Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette antaneet joululahjaksi lastenne päivähoitajille?

Vierailija
20.11.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tykkään sellaisesta, mikä käytetään jollain tavalla. Ei siis koriste-esineitä tms. Hukun pian niihin :) Olen saanut jouluglögiä, niska-hartiahierontalahjakortteja, kosmetiikkapakkauksia, suklaata, lautasliinoja..... Kynttilät ovat vuodenaikaan ihan kivoja lahjoja. En toki odota lahjoja, mutta kyllä mieltä lämmittää, kun jollain tavalla työtäni arvostetaan :) Myös sukat tms. ovat ihan hyviä. Viime jouluna sain aivan ihanaa itse tehtyä sinappia yhdeltä äidiltä ja hyvää oli, nam!

Vierailija
2/12 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vie kukkia, koska niitä saa kaikilta muilta.

Kiva lahja voi olla vaikka (Pentikin) sydänheijastin!! Tai vaikkapa Marmekon servetit.

Jotain pientä ja kivaa. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/12 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia niille täytyisi jotain lahjoja ostella? Johan ne saavat tavan palkan tekemästään työstä. Ihmettelen suuresti miksi ostella lastenhoitajille lahjoja kun muutenkin jo tarpeeksi tekemistä muista lahjojen osteluista..? En ole koskaan ymmärtänyt tätä. Sitten he naureskelevat saamilleen lahjoille ja krääsälle, mitä te niille ostatte. Ja tiedettävästi jakavat niitä surutta eteenpäin. Että sinne menee hukkaan teidänkin lahjanne...

Vierailija
5/12 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkani puolesta sain niitä ostettua edullisesti, noin 10% siitä hinnasta mitä maksavat kaupassa. Ostin sitten reilun erän ja pistän kaikille mahdollisille joululahjaksi yhden per nenä.

Kyllähän nykyään varmaan jokainen ainakin jonkin verran tietokonetta käyttää ja jos ei ole käyttöä niin antaa sitten vaikka miehelleen/lapselleen. Toivottavasti on käyttöä.

Vierailija
6/12 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti riippuu ihmisestä et mistä tykkää.

Vierailija
7/12 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun lapsia kahdessa eri ryhmässä (yhteensä 8 eri ihmistä muistettavana). Itse lastentarhanopettajana olen kahvihuoneessa nauttinut muidenkin ryhmien lasten/perheiden tuomista herkuista.

Vierailija
8/12 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Vierailija
9/12 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät hoitajat ja muistan mielelläni heitä lapseni hyvästä hoitamisesta

Vierailija
10/12 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja keväällä rosekuoharit. Tästä alkoholiasiastahan nyt voi tietty olla montaa mieltä, mutta ite ainakin tykkään jos joku mulle tuo...

Vierailija
11/12 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää heitellä roskikseen pulloja

T.absolutisti

p.s. Sitäpaitsi kornia kun joskus lapsi tuonut hoitajille pulloja....

Vierailija
12/12 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet suklaarasiat tai servettejä.

Kaksi lasta kahdessa eri ryhmässä --> 8 hoitajaa muistettavana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä