Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isopimppaiset eivät repeä synnytyksessä!

Vierailija
22.11.2007 |

Mulla oli ennen synnytystä tosi pieni ja tiukka pimppa ja repesin III-asteelle, milliä vaille IV

Ikinä ei alapää ole entisellään.

Lapsi oli alle 3,5 kg ja päänympäryskin oli ihan normaali.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kudostyyppi taas vaikuttaa siihen, tuleeko repeämiä, mutta tietysti muillakin jutuilla (lapsen koko ja asento, synnytyksen nopeus jne) on vaikutusta.

Hieno provo, yhdisti kivasti ikuisuusaiheen (tiukuus) alatiesynnytykseen ja omakehuun!

Vierailija
2/9 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei repeämiä. Veristä Vuotoa 3 päivää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle nimittäin tuli tasan yksi raskausarpi, sekin kainalon seudulle (?), mutta alaosaston kudokset on niin tiukat ja joustamattomat, että synnytys meinasi niiden takia tehdä täyden stopin ponnistusvaiheessa.

Vierailija
4/9 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty leikattiinko sulla, löystytettiinkö lihaksia esim. vedessä tai rasvalla. Ei se ihan noin mee.

Vierailija
5/9 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti olisin revennyt jos lapsi olisi alakautta tullut. Mulla mikään pieni ja tiukka ole, mutta poika

isopäinen kuten minäkin ja suvussa muitakin. Pää se estikin synnyttämästä alakautta.

Vierailija
6/9 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on KUDOSTYYPISTÄ kiinni, että repeääkö. Vaikka olis löysä, niin repeää jos kudos ei jousta. Piste.

Vierailija
7/9 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina ollut piukka pimppi ja 2 lasta olen synnyttänyt ilman ainuttakaan repeämää ja tikkiä.

Pimppi on palautunut mieheni mukaan ennalleen ;)

Vierailija
8/9 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kudos voi joustaa oli tiukka tai ei. Yhtälailla kudostyypistä riippuen joillekin tulee raskausarpia ja toisille taas ei. Siinäkin kyse ihokudoksen joustavuudesta.

Vierailija
9/9 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Mä vain provoilin.;) En oikeesti tiedä asiasta mitään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä