Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^ ENSKAT VIIKKO 47 ^^

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiiu, toivottavasti epäilyksesi eivät ole totta :( Paljon voimia epätietoisuuden kanssa! Me kaikki toivotaan, että perjantaina kaikki kääntyy oikein päin.

Itselle ei mitään, kirjoittelen nyt vähän vähemmän kun tää on niin hidasta vasurilla.

Marzun tilanne kutkuttelee, kerrohan!

-Paula kp 23-

Vierailija
2/21 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin sitten fiksuna tyttönä painamaan enteriä,hih.

Voi fiiu, toivotaan nyt että kaikki on hyvin sielä massussa. Voimia sinne paljon!!

baulie: tiskaaminen on vaarallista!! mulla kerran tippu se yks hylly kuivauskaapista ryminällä alas ja käsi jäi alle tietysti. Suosittelen tiskikoneen hankkimista.

Täälä ei siis yhtään mitään kerrottavaa. Ei näy tätiä eikä mitään muutakaan. Siis ei mitään oireita,paitsi... tänään haistoin pissini paljon voimakkaampana (vaiko kuvittelua). Töissä jo syyhytti mennä ostaa testi mutta maltoin mieleni ja tulin suoraan kotiin. Mullahan on täti ennenkin tehnyt kepposet. Mutta mietin tuossa että jos ke tai to ei mitään ni sit paukkaan kyllä apteekkiin,koska pakko saada selvyys ennen perjantain pikkujouluja. Jotta teitää juodako vaiko eikö.

kp 30/27 (26-33)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä ittensä telomisella on se hyvä puoli, että ei tule kauheemmin mietittyä navan alapuolisia tuntemuksia! Sormea kun särkee, niin tulee enempi sitä tarkkailtua... Pitäiskö ottaa tavaksi ;) ?

Saikku siellä päivystyksessä kans vitsaili, että nyt on hankittava pesukone...

Mies tuossa aikasemmin vaihtoi siteen ja olihan tuo aika häijyn näkönen, meinasin oikeesti pyörtyä... Luulin et en oo herkkä tämmösille asioille. Näytti, et oli tikattu miten sattu, joten varmana jää iso arpi.

Marzu, pysytään toiveikkaina!!! Onko miehesi selvillä tilanteesta, vai ootko pitänyt matalaa profiilia ;) ?

Mulla meni jossain vaiheessa touhotus vähän yli (tai ainakin siltä tuntui...), et ajattelin että sit kun alan kertoa mahdollisista aavistuksista miehelle niin oireiden täytyy olla melko selviä... Säästän sitä paljolta, kun en kerro monta kertaa päivässä miltä tuntuu :)

Toivottavasti tällä kertaa on jotain kertomista!

-Paula-

Vierailija
4/21 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt vaan kirjotan omia juttujani,kun ootte nii hurjasti kirjotelleet sitten viimenäkemän. Mulla tuli parinpäivän tauko tänne palstallekkin tädin saapumisen takia ! Pien masis tuli, mut hei, eka yk vasta menossa...ei vaivuta epätoivoon. Iski vaan sellanen outo tunne ... kun on pupuiltu ihan oviksen aikaan vaikka kuinka ja paljon ja raskaus ois niin toivottu , niin ei ! Voin vaan kuvitella miltä niistä tuntuu kellä on menossa useampia yrityskiertoja, jopa vuosia !

Ihanaa maanantai-iltaa kaikille tasapuolisesti !

ja baulielle parantumisia ! Oot ollu aika reipas tiskaaja !! :D

kp1/26-30 yk2

:)

Vierailija
5/21 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SadeOrkidea: pahoittelut tättärästä! Teilä on vasta yritys aivan alkusuoralla joten eipäs vaivuta epätoivoon =) tsemppiä uuteen kiertoon vaan.

baulie: juu siis kyllä tuo miehuus on aika selvillä kaikesta,kun se eilen itse heitti että " musta tuntuu et oot raskaana nyt" . Noh sen sanat on nyt pyöriny mieles ja sit välil taas tuntuu että en varmana kyl ole vielä,en voi mun tuurilla olla.

