Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdollista olla raskaana?

Vierailija
20.11.2007 |

Kaikenlaisia lähes ihmetarinoita kuulee siitä, millaisia oireita on ollut ja silti ollut raskaana. Nyt ne kiinnostaisivat erityisesti, kun itsellä on aika jännä tilanne tavallaan ja olisi kiva kuulla onko mahdollista siis olla kuitenkin raskaana ja löytyisikö saman kokenutta!

Mulla on ollut viimeisen 5 viikon aikana säännöllisen epäsäännöllistä tuhruvuotoa, joiden vuoksi olin kättärillä viikko sitten tutkimuksissa. Maanantaina tohtori soitti ja sain uuden kontrolliajan viikon päähän, jotta voitaisi poissulkea uuden raskauden mahdollisuus???? Siis täh, periaatteessahan joo kaikki osaset raskauteen on ollut; mies, seksiä, ei ehkäisyä, mutta mistäs tuo tuhru tulee, kai ne simpatkin valuu ulos veren mukana, vai mitä spidermaneja ne oikeen on?

Mulla on siis ollut keskenmeno alkusyksystä, josta syystä kohdusta otettiin näyte, josta löytyi istukkahormonia, ja siksi siis tohtori nyt haluaisi odottaa uuden raskauden varmistamista tai sitten kai kaavitaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se loppui. Syytä ei löydetty.

Kyllä kai sä voit olla raskaanakin.

Vierailija
2/2 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti alavatsassa? Mulla on ollut sellaista kiristyksen tunnetta ja vihlontaa. Ja huimausta löytyy myös.

kyllä tää naisen kroppa on sitte kummallinen kun se voi tehdä mitä vaan ja ilman mitään syytä, tai ainakaan sitä ei keksitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä