Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*¡Ö*¡Ö*3-kuumeilijat viikko 47*¡Ö*¡Ö*

19.11.2007 |

Uusi viikko, uudet kujeet!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottanu kortisonipiikkiä. Mulla on ens tiistaina lääkäriin aika ja sillon pitäs pistää mutta taidan jättää väliin. En taida tohtia ottaa piikkiä jos viiva vahvistuu testissä =)

Jotenki on epätodellinen olo ja ravaan vessassa koko ajan tarkistamassa ettei täti vaan kuitenkin ilmesty paikalle...

Katotaan ny miltä vkonlopun testi näyttää....

mp73, yk 12, kp 30/28

Vierailija
22/35 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ehkä helmikuuhun sitten. Toivottavasti ei sen pidemmäksi.. Ärsyttää!!=/ Mut kai se aika menee nopeesti, eiks niin??

mp73: Kyllä se vaan on niin ihme juttu tää vauvakuume! Mulla taitaa olla krooninen kuume, tuskin se 3. lapsen saamisenkaan jälkeen ohi menee! =) Teillä on kyllä ollut yritystä jo sen verran pitkään, että toivottavasti nyt vihdoinkin yritys palkittaisiin!!

Äiti1983: Mä oon tehnyt sen sormustestin useampaankin kertaan ja melkein aina on näyttänyt samaa tulosta eli ensin 2 poikaa (ja ne onkin), sitten vielä tyttö ja poika. Oishan se kiva, kun pitäis paikkansa! =) Täytyis vielä miehellä tastailla joskus, tuleeko sama tulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit, toihan alkaa kuulostaa aika lupaavalta... Nyt on kyllä kaikki peukut ja varpaat pystyssä sun puolesta! Vielä en uskalla ihan onnitella, mutta toivottavasti jo viikonloppuna..

Onnea myös muille plussanneille, kun en ole ollut onnittelemassa!

Muuten täällä aika masis olo. Olen alkanut miettiä entistä enemmän kesäistä keskenmenoa. Silloin minut piti pinnalla ajatus, että mulla on vielä toivoa saada se pikkukolmonen. Nyt aikaa on kulunut ja mitään ei ole kuulunut. Onkohan kaikki edes ok tuolla " alakerrassa" ? Ollaan lähdössä ensi viikolla pienelle kylpylälomalle, jota olen itse järjestellyt ja nyt näyttäis siltä, että sattuupa menkat samalle reissulle! Just mun tuuria! Eli jos alkaa, pilaa reissun ja tiedän, ettei meille tule elovauvaa. Ja alkaahan ne! Ja tieto, et mun piti alunperin jäädä joulukuun alusta mammalomalle... nyyh..Tosi innostavaa lähteä.. :o(

Sorry, nyt synkistelen! Mut kukaan muu ei ymmärrä tätä kuin toinen kuumeinen..

vuma, yk 5, kp 21/ 23-27, enkä varmaan testaa!

Vierailija
24/35 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty ja aina näyttänyt samat: poika, poika ja tyttö. Mietin vaan, et mitenkähän reagoi keskenmenoihin? Jos reagoi, niin meitsin lapsenteko on tässä..

Vierailija
25/35 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Toivottavasti asiat mp73:lla on niin kui uskomme ja toivomme!

Meikäläisen kierto on taas siinä vaiheessa, että yritän kovasti olla kuvittelematta mitään. Eli kp 16/22-26. Pupuiltu on, meikäläisen mittakaavassa jopa ahkerasti, ja nyt ei enää moiset jutut huvita yhtään. Viime kierrossa tutkin itseäni koko ajan ja kuvittelin ties mitä, ja nyt vakaa aikomus olisi olla ihan rauhassa. Tai siis keksiä itselleen niin paljon tekemistä, ettei muistaisi ajatella menkkoja ollenkaan. Helpommin sanottu kuin tehty, moni varmaan ymmärtää fiiliksen.

Kovasti pitäisi joululahjakäsitöitä väsäillä. Lankoja on iso kassillinen ja suunnitelmatkin valmiina.

Tsemppiä kaikille!

Peipsu yk2

Vierailija
26/35 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuma: toivotaan et sun kohdalla ei sormustesti pidä paikkaansa, mulla kyllä näyttänyt kaikki raskaudet tähän mennessä...niin ja pahoittelut keskenmenosta...

Yritän olla ajattelematta vielä liikoja toisaalta haluaisin olla heti äkkiä raskaana ja toisaalta pelottaa että kuinka sitä sit kolmen kanssa pärjää kun välillä tuntuu et kaksikin on liikaa...no mutta toisaalta, pojat on nyt 3 v 7 kk ja 2 v 3 kk et jos tästä kohta raskautuisin niin tulis kyl ihan riittävä ikäero...