Ja nyt sitten salaa kävin ostamassa töitten jälkeen testin. Tai no kahen testin paketin. Saas nähdä teenkö sen sitten heti huomen aamulla,vaikka siinä kyllä luki että voi tehdä mihin vuorokaudenaikaan tahansa. Sen näkee istten meneekö työpäivä hymyillessä vaiko murjottaessa. Vaikka onhan niitäkin nähty että ekana tulee testiin nega ja kun parin päivän päästä testaa uusiks ni se onkin plussa.

No mutta rauhotutaas nytten.

Huomiseen...

-hirmusti jänskäävä marzu- kp 31/27

Vierailija
6/21 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

marzu, teitkö testin tänä aamuna? Mikä oli tulos? :) Mitenkäs muilla?

Itse sain tänä aamuna Predictorin testillä haalean haamun, jonka mieskin vahvisti. Keskimmäinen täplä ei ollut ihan valkoinen vaan siinä oli punertavaa väriä. Tai sitten olen kuvitellut kaiken ja täti tuleekin paikalle... Jännittää! :) Kuinka paljon teillä on kokemusta Predictorin testistä? Näyttääkö viivanpaikkoja? En kyllä uskalla luottaa vielä tuohon testin haamuun... Tämä on todellakin yhtä piinaa koko touhu! :D

Ofelian kp 30/26-30 yk 2

Vierailija
7/21 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu itse enskoihin mutta ajattelin vastata silti :) eli predictorissa ei pitäisi olla minkäänlaista viivan/pallon paikkaa. Itse asiassa predictor ei ole ollenkaan herkimmästä päästä oleva testi, melkeinpä päinvastoin. Joten jos olet saanut predictoriin edes jonkin verran väriä testiruutuun niin voisin hyvin vahvasti väittää että olet raskaana. Jos haluat kokeilla vielä jotakin vähän herkempää testiä niin kokeileppa vaikka aconia (jakaa kyllä paljon mielipiteitä puolesta ja vastaan, mutta minulla kaikissa raskauksissa ollut kyllä oikein luotettava) tai sitten apteekin oma -testi. Se on myös hyväksi ja luotettavaksi todettu ja hinta/laatusuhde hyvin paikallaan.

Pidän peukkuja sinulle :)

Terkuin kolmatta jo odotteleva Ansku78 rv 23+5

Vierailija
8/21 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ajattelinkin käydä ostamassa uuden testin, kun on pakko saada varmistusta asialle. :) Sen Aconin ajattelin ostaa. Toivottavasti en vain tipahda korkealta ja kovaa... Onnellista kolmannen odotusta sinne! :)

Ofelian kp 30/26-30 yk 2

Vierailija
9/21 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SadeOrkidea: Pahoittelut menkkojen vuoksi :( Alkuun tuntuu varmasti pahalta, mutta muutaman päivän päästä odottelee jo positiivisin mielin seuraavaa kiertoa... Tsemiä siis jo etukäteen :)

Marzu: Voi kun jännää!!! Ootko tehnyt testin? Voi että, en saa sun tilannetta nyt varmana pois mielestä! Pitkää pinnaa toivottelen, jos testi vielä odottaa avaamista ;)

Ja Ofelian, onnea haamusta :) Toivotaan et vahvistuu. Mä en osaa sanoa juuta enkä jaata noihin haamuihin, kun en ole asiaan perehtynyt... Mutta vastauksen Anskulta taisitkin jo saada :) Ehkä se tulehdus tosiaankin enteili jotain!

Täällä on tosiaan vallan jännät paikat, toivottavasti mullekin tapahtuisi jotain ;) No, ei stressiä, oon aika hyvin saanut pidettyä itteni pois piinailemasta, leppoisin mielin mennään eteenpäin...

Oviksesta oon aika varma, kun lämmöt on olleet koholla (tosin en ole joka aamu mittaillut). Eilen ja tänään mittasin kun tuntuu olo kuumeiselta... Ovat kyllä lupaavasti koholla, mutta eihän se vielä plussaa enteile. Toivotaan vaan et pysyvät koholla :) Voihan olla myös mahdollista, et tuo sormi on tulehtunut ja siksi on kuumeinen olo, tiedä häntä...

Ja v-vuotoa tulee kyllä tosi runsaasti, eli ilmeisesti kohdun limakalvo on aika paksu...

