Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertakäyttöiset imetysliivinsuojat vai pestävät?

Vierailija
20.11.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Ainun kankaiset (pitsikuvioitu ulkopuoli tosin, mutta ei tietenkään näy enää liivien ulkopuolelle). Kertakäyttöisissä reuna on kökkö, mutta noi oli tosiaan hyvät. Citymarketista ostin.

Vierailija
2/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tuottaa turhaa jätettä. Mistä noita paksuja imeviä saa? Mulla ei ole kuin Ainuja, mutta ainakin pari kertaa viikossa paita on märkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. hilivinksis. com/odotus-ja-imetys. php#liivi

http: //www. lempi-set. net/hella. html

Vierailija:

En haluaisi tuottaa turhaa jätettä. Mistä noita paksuja imeviä saa? Mulla ei ole kuin Ainuja, mutta ainakin pari kertaa viikossa paita on märkä.

Vierailija
4/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käytin kumpiakin ja välillä molempia samaan aikaan,kertakäyttöiset ovat ikävät märkinä varsinkin jos maidontulo on runsasta ovat koko ajan litimärät

Vierailija
5/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertakäyttöset oli hyvät, kun alkuaikoina tisseistä tuli maitoa valtoimenaan. kun ylivuoto helpotti, pestävät oli kätevät.

pestävät ovat mielyttävämmät.

Vierailija
6/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin paras ratkaisu varmaan on että molempia. Minä pidin kotona pestäviä ja muuten kertakäyttöisiä.

Vierailija
7/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli kertakäyttöisistä hiivaa kun hautoivat niin, ja jotkut niistä muuttu koviksi koppuroiksi kun niihin tulee maitoa

Vierailija
8/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluks kertikset, sitten pestävät (ruskovillan on hyvät!)

Vierailija
9/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissuihin otin mukaan kertakäyttöisiä ja samoin pidin kertakäyttöisiä jos oli oikein ohut paita, pestävät kun saattaa näkyä läpi kun ovat paksummat. Toisaalta kertakäyttöisistä tuli helpommin läpi.

Ja luontoakin tuli säästettyä samalla.

Vierailija
10/10 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ehdottomasti kestot. Eikä mitkään markettikestot vaan sellaiset, joissa on kosteussuoja ulkopinnalla, imu sisällä ja sisäpintana pehmeä fleece. Ihana kun ei rinnat ole koskaan märät, kosteus ei tule koskaan puseroiden läpi, rinnat ei tartu paperiin/kankaaseen. Ja reissun päällä vaikka imettää, niin ei tartte kaivaa mitään maidonkerääjääkään esiin, kun noissa imukyky ihan omaa luokkaansa.

Kalliita ovat, mutta aivan loistavia.

Jos puhutaan taas sitten markettien kertakäyttöisistä ja kestoista, niin aika sama laatu, mutta ekologisesti tietty valitsisin kestot.