Kertakäyttöiset imetysliivinsuojat vai pestävät?
Kommentit (10)
En haluaisi tuottaa turhaa jätettä. Mistä noita paksuja imeviä saa? Mulla ei ole kuin Ainuja, mutta ainakin pari kertaa viikossa paita on märkä.
http: //www. hilivinksis. com/odotus-ja-imetys. php#liivi
http: //www. lempi-set. net/hella. html
Vierailija:
En haluaisi tuottaa turhaa jätettä. Mistä noita paksuja imeviä saa? Mulla ei ole kuin Ainuja, mutta ainakin pari kertaa viikossa paita on märkä.
itse käytin kumpiakin ja välillä molempia samaan aikaan,kertakäyttöiset ovat ikävät märkinä varsinkin jos maidontulo on runsasta ovat koko ajan litimärät
kertakäyttöset oli hyvät, kun alkuaikoina tisseistä tuli maitoa valtoimenaan. kun ylivuoto helpotti, pestävät oli kätevät.
pestävät ovat mielyttävämmät.
Tosin paras ratkaisu varmaan on että molempia. Minä pidin kotona pestäviä ja muuten kertakäyttöisiä.
mulla tuli kertakäyttöisistä hiivaa kun hautoivat niin, ja jotkut niistä muuttu koviksi koppuroiksi kun niihin tulee maitoa
aluks kertikset, sitten pestävät (ruskovillan on hyvät!)
Reissuihin otin mukaan kertakäyttöisiä ja samoin pidin kertakäyttöisiä jos oli oikein ohut paita, pestävät kun saattaa näkyä läpi kun ovat paksummat. Toisaalta kertakäyttöisistä tuli helpommin läpi.
Ja luontoakin tuli säästettyä samalla.
Aivan ehdottomasti kestot. Eikä mitkään markettikestot vaan sellaiset, joissa on kosteussuoja ulkopinnalla, imu sisällä ja sisäpintana pehmeä fleece. Ihana kun ei rinnat ole koskaan märät, kosteus ei tule koskaan puseroiden läpi, rinnat ei tartu paperiin/kankaaseen. Ja reissun päällä vaikka imettää, niin ei tartte kaivaa mitään maidonkerääjääkään esiin, kun noissa imukyky ihan omaa luokkaansa.
Kalliita ovat, mutta aivan loistavia.
Jos puhutaan taas sitten markettien kertakäyttöisistä ja kestoista, niin aika sama laatu, mutta ekologisesti tietty valitsisin kestot.
on Ainun kankaiset (pitsikuvioitu ulkopuoli tosin, mutta ei tietenkään näy enää liivien ulkopuolelle). Kertakäyttöisissä reuna on kökkö, mutta noi oli tosiaan hyvät. Citymarketista ostin.