Vitsi mulla on ärsyttävä ja niin ovela poika
4v yrittänyt nukkua jo kohta tunnin. Milloin on pissahätä, milloin jano ja milloin nälkä. Keksii niin hyviä hätiä että on pakko toteuttaa ne. Ei nyt voi janossakaan pitää jne. Kokoajan yrittää keksiä kaikkea että pääsisi sängystä pois. Äsken sanoin jo että aamulla vasta kun pyysi vettä
Kommentit (3)
kun on janot ja nälät hoidettu niin sitten tulee pissahätä. Hetken päästä onkin kakkahätä ja yllätys yllätys ei tule mitään ja vessassa istutaan tosi kauan. Ylläri pylläri kohta on taas pissahätä, pari tippaa voi olla että saa rutistettua. Joskus voi vartin- puolen tunnin päästä keksiä että iltasatu jäi lukematta, tai suussa maistuu kakka ja hampaat pitää pestä. Ei varmaa muuta tee ku miettii noit
Mä en tiedä uskallanko lukea tota kirjaa, saa vaikka jotain vinkkejä sieltä. Joskus oon ite pienenä lukenut
mieheni yleensä passittaa pissan kautta sänkyyn, sitten vie sängyn viereen lasin vettä. Sen jälkeen onkin kaikki hoidettu. Pissalla voidaan koittaa kerran käydä. Ja siellä lapset saavat käydä itsenäisestikin.