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Äiti1983 yk 1 kp jotain/28

Vierailija
27/35 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysikuu valvotti viime yönä ja nousin ylös jo 5:30 =s

Vuma: Toivotaan että täti pysyis sun luota pois vaikkapa seuraavat 9kk bd!!! Kyl mä uskon että kylpyläloma menee hyvin (ilman tätiä)... Jännittävää piinaviikkoa!!! bd

Mä en tiedä tosta sormustestistä mittää?? Ihan hölmistyneenä täällä, millanen se on?

Peipsullekin toivotan jännittävää piinaviikkoa! bd Plussaonnea!

ON: En sit malttanu olla tuhlaamatta tota apteekin testiä =) Malttamattomana testasin ja taas haalea viiva mutta se ilmesty alle 10min... Sekavat ajatukset vaan pyörii päässä. Täytyy vissiin testailla vielä ens viikolla. Eilen jo luulin että täti kurvaa paikalle, oli alavatsa niin kipeä illalla että huhhuh ja pari kertaa wc reissulla pyyhittäessä tuli rusehtava limajuova papruun (sori tarkka selostus). Mut nyt ei mitää oireita tädistä eikä muustakaan, alavatsa on vähän kummallinen ja ajoittain jomottelee. En oikein kyllä jaksa uskoa plussaan vielä, kun on niin hailakka toi viiva, punertava kylläkin. No, katsellaan ja kuulostellaan päivä kerrallaan... Vähän kyllä kieltämättä jänskättää =)

Hauskaa pikkujoulun aikaa kaikille kolmosille!!!

mp73, yk 12, kp 31/28

Vierailija
28/35 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, täällä yksi kolmannesta haaveileva lisää, meillä on tyttö 10/04 ja poika 07/04 ennestään. Mies ei ole kovin suostuvainen tähän kolmannen projektiin, mutta toivo elää, koska kiellot eivät enää ole olleet yhtä ponnekkaita. Mielessäni mietin että jos luoja suo niin keväälle 2009 olisi ihana saada taas nyytti.. =)

Vierailija
29/35 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tyttö on siis 10/02 ei 04 =)) hiukan olisi tulleet peräkkäin muuten..

Vierailija
30/35 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä jo jonkin aikaa tyytynyt lukemaan 3-kuumeilijoiden pinoja mutta kai sen nyt voi jo myöntää että vauvakuume on valtava =)

Meillä on siis ennestään tytöt 12/03 ja 01/06. Kuopus oli vauvana aika tempperamenttinen ja vei meidän vanhempien voimia. Nyt kuitenkin on arki alkanut taas rullaamaan niin mukavasti.Työt aloitin elokuussa ja tuntuukin että se on ollut todellista lepoa 2 kotona vietetyn vuoden jälkeen.

Pillerit jätin pois lokakuun lopulla eli yk1 menossa. Meillä vaan tämä projekti taitaa venyä kun mies aloitti mielialalääkkeet ja niissä on sellainen ikävä sivuvaikutus, että halut aika matalalla ja ejakulaatio vaikeutta. Tilanne tämä, mutta toivo silti elää.

Kierrot on aina ollut todella epäsäännölliset ilman pillereitä. Joten pitää tässä varautua yli 40päivän kiertoihinkin. Nyt on kyllä jo pieni jännitys mahanpohjassa kun kuun loppu puoli lähestyy ;) Taisin vaan jostain lukea,että touhutipoissa ei ole siittiöitä joten se " oljenkorsi" ei nyt sitten tässä projektissa auta.

Jotenkin tuntuu turhalta kuumeilla kun tietää ettei oikein pääse edes kunnolla yrittämään.

Tuskastuttava ja varmaan monelle juuri täällä tuttu tunne...Tuntuu ettei meidän perhe ole vielä täynnä vaikka on kaksi ihanaa tyttöä. Mies on tähän sanonut että se on se koira mikä puuttuu =) Itsellä kyllä se kolmas tyttö mielessä ;)

Vierailija
31/35 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee vaan omaa napaa, kun netti tökkii ja en pysty lukemaanmuiden kommentteja.

Omaa napaa siis (.): Nyt kp 21/28 (kääks, viikko vielä piinailua!). Alavatsassa on tuntunut vähäistä nippailua ja huono olo on ollutmyösparina päivänä. Tosin huono olo on johtunut varmaan päänsärystä ja kurkkukivusta. Yleensä näillä kp:llä minulla ei oleenää runsasta valkovuotoa ja tänään oikein lorahti (sori ilmaus). No, täytyy vielä odottaa viikko...

