Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinnallisista verisuonista jaloissa.

Vierailija
05.11.2008 |

Kertokaahan millä tavoin pääsisin eroon muutamasta jalassani olevasta näkyvästä verisuonesta? Toisen jalan pohkeessa on muutaman sentin mittainen pinnallinen verisuoni ja toisen jalan ulkosyrjällä pari enemmän.

Tiedän, etteivät nämä nyt (vielä) ole suonikohjuja mutta silti ne häiritsevät minua, esteettisesti. Onko kukaan muu poistattanut sellaisia? Miten ja paljonko maksanut?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/4 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin viimeksi kosmetologilla käydessäni huomasin, että mainostivat jotain "kuumaneulaamista" tms, jolla noita pintasuonia käsitellään pois juri sääristä, kasvoista tms. Kysy kosmetologilta siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy joltain kunnon kosmetologilta, voiko ne poistaa laserilla tms. En ole itse aivan perillä noista, mutta olen kuullut, että verisuonia voi "polttaa" kahdella eri tavalla, joista vanhempi tapa on kivuliaampi, uudempi on kivuton. Laser oli noista jompi kumpi.

Tiedätkö, muodostuuko noista pinnallisista suonista joskus suonikohjuja, itselleni on ilmetynyt jalkoihin viime vuosina pinnallisia suonia?

Vierailija
4/4 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan normaaleja paksuja suonia, jotka ovat näkyvillä ihon pinnassa. Siksi olettaisin, että pelkkä kosmetologi ei niitä pysty poistamaan. En tiedä kehittyykö niistä aikoinaan oikein pullottavat suonikohjut..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi