eikö koskaan orgasmia yhdynnässä?
Ongelmani on, etten koskaan saa orgasmia yhdynnässä, vain käsin tai suulla suoraan klitorista koskettamalla. Onko tähän asiaan mitään muutosta saatavissa? Vai onko vain niin että kaikki eivät sitä yhdynnässä saa?
Kommentit (8)
Mulle riittäis kyllä, ettei kävis kipeää...
n30
mäkään en koskaan saa, varsinkaan yhdynnässä. ottaa kyllä päähän tollanen, mutta taitaa se vika sitte mussa olla, ku äijän entiset muijat on kyllä kuulemma tullu. :(
Ei liian kuiva, ei todellakaan. Ja haluja kyllä riittäisi. Eikä miehelläkään ole mikään normaalia suurempi penis. Mutta silti...
Exällä suurinpiirtein samankokonen, ja muutenkn tavallaan homma halussa (okei, tuli vähän liian nopeasti, mutta periaatteessa) kuten nyxälläkin, mutta kun en luottanu häneen. Se siitä, siksi en saanut KOSKAAN. Nyt saan aina takuuvarmasti, ei jätä kylmäksi kun ei tartte jännittää tulee mies ennen minua ai ei, ja jos niin joskus kävisi, hän huolehtisi minun saamisestani varmasti. Ei tartte pelätä että pettäisi, kyten exän kanssa jne.
Mulla vika oli henkisellä puolella, 100&:sesti.
Mulla on ollu yhdeksän miestä. Kenenkään kanssa en ole lauennut yhdynnässä, en edes meinannut. Oikeastaan ei ole tuntunut paljon miltään. Laukean helposti kun mieheni hieroo klitorista kevyesti. Saan orgasmin parissa minuutissa. Kastun litimäräksi ja oman laukeamisen jälkeen yhdyntä tuntuu miellyttävältä. Ei nautittavalta sentään.
ne jotka väittävät laukeavansa saavat joka tapauksessa klitoriskontaktin, joka on orgasmin vaatimus esim. miehen alavatsan/peniksen juuren hangatessa siihen.
Itse koin yhdynnän lähinnä pakkopullaksi, mutta nykyään sen on ihanaa!
Kokeilkaa laittaa tyyny persuksen alle ja ostakaa miehelle värisevä penisrengas, jossette itse jaksa klitorista hieroa yhdynnän aikana :)
n19
Höpö,höpö, etteikö nainen saa ilman klitoris kontaktia. Miten on selitettävissä sitten vaikka se, että saan vaikka millään ei kosketa klitorikseen tai edes genitaali alueelle? Saan erittäin helposti yhdynnässä, parilla työnnöllä. Mutta klitorista nuolemalla en saa, minulla ainakin tunto on syvemmällä aivan selvästi.
ei tunnu missään, eikä ikinä ole tuntunut. aivan turha toimenpide. täysin tunnoton alue.