Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnyttäneiden naisten miehet!

Vierailija
19.11.2007 |

Kertokaa suoraan kysymykseen suora vastaus: onko rakastelu huonompaa kun paikat ovat väljentyneet synnytysten myötä? Itsellä useita alatie synnytyksiä takana ja vaikka jumppaan alapään lihaksia säännöllisesti, en tunne enää mitään kun mieheni on sisällä. Mieheni väittää että hyvältä tuntuu, valehteleeko hän?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kuitenkin voi sillee havannoida, jos miehesi kestää ja kestää eikä millään meinaa irtoa tai jos kesken seksin lopahduksia.

Tai jos joudut kädellä avittaa tai ottaa suihin ennenkuin laukeaa.

Jos taas tulee aika hätäsee niin ei mitään hätää.

Vierailija
2/8 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minullakin on tunto huonontunut mutta mies ei eroa kuulemma huomaa ja laukeaa vähän liiankin nopeasti. En sitten tiedä mikä se on joka vei multa tuntoa pois, mutta ilmeisesti ei ole kyse löysyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko pillerit (tai hormonikierukka esim.) vaikuttaa niin, että tunto heikkenee? Itse olen ollut saamatta aikalailla sen aikaa, kun olen popsinut pillereitä. Synnyttänytkin olen, mutta siitä on jo useampi vuosi eikä ajoitukset osu yksiin.

Vierailija
4/8 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset kyllä raportoivat juuri päinvastaista, että synnytyksen jälkeen emätin muuttui tuntoherkemmäksi ja orkut helpommiksi. Mene tiedä, mistä tämäkin on kiinni. Ehkä korvienvälistä kanssa (en tarkoita silti vähätellä kenenkään ongelmaa!).

Vierailija
5/8 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on seksi parantunut lapsen syntymän jälkeen.

Vaikka pimpsa on vähän väljistynyt, mutta nyt miehenä kestän kauemmin. (positiivista vaimon kannalta)

Lisäksi nykyään onnistuu yhdyntä asennossa kuin asennossa. (mie tykkään)

Joten meillä se vaan seksi paranee

Ja on toi vaimokin muuttunut vaan parempaa suuntaan vanhetessaan

kun on noi estot hukkunut johonkin

Ja tämä mielipide on MIEHEN

M42

Vierailija
6/8 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen oli vaikeaa saada kalua sisään, mutta nyt on rakastelu ihanaa kun on vähän väljempää.

m44

Vierailija
7/8 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset pari kk olivat vaimolla enemmin sellaista kuulien kanssa totuttelua. Sitten se väljyys on pikkuhiljaa kadonnut, ja ne pimpsalihaksetkin huomattavasti voimakkaammat nyt kohta vuoden jumpan jälkeen.

Vierailija
8/8 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan? vai onko oma käsi synnytyksen ja varsinkin usean synnytyksen jälkeen parempaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan