Mieheni oli kahvilla naisen kanssa jonka kanssa on pettänyt ½v sitten
Sain tietää kaverini kautta (oli nähnyt heidät poistumassa kahvilasta) ja kun kyselin mieheltä niin kielsi ensin kaiken, viimein myönsi ja oli kamalat selitykset asiasta. Ei kuulemma uskaltanut sanoa minulle etten ylireagoisi, heidän välillään ei kuulemma ole enää mitään.
½ vuotta sitten mieheni petti tämän naisen kanssa, siitä saakka ollaan yritetty rakentaa parisuhdettamme uudelleen (käydään mm. parisuhdeterapiassa) mutta luottamukseni on kyllä nyt taas nolla.
Annanko miehelleni vielä tilaisuuden? Ehdotin jos hän muuttaisi vähäksi aikaa pois kotoamme, en sitten tiedä minne... ei ole rahaakaan maksaa talolainaa ja vielä vuokraa jostain toisesta...
Pahempaa kuin se että hän oli sen naisen kanssa kahvilassa, on se, että hän valehteli minulle kun kysyin asiasta. Monta kertaa. Eli en voi luottaa mieheeni jos hän ei puhu totta???
Kommentit (5)
(meillä 3 pientä lasta), muuten tuntuu että kyllä pärjäisin yksinkin lasten kanssa ... Valitettavasti ;)
Ja talostammekin tykkään, harmillista jos eroamme, en voi jäädä tähänkään lasten kanssa, suuret velat...
Jos ois rikas niin ei olis niin suuria ongelmia :)
Lähinnä se huolestuttaa järkkyykö lasten maailma liikaa mahdollisesta erostamme, esikoisemme on muutenkin hieman " hankala" tapaus.
Toisaalta jos lapset ovat onnellisia silloin kun äiti on onnellinen, niin luulisi kaiken menevän ihan hyvin...siis eronkin jälkeen. Olisin vaan niin kovasti halunnut että miehenikin " kasvaisi aikuiseksi" ja olisi luottamukseni arvoinen, mutta ei kai ketään voi pakottaa.
ap
Itse laittaisin äijän pihalle. Heti.
Vaihtoehtoja on kaksi, annan jatkossakin pitää itseäsi pellenä tai todellakin lopetat suhteen, Suomessa pärjää aina jos ei muuten, niin mene sossuu, mutta älä menetä ihmisarvoasi miesten suhteen.
vaikka erostamme on jo 8 vuotta ja ikää hänellä yli 30. Sama kaava jatkuu...
Teillä on yhteisiä lapsia joten sinun täytyy harkita pitkään ennenkuin teet päätöstä mihinkään suuntaan, vaikka siihen sitten menisi pari vuotta. Päätös kannattaa kerralla tehdä kunnollinen kuin että sitten jatkuvasti soutaisit ja huopaisit, eihän se lapsillekaan ole malli.
Minä sain sen vaikean päätöksen tehtyä ja pidettyä sillä että mietin todella että saanko minä oikeasti tästä parisuhteesta jotain ts. olenko onnellinen useammin kuin onneton. Miettiessäni asioita taaksepäin huomasin että se pettäminen ei ollut ainoa asia mikä minulla karsasti. Ne asiat olivat olivat melkeinpä jokapäiväiseen elämään liittyviä, eikä niihin tuntuvat tulevan mitään muutosta.
ikävä kyllä. Itse olin kerran samassa tilanteessa, tosin pettämisestä ei ollut ihan noin pitkä aika, ainoastaan pari kuukautta. Mutta kun mies oli pettämisen jälkeen luvannut yrittää ja olla tosissaan kanssani, niin miksi hän haluaisi tavata ihmistä jonka kanssa hänellä ei kuulemma ollut mitään menossa, eikä olleet edes ystäviä. Ja vielä minun selkäni takana...
Eipä mennyt selitys läpi, vaan pistin kiertoon.