Nyt alan valmistautumaan parturia varten, meen kaverin käsittelyyn :)

-Paula-

kp 25

Vierailija
10/21 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin Acon 10 testillä päiväpissasta ja plussa tuli! Haalea mutta selkeä plussa! Eihän tämä voi olla tottakaan! :) En oikeasti voi uskoa tätä todeksi... Olen tuijottanut tuota testiä vaikka kuinka monta kertaa eikä se viiva siitä mihinkään häviä. :) Parin päivän päästä varmistelen tätä todeksi Predictorin testillä. Kuvankin olisin jotenkin tänne lisännyt, mutta en osaa... :)

Ofelian

Vierailija
11/21 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmusti onnea!!! ja vaavierikeepperiä nyt sitten matkaan vain. Ja ilmoittelehan sitten kun tiedät la:n niin tiedän muuttaa sut tuonne plussanneisiin =)

baulie: älä turhaan jänskää mun puolesta... mä tulin jo alas pilvilinnoistani. Tein tosiaan aamulla testin ja negaa näytti =( pisti vähän mielen matalaksi ja tuli tuossa työpäivän aikana vähän mietittyä asioita kun tuo vuosi yritystä jo lähenee hurjaa vauhtia. Noh,niistä mietteistä enempi sitten kun ajankohtaista.

Elikkä mun on vain todettava nyt vihdoinkin että mun kierto ei vaan ole niin varma vaan heittelee. Näillä näkymin täti siis paukkaa just sillon kun pitäis sinne pikkujouluihin mennä,ei kiva. En yhtään tykkää olla missään sillon kun vuodan. Tai voihan tiety olla että nega muuttuu vielä plussaksikin,mutta empä jaksa uskoa.

Tätiä ei siis vielä näy mutta odotellaan. Koko ajan nyt kyllä sellanen " märkä" olo että eiköhän se sieltä tule piakkoin.

Plussatuulia kaikille puhaltelee masentunut marzuliini,

kp 32/27 (26-33) suluissa siis tuo miten täti jaksaa heitellä

Vierailija
12/21 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terveisiä tuolta odotuspuolelta :) Piti tulla teitä vanhoja kuumeilukamuja moikkaamaan. Masua tässä kasvatellaan ja nautitaan vaavin aktiivisuudesta masussa. Puoliväli on ylitetty jonkin aikaa sitten ja vajaat pari kuukautta on vielä töitä jäljellä.

Ofelian: tervetuloa tuonne o-puolelle enskojen pariin sitten kun tuntuu siltä :)

Fiuu: toivottavasti saatte uudessa ultrassa hyviä kuulumisia, ja jos saatte niin tulehan tuonne o-puolelle enskojen pariin.

Jos tuntuu, että esittelypinossa on paljon outoja nimiä, niin kannattaa sille varmaan tehdä siivous, saa sillä pinoa lyhyemmäks.

Moi kaikille muillekkin mikäli vielä muistatte :) Ja paljon plussatuulia

-Sara-Maria rv 27+6-

Vierailija
13/21 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä sara-maria!!

Missäs vaiheessa muut enskalaiset ovat?

MÄ odottelen edelleen tättärää kylään,ei mitään merkkiä ole antanut vieläkään itsestään. Toivon nyt että tulis ennen kun huomenna lähden sinne pikkujouluihin ettei kesken kaiken sielä sitten. Siis jos on nyt tullakseen. Miehuus tossa vihjas että" jos teitkin sen testin liian aikasin,ettei se viel näyttäny oikeeta tulosta" . Voihan sekin tietty olla ettei viel tarpeeks sitä hormoonii kropassa,mut enpä usko.

Nyt hiusten värjäykseen =)

Enköhän tule vielä huomenna lukasemaan ennen kun lähden juhlimaan.

kp 33/27 (26-33)

Vierailija
14/21 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän pinoon, oltiin melkeen toisella sivulla ;)

Onnea vielä vaan Ofelialle plussasta!

Taitaa mennä tääkin kierto käsille... Ei voi ymmärtää miks se ei oo kaikille niin helppoa :/ Tänään siis alkoi tuo rusehtava valkovuoto, vielä ei kuitenkaan tuhruttele. On aina ennen enteillyt menkkoja 2-3 pv:n päästä. No, palaan asiaan myöhemmin, tympäsee jo koko touhu.

