Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen RUPSAHDUS!

Vierailija
20.11.2007 |

Kuinka monen mies on antanut itsensä rupsahtaa vuosien aikana???

Siis enään ei käydä salilla/lenkillä? Kaljamaha alkaa kasvaa ja muutenkin ei jakseta santsata omaan ulkonäköön?

Ja miten se vaikuttaa haluihin yms?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. lihonut 25kg

.. kasvattanut kaljamahan treenatun vatsan tilalle

.. lakannut haluamasta minua ennaallaan säilynyttä

Että enpä osaa sanoa, miten minun haluihini tuo vaikuttaa, kun miestä ei kiinnosta seksi enää ollenkaan (ainakaan minun kanssani). Sitten kodin ulkopuolella tälläinen 170cm/58kg kaksivitoinen naisellinen nainen on kovinkin kysyttyä. Tuntuu surulliselta kieltää itseltään seksielämä tai sitten pettää rakastamansa miehen luottamus. Mutta meillä asiat menneet näin päin.

Vierailija
2/15 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä kumma kun entisestä komistukseta tulee reikäpaitainen kaljaa kittaava sohvaperuna. Kyllä siinä vaimon halut katoaa väkisinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

selitä ilmiötä edes pieneltä osin.

Vierailija
4/15 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä ole mitään vikaa. Jos on, niin eihän se ole mikään ihme koska muija on tollanen.

Mun mies muuttui kymmenessä vuodessa suorastaan toiseksi ihmiseksi. Luuli olevansa ennallaan kun mitat olivat edelleen 184cm/105kg. Ei vaan huomannu, että bodarin hartiat olivat valuneet keskivartalolihavuudeksi. Sille kehittyi reippaankokoinen kalju päälaelle, mutta silti piti pitkänä sen mikä kasvoi. Olisi edes leikannu lyhyeksi. Ehdottelin varovasti, mutta hänellä on aina ollut pitkä tukka. Nykyään juicetukka. Entinen sänkyorhi ei jaksanut enää edes päätänsä nostaa tyynystä, työnsi vaan kätensä jalkoväliin ja sitten päälle - tai mielummin alle. Ei viitsinyt lähteä tansseihin, elokuviin, kävelylle, salille, konsertteihin, ei oikeastaan mihinkään - tai no raveihin kyllä.

Jätin sen. Oli kovin hämmästynyt eikä tiennyt syytä, vaikka kuinka yritin selittää lopulta suorin sanoin. Se sanoo edelleen, että minä muutuin. Ei ole ikävä.

Vierailija
5/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupsahtanut todella pahasti. En ymmärrä, miksi nämä ennen niin komeakroppaiset miehet lopettivat kaiken liikunnan ja antoivat itsensä mennä sellaiseen kuntoon. Näiden naiset ovat edelleen kuosissa.

Yksi minulle purki sydäntään, että kun vaimo ei enää halua seksiä ollenkaan. Yritin varovasti ehdotella, että ehkä hän ei enää pidä sua haluttavana, kun on tullut tuota mahaakin. Miehen mielestä se ei ollut ongelma ollenkaan, koska vaimo ei ole koskaan siitä maininnut. Pöh, ei kait ne uskalla sanoa ettei mies masennu totaalisesti. Itse en pidä rupsahtanutta miestä vähääkään seksikkäänä, eikä tulisi mieleenkään mennä sänkyyn sellaisen valaan kanssa. Onneksi omallani on upea kroppa edelleen!

Vierailija
6/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myöskin vuosien aikana kovasti kasvanut, enään ei kyllä Vanhat housut mahdu. Kovasti olen häntä yrittänyt lenkkipolulle houkutella tai tarjoutunut ostamaa esim. salikortin. Mielummin sit kuitenkin valitsee oluen :(

Näitä pareja näkee esim. kesällä rannalla paljon joissa vaimo on tosi timmi(vaik on lapsia) ja sit ukko on tosi järkyssä kunnossa. Sit on viel ne TISSIT joita oli eilisessä dokkarissa.... YÖK!!!!

Vierailija
7/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi pisetit on keksitty, niillä voi nyppiä kulmakarvat erilleen toisistaan.

Myöskin löytyy ryppy ja silmänympärys voiteita miehille.

Vahalla saa pois, jos vaimoa häiritsee selkä tai rintakarvat.

Ihan tälläsiä pikkusia juttuja.

Mekin näemme vaivaa pikkujuttujen kanssa, mitäs jos tekin?????

Vierailija
8/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnät varmaan tämän?

Vierailija:

Näitä pareja näkee esim. kesällä rannalla paljon joissa vaimo on tosi timmi(vaik on lapsia) ja sit ukko on tosi järkyssä kunnossa.

Vierailija
9/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin meilläpäin ukot on ne jotka on pääsyt rupsahtamaan!

Vierailija
10/15 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä timmiltä kuin poikamiehenä kun oli haku päällä koko ajan.

Vakiintuminen ja isyys laiskistuttaa, ainakin minua. Potkikaa muijat niitä miehiä perseelle tässä asiassa. Minua harmittaa, että oma vaimo ei ole yhtään kiinnostunut kuntoilusta, vaikka ei läski olekaan. Itse taas ihailen suunnattomasti notkeita, lihaksikkaita ja hyväkuntoisia ihmisiä.

Kyllä tästä vielä noustaan!

M30

Vierailija:

Miehet kertokaa mistä tämä rupsahdus johtuu?

Vierailija
11/15 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä ne ukot on jotka rupsahtaa...

Vierailija
12/15 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Houkutella miestä mukaan lenkille tai salille, sitä kyllä kiinnostaa enemmän olut ja tietokone.

MIKSI miehet saa rupsahtaa, mutta ei naiset??????

Vastakaa joku viisas mies.

Vierailija
13/15 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tykkäätte niistä nallekarhumaisista miehistänne, joilla saa mahaa. Olettehan naiset todenneet täällä jo useasti, että mielummin vähän vatsakas mies kuin sixpack-hunk. Itse en ole saanut lupaa mahalleni. Vähiten itseltäni. Mutta kun ruoka ja olut on niin hyvää.

Eikä se vaikuta juuri mihinkään, jos minä laihdutan. Timmi vaimo vaikuttaa sitten taas todella huomattavasti...

Vierailija:

MIKSI miehet saa rupsahtaa, mutta ei naiset??????

Vastakaa joku viisas mies.

Vierailija
14/15 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin et jokainen vaimo haluaa normaali vatsaisen miehen Ei tarvi olla laiha mut ei mahakas. Luulempa että ne vaimojen halut on kyllä kadonnut kasvavan vatsan myötä. Kyllä on mies nolo kun ei viitsi satsata omaa ulkonäköön, turha siinä on vaimoja syytellä.

Vierailija
15/15 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantion ja hartioiden välinen kontrasti häviää ja sukupuolielimetkin näyttävät pienemmiltä rasvan seassa. Miehestä tulee liian lepsu luonteeltaan ja erektiokäyrä laskee.