Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOPAINOISET VKO 17

20.11.2007 |

Hyvää alkavaa viikkoa 17 meille elopainoisille. Mitä kuuluu?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille,

Toivottavasti sopii, ett ilmoittaudun seuraavat viikot joko päivän etuajassa, tiistai-iltana, tai päivän myöhässä,torstai-iltana. Mies menossa seuraavat keskiviikkoillat, ei taida olla mahiksia nettiin.

Viikon 16 tuloksena paino tipahti noin 750 gr. Viisari heilui 63,5 ja vähän yli, olkoon sitten 63,7 kg, noin suurinpiirtein.BMI 22,6.

Se toka vika tavoite on nyt saavutettu, jihuu!!!! Pientä tuuletusta ja omaa napaa sallittakoon.

Yhteispudotus nyt 15 kg (tajutonta....en ois ihan uskonut, ett tää onnistuu ihan näin hyvin)

ja lopullinen tavoite jotain 62-60,missä nyt olo tuntuu hyvältä.

En ostanutkaan turhaan sitä pikkumustaa, palkitsin itteni ihan oikeaan aikaan tän tavoitteen saavuttamisesta. Muuten viikon syömiset oli hanskassa ja liikkumiset kanssa: 2x salitreenit, lattaritunti ja joitakin reippaita kävelylenkkejä. Porskutan menemään, koska jostain syystä tää onnistuu nyt helpohkosti. Mulla on hyvä tsemppi päällä ja olen löytänyt oman tapani kevennellä. Toisaalta mulla ns. napsahti päässä silloin elokuussa tyyliin ' nyt nää läskit lähtee' .

Kunhan te elopainoiset kirjoittelette, niin yritän sitte moikkailla enkä keskittyä omaan napaan kuten vielä tänään. Eli mitä kuuluu?

Yst terv Maisu

Vierailija
2/11 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tälläinen pikainen viesti, kun lapset " avustaa" tässä tietokoneen kanssa..

elikkä paino nyt 74.9 kg eli miinusta 600g. Välitavoite 75 kg saavutettiin siis ja seuraavaksi tavoitteeksi laitan kutosella alkavan luvun...

-pömppis-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli + 800 g :):)

Puolustuspuhe: tein eilen aamulla 5 kilometrin juoksulenkin ja illalla 1.5 tunnin kävelylenkin ja menkat alkanut eilen eli eikö tästä suurin osa ole nesteen kertymistä kroppaan???

Mutta syöminenkin on mennyt ihan päin...

mutta kokeilen huomenna aamulla uudestaan ja katotaan, mitä näyttää.

Hitto, Maisu se päästeli ohitse. Ja, mähän en sua karkuun päästä:) Toivottavasti sun hyvä pudotus motivoisi mua! Sun painonpudotus on ollut niin ihailtavaa, tsemppiä eteenpäin!

Ja pömppis vain pömpsis...kumpi se oli, tuli oikosulku, niin onnea hyvästä pudotuksesta. Hyvin menee sullakin ja ei kun kohti uutta tavoitetta!

Vierailija
4/11 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en voi kehua painonpudotuksella kun en ole laihduttanutkaan viime viikkoina.

Painoa tänä aamuna 72,1 kg kun alkupaino oli 74. Puolikiloa alempanakin olen jo käynyt, mutta nyt näin. Tavoite oli 64 kg, unelma vanha 58 kg.

Huomenna pienimmäiseni täyttää 3 v eli kakkuja on taas viikonloppuna luvassa.... Onneksi pippaloissa on yleensä itsellä kädet niin täynnä hommaa, etten ehdi istua alas.

MAISUlla menee tosi hienosti! Pääset kohta puuntaakse piiloon!

Vierailija
5/11 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun minäkin.

Hienoa Maisu, upeeta kuulla että joku on jo tavoitteessa!

Mulla tänään 64,1kg (-200g)

Tavoite alle 62kg

Ihan hyvin menee, syömiset ihan hyvin hanskassa. Viikonloppuna tuli syötyä liikaa kun oli tapaaminen vanhojen opiskelukavereiden kanssa. Onneksi ei ihan överiksi mennyt, mutta sen verran tuli ylimääräisiä pisteitä ettei enempää paino tippunut. Ens viikolla on ihan varmasti alle 64kg.

Hyvä me!!!

Vierailija
6/11 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin pikaseen kommentoin, menossa salille treenaan ongelmapaikkoja etenkin...... ja vielä kaverin kaa, kivaaa....

Vind, vaikutat jo pirtsakammalta, onnea 3-v synttäreiden johdosta ja mukavia, mutta keveitä synttäreitä!

Onnea Pömppis välitavoitteen saavuttamisesta, muista itseäsi ja tavoitteen saavuttamisesta jollain lailla. Et sinä turhaan ole työtä tehnyt asian eteen.

Neppis ja Supermam, teillä on seuraavat tavoitteet tosi lähellä, ei tohon enää pitkään mene... Ja Neppis, sun treenimäärillä toi paino oli varmaan vaan nesteturvotusta, pian se tipahtaa pois.

Mut nyt on mentävä, maisu

Vierailija
7/11 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morot vielä,

Jäi vielä aiemmin sanomatta, ett kiritään toinen toistamme, eikä päästetä karkuun kettää. Se nyt on sinänsä sama, kuka kirittää, kunhan kirittää, eikö vaan...

Kävin salilla, ja päätin just, ett teen kaks kertaa viikossa salilla tiukat jalat ja ne osat yläkropasta, johon tartteen tankoja/laitteita.