-Paula-

kp 26

Vierailija
15/21 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

baulie: Älä nyt vaivu epätoivoon. Taidan arvata tunteesi... itsellä ainakin välil tossa vaiheessa mieli menee ihan maahna ja tuntuu ettei vaan jaksa enää. Mutta äläs lannistu! Eksytetään se tättärä oikein urakalla jonnekin,ei joulun alla saa enskalaisia tulla kiusaamaan.

Mulla ei tosiian ole mitään tapahtunut sen yhden tuhru viirun jälkeen (paperiin). Ei ole täti tullut yön aikana visiitille. Jotenkin pelkään että se paukkaa vasta sielä pikkujouluissa. Pitänee varmaan laittaa varmuuden vuoks joku jumbo " vaippa" pöksyihin ettei käy vahinkoa. Pikkasen vaan nyt jänskättää että jos se ei tulekaan,huijas mua pentele,ja sit kuitenkin juon tänään sielä. Juu juu,kaikki on sanoneet ettei se vielä mitään tekis kun on niin alussa ja monethan ei tässä vaiheessa vielä edes tietäis olevansa raskaana. Huoh. Jep,mutta ei tässä auta muu kuin odotella. Päätin että jos tättärää ei näy vielä sunnuntai aamuna niin sit teen uuden testin.

Hyvää viikonlopun alkua kaikille!!

Ja niin tosiaan,nyt joukko rynnistys tänne,kiitos.

kp 34/27 (26-33)

Vierailija
16/21 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryn tuonne odottajien puolelle, kun varmistustesti antoi tänään positiivisen tuloksen. :) Saat siirtää plussanneisiin, la on laskurin mukaan 29.7. Plussapuhuria kaikille, tulen välillä vakoilemaan teidän juttuja tänne. :)

Ofelian

Vierailija
17/21 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ofelian: Kiitos tiedosta. Ja onnea odotukseen =)

Missäs kaikki muut luuraa? Ai niin tietysti viikonlopun vietossa.

Eilen olin sielä pikkujouluissa ja kaikkea sattu ja tapahtu.

mm. yks oksensi,yks sammu ja pari laulo joululauluja ja muita. Pomo sai yhen tytön itkemään,mutta tajus sentään jälkeenpäin pyytää anteeks. Mikä oli ihme sinänsä. Sieltä sitten käytiin jatkoilla baarissa parin tyypin kanssa ja sain yheltä halinkin. Kivaa oli vaikka ilta loppukin lyhyeen kun joku äijä kaato tuopin bissee mun niskaan =( mukamas vahingossa.

No niin se siitä ja vaavi asiaan...

kp 35/27 (26-33) menossa. Kierto ei ole ikinä näin pitkäksi mennyt,hmm. Toiveet nousivat taas valitettavasti korkeelle ja aloinkin tossa miettimään josko sittenkin tein sen testin liian aikasin. Nyt jännittää. Huomenna aamulla testaan uusiks jos tätiä ei näy edelleenkään. En vain tiedä luotanko ny tuohon testiin kun jollain täälä oli siitä jotain negetiivista asiaa ollut. Mutta kahtellaan ja ihmetellään.

Vierailija
18/21 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitipä tulla onnittelemaan Ofeliania ja toivottamaan tervetulleeksi o-puolelle:)

Ja marzu, ai että mä jänskään sun puolesta:) Mä toivon koko sydämestäni että sä plussaisit nyt. Mullahan kävi tolleen sillon ku plussasin et tein testin kolme päivää sen jälkeen ku menkat ois pitäny alkaa ja näytti viel ihan puhdasta negaa, mut sittenhän se olikin siitä viikon päästä plussa. Toivottavasti sulla samoin!!!! Tsemppiä:)

Ja baulielle vilkutukset:) ja niin kyselit sillon joskus että saanko kaksoset niin kyllä. Kaksi poitsua meille pitäs syntyä kunhan tää raskaus nyt vaan menis hyvin. On ollu niin paljon kaikkea vastoinkäymistä... Toivossa kuitenkin elelen:)

Vilktukset myös muille enskoille:)

Terkuin Butterfly rv 24+0

Vierailija
19/21 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttui tuossa iltapäivällä 1. kiertopäiväksi, pituutta tälle kerralle tuli siis 27... Kerkesin tuohon ajatukseen jo totutella muutaman päivän, kun torstai-aamuna huomasin että ei napannu tässäkään kierrossa. Perjantain ja tän alkupäivän tuhrutteli jo normaaliin tapaan, jokunen tunti sitten sitten alkoi norm. vuoto. Siis, yrityskierto 20 + jotain alkoi.