Vierailija
32/35 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormustestiin tarvitset hiuksen ja sormuksen. Pujota hius sormuksen läpi ja ota hiuksen päistä kiinni niin että sormus roikkuu siinä. Laita vasen käsi (tai en tiiä onko kädellä väliä) kämmenselkä ylöspäin vaakatasoon. Vedä hiusta jossa sormus roikkuu niin peukalon välissä muutaman kerran niin että peukku on muussa kädessä kiinni. Nosta sen jälkeen sormus noin sentin päähän kämmenselän keskustasta ja kun sormus alkaa pyörimään ympyrää (ei paikallaan vaan kunnon ympyrää) tarkoittaa se tyttövauvaa ja jos se heijaa edestakaisin se tarkoittaa poikaa. Joka pyrimisen välissä tehdään siinä peukun välissä sama juttu kun alussakin. Lopulta kun lapsiluku on täynnä sormus ei enää lähde tekemään kumpaakaan liikettä vaan jää paikoilleen.

Mä tosiaan tehnyt tän varmaan 200 kertaa ja aina sama tulos.

JA SEN TAKIA MEINASIN JO OSTAA KAUPASTA 56 CM BODYN JOSSA LUKEE PIKKUSISKO! =/ *nolo*

Tänään kunnon ovislimat...ei kun pupuilut kehiin ; )

Äiti1983 yk 1 kp ehkä 14/28

Vierailija
33/35 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viestittely tälle palstalle taitaa olla mahdotonta. Eilenkin ensin painoin jotain väärää nappulaa ja lähetin tyhjän viestin ja sitten katkesi yhteys, enkä saanut enää kommentoitua kummallista viestiäni. Ovat tainneet laittaa mut mustalle listalle, kun kerran valitin ylläpidolle siitä, että joskus viestit häviävät johinkin bittiavaruuteen.

Toi sormustesti on aika kiva. Koittakaas ajatella joko pyörimistä tai heilumista, niin sormushan rupeaa tekemään juuri sitä, vaikka yrittäisi itse pitää käden ihan paikallaan. Sormusta voi siis liikuttaa ajatuksen voimalla 8-)

ON: Tänään ovistesti näyttää plussaa ja minä koko viikon eri paikkakunnalla kuin mies. Yritettiin pupuilla eilen päivällä, mutta eihän siitä mitään meinannut tulla, kun molemmat muksut olivat kotosalla. Muutenkin tuntuu, että tätä kolmatta joudutaan oikein tekemällä tekemään.

Vierailija
34/35 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan nyt tähän kun en nähnyt uutta pinoa.

Omaan napaan ei kuulu mitään uutta. Tässä odotellaan ensi viikonloppua, että alkaako menkat vai ei. Vai voiko jopa testailla. Nyt kp 22/28, eli 6 päivää vielä. Vähän jännittää... Jotain pientä nippailua on ollut alavatsassa ja yleensä mulle ei ole tässä kp:n vaiheessa kunnolla valkkkaria ja tuntui olevan (sori ilmaus). No, katsotaan taas... Siis odotellaan. Mä vähän luulen, että jos nyt ei tärppää, niin ensi kierrossa taidan jättää TJOT:n varaan koko homman. Ei vaan jaksa. Kattoo nyt.

Hyvää alkuviikkoa! :)

Vierailija
35/35 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin liittyä joukkoonne. Täällä siis " kuumeillaan" myös kolmatta. Ennestään meillä on 02/02 ja 05/04 syntyneet tytöt ja nyt on poika tilauksessa ;-)

Kuukautiset piti alkaa eilen, eipä näkynyt. Heti piti testata ja niin minun kuin miehenikin mielestä siinä oli haalea viiva. Pitää testata uudelleen loppuviikosta. Jo aikaisemmin tutuksi tullut oire on kyllä jo ilmaantunut: aamulla hampaiden pesu saa kakistelemaan.

Mutta jännityksellä odotellaan loppuviikkoa, josko olisi tärpännyt ja päästään yllättämään sukulaiset. Minä kun olen sanonut, ettei meille kolmatta tule (vaikka nuorempana olen sanonut haluavani viisi lasta). Niin siinä vaan kuitenkin kävi, että kuume iski salakavalasti ja kun vielä sain koulun päätökseen, niin päätettiin katsoa mitä tuleman pitää. Ristiriitaiset tunteet on välillä kyllä ollut. Nyt on jo niin helppo liikkua tyttöjen kanssa, ja kun koiriakin sattuu olemaan useampi, mutta silti tuntuu, että yksi paikka olisi vielä avoin. Katsotaan, miten käy.

Plussaista viikkoa kaikille!