Taputtelen pepulle, kehun, kiitän ja ennen kaikkea kuuntelen miestäni. Monesti hän haluaa purkaa stressaavan työnsä huolia kotona ja minä kuuntelen. Seksi on tietenkin aina miehelle rakkaudenosoitus...
minä en edes ymmärrä kuin ka jotkut sopii asioita rakastelemalla, ei ainakaan meillä ole ikinä niin sovittu riitoja, yhdessä ollaan olut yli 4v.
-2.
muistakaa että rakkaus on ainoa luonnonvara jonkä määrä tuhlatessa lisääntyy.