Olen tehnyt tänä vuonna KAIKKI joululahjat itse. Nyt alkaa olla valmista. Miltä vaikuttaa:
anopille: palmikkoneulepusero, palmikkoneule kaulaliina, palmikkoneulelapaset ja kirjoneulevillasukat. Kolme ensimmäistä luonnonvalkoisesta 7 veljeksestä kutomani, villasukat eri värisistä villajämälangoista.
apelle: puuvillalangasta tummansininen slipoveri, todella paksu villapusero musta valkoisin pilkuin
äidilleni: valkoiset pitsiset villasukat pitkävartiset, pitsikaulahuivi, villatakki jossa palmikkoa, pitkikuviota jne aika ohut
isälleni: todella paksu musta villapusero valkoisin pilkuin, puuvillainen pipo, paksut harmaat villasukat
siskolleni (18v): pitkä puuvillainen neuletakki, pitkä pörröinen kaulahuivi, pörröiset valkoiset lapaset, puuvillaiset säärystimet jumppaharrastukseen
kummilapsi 1v: täysvillainen villahaalari, villainen kypärämyssy, lapaset ja villasukat sekä suojelusenkeli-taulu joka on tehty ristipistoin
kummilapsi 3v: täysvillainen villahaalari, villainen kypärämyssy, lapaset ja villasukat sekä prinsessa-aiheinen ristipistoin tehty tyyny
Kommentit (10)
Mietin josko vielä huovuttaisin muutamat tossut. Mutta voi olla että kummilapsille kannattaa mieluummin ostaa vaikka pienet lelut lahjoihin lisäksi.
ap
Valitettavasti en vaan itse osaisi käyttää noita hienoja lahjoja; inhoan paksuja villapaitoja ja erilaisia pitsisysteemejä. Myöskään lapsemme eivät halua pitää villapaitoja - niinpä anopin ja äitini sekä isomummin hienot tekeleet päätyvät vaatekaapin uumeniin :/
Ja tosiaan arvostuksen puutteesta ei ole kyse, vaan käyttötottumuksista.
Toivottavasti saajat osaavat arvostaa! Etkö miehellesi neulonut mitään?
kumpa osaisi edes perus kaulaliinan tehdä :(