Vaikka tuon tuhrun alettua tiedänkin sen, että toiveet voi tältä erää heittää, niin silti mielessä elää se pieni toivonkipinä, että jos vuoto loppuisikin, ja niin... Mutta pitäisihän se nyt vaan kerralla uskoa ;) Puhuttiin miehen kanssa, että katotaan ihan rauhassa huhtikuuhun asti, jolloin tulee 2 vuotta täyteen yrityksestä. Sitten mietitään, mitä tehdään, vai aletaanko edes viedä asiaa eteenpäin. Niin paljon kun sitä toivookin, että ilman hoitoja onnistuttaisiin... Olisi se silti tosi iso ja raskas askel ottaa, enkä tiedä onko meillä siihen kuitenkaan voimia. Vaikka lopputuloshan siinä on hurjan palkitseva!!! Hoidot & lääkkeet tuntuu vaan niin " isoilta & pelottavilta" asioilta.

No, ei tunnu enää pahalta, kiitos Marzulle lämpöisistä ajatuksista :) Mehän Marzuseni ollaan näihin pettymyksiin totuttu... Toivon nyt kovasti, että sua & miestäsi onnistaisi! Toi menkkojen viipyminen kuulostaa jo hieman (tai aika paljonkin!) erikoiselta, siis hyvässä mielessä ;) Nyt ei puhuta edes siitä toisesta, epätoivotusta, vaihtoehdosta!!!

Butterflyn kuulumisia oonkin käynyt urkkimassa odotus-puolelta. Kiva kun kävit :) Tosi ikäviä nuo teidän vastoinkäymiset, toivottavasti pääset henk. koht. vielä nauttimaan itse raskausajastakin.

Mitäs muuta täällä oli... Ofelialle kiitokset lyhyestä palstailusta ja tervemenoa & tsemiä jatkoon ;)

Mutta kaiken tän masentavan vuodatuksen jälkeen olo on kuitenkin jälleen kerran iloinen & toiveikas :) Kävin tuossa kävelyllä koiran kanssa ja mieleen tuli vaan yht' äkkiä lämmin tunne, että kyllä me vielä onnistutaan! Jospa sitä voisi jouluaattona pidellä käsissään positiivista raskaustestiä :)

Vierailija
20/21 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

baulie: Pahoittelut taas kerran tädistä. On se kumma ettei se jo tajua pysy poissa kun sitä ei kerran kaivata. Menis niiden luo jotka sitä toivovat kylään.

Mitäs tänne..jänskättää... kp 36/27(26-33) menossa ja tein uuden testin. Kattelin tikkua vaikka kuinka kauan ja lopulta kipitin sänkyyn lepäilee odottelee vastausta. Sit menin tarkistaa ja vääntelin ja kääntelin sitä tikkua kädessäni ja tihrustin oikein läheltä. En tiedä onko omaa mielikuvitusta vaiko mitä mutta mun mielestä hahmotin aivan todella vaalen viivan. No toki huusin sit miehuuden tarkistamaan että näkyykö jotain. Totes että " ei kai" . Nyt kun juteltiin niin heitti jotein että " jos oot nyt raskaana..." aloin nauraa että et sitten ookaan enää varma ettei siin ollu mitää. Eli luultavasti kohta käyn vielä tarkistamassa vessan roskiksesta sen. Mutta näillä näkymin ens viikolla joku päivä teen vielä kolmannen testin,mut tällä kertaa jonku muun merkkisen. Ja jos vielkää ei selvyyttä niin sitte lääkäriin. Niin tietty ellei täti hyökkää kuitenkin tänne.

Mutta nyt on taas kummasti toiveet korkeella.

Kolmen aikaan mennään kattomaan kisuvuvoja, Luultavasti otetaan kaks sellasta temmeltämään tänne kun niille en niin pahasti ole allerginen. Saa sitten nähä paheneeko vai käykö niin ku yhelle utulle että kaikki oireet hävis.

NO mutta,tsemppiä taas kaikille!!