Loput yläkropasta ja vatsat voin tehdä erillään kotonakin kotijumppana. En minäkään sentään jaksa salilla treenata yli 1,5 h kerrallaan, menee tylsäksi se loppuosa. Mut ihan hyvä ohjelma pepun, bodykorsetin, jenkkakahvojen ja allien päänmenoksi.... Saavat kunnon kyytiä!

Terv Maisu

Vierailija
8/11 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan myöhässä vaan ilmoittelen että paino on pysynyt samassa.

Neppis, mä oon ainakin käsittänyt niin että alkuraskaudessa vauva saa tarvitsemansa vaikka äiti laihtuiskin vaikka pahoinvoinnin takia mutta sitten enää myöhemmin ei sais paino laskea? ..ja oon myös käsittänyt että jos äidillä on kunnolla ylimääräistä jo valmiiksi niin sitten ei haittaa vaikka paino ei raskauden aikana nousis kunhan ei laskekaan.

Pahoinvointi on tässäkin raskaudessa ihan kauheaa, ja on ihan mahdotonta koittaa sen kummemmin miettiä mitä syö kun koko ajan on jotain näkerrettävä ja mikään ei oikein uppoa, liikkumisestakaan ei tule mitään kun pahoinvointi vaan pahenee liikkuessa ja ulkosalla:( Tottakai tulee noi pakolliset tytön kanssa ulkoiltua mutta loppuaika menee lattialla maatessa tai vessassa yrjötessä,,huuh.

Mutta mitään makeaa ei tee todellakaan mieli mikä on ihan hyvä, lähinnä ruisleipä/mehukeitto/hedelmä ovat ainoita mitä pystyy syömään..kun vaan sais pidettyä näpit erossa herkuista vielä sittenkin kun tää pahoinvointi (toivottavasti) jossain vaiheessa loppuu:)

Hienoja pudotuksia, paitsi neppis,,soo soo;) Toivottavasti saat nyt taas pidettyä tiukan viikon!

Oksudieetillä oleva Queen

Vierailija
9/11 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kirjoittaa. Eileoli tullutlisääjo 1000g keskiviikosta,mutta tänään ammulla taas +-0 eli 63.4 kg, Jes. Nyt jatkan tästä tiukalla linjalla!!

queen: Niin vähän ajattelinkin. Toivottavasti huono olo loppuu jossain vaiheessa. muistan niin tuon ajan....Mutta kiva oli kuulla susta.

Ei muuta kuin tsemppiä viikonloppuun. Itselläni on silloin kaverin kihlajaiset, mutta jotain pientä aion syödä kuitenkin...

Vierailija
10/11 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka viikonloppujen jälkeen...

Voi hitsin pimpula tätä kaamosta. Ainaski täällä Hesan suunnalla taivas roikkuu harmaana niskassa, satelee, mut vettä.... Sitä aurinkoa ei näy eikä ees lumi helpota tätä pimeyttä...

Olo on sen mukanenkin,väsy väsy väsy... Ees uni, vitamiinit, kalaöljyt eikä muut lisäaineet piristä, kahvia kuluu. Onneks voi ulkoilla pojun kaa päivittäin, happi sentään on ennallaan ja virkistää...

Onneks ruokakuri piti viikonlopunkin, samoin oon liikkunut joka pvä paitsi eilen kun niiiiiin väsytti.....

Ruokamääriä en millään saa alle 1700-1600 kcal, se on vaan liian vähän mulle. Ihme juttu. Vaikka kuinka syön keveesti ja järkevästi, niin se kalorisaldo näyttää päivän jälkeen aina sen 1600-1700 kcal.

Oli sellanen perheviikonloppu, täällä oli jo paljon joulutapahtumia ja ängettiin yhteen sellaseen, joka tietty oli tupaten täynnä. Joka paikkaan 30-50 m:n jono... siis lastentapahtuma kyseessä! Laitoin jo kotiin jouluakin, se piristää kun saa vähän jouluvaloja.

Queen, yritä jaksaa oksudieettiä. Miten sulla aiemmassa raskaudessa oli, loppuko se huono olo muutamien eka kuukausien jälkeen? Mulla ainakin se neljäs kuukausi oli jo parempi, ja kaikki kylmä syötävä ja juotava helpotti, varsinkin hedelmät. Samoin söin koko ajan jotakin pientä, vaikka öllötti. Muuten ois öllöttänyt vielä enemmän. Jospa se kohta helpottas. Sitähän toisaalta sanotaan, et jos on pahoinvointia, on sit ' kunnolla' raskaana ja elämänalku on vahva.

Mitä muille kuuluu viikonlopun jälkeen? miten meni synttärit ja kihlajaiset?

Yst terv Maisu, taas väsy

Vierailija
11/11 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, onko täällä kettää???

Otin uudet mitat nauhalla, oon tosiaan alusta asti mittaillut vyötärön, reiden, käden, lantion ja jalan ja yrittänyt samasta kohti mittailla.

Näin laiharin lähestyessä loppuaan mitat pienentyy, mut selvästi hitaammin.

Nyt oli hävinnyt yhteensä -11 cm tämän kuun sisällä, eniten reidestä ja lantiolta. Ja kas kummaa, salitreenini keskittyy just näihin ongelmapaikkoihin+alleihin. Jos vertaa alkuun, niin -15 kilon myötä on hävinnyt käsittämättömät -69,5 cm mittaa tästä mammasta.

Nyt saa olla ylpiä, saahan....

Terkuin Maisu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi