Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~*~* Viimeiset HEINÄHATTUSET viikolle 47 *~*~*~*

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Lilbit tosiaan ollaan suurin piirtein saman verran myöhässä.

En ole tässä kierrossa huomannut mitään poikkeavaa. Silloin kun ovis oli niin tuntemuksetkin oli sen mukaisia ja tarkistin tikuilla vielä ja totta oli, mutta nyt olen ihan ymmälläni kun mitään ei kuulu.

En tiedä missä kohdassa pääsee veritesteihin, mutta jos ei muuten selviä viikonlopun jälkeen tilaan ajan gynelle ja katsotaan mitä sieltä sit selviää, jos selviää. Meillä kun saa ajan gynelle nopeasti kun on alle kaksi vuotta synnytyksestä.

Mutta ei tässä auta nyt kuin odotella. Jaksamisia sulle ja tsempataan toisiamme tuonne odotuspuolelle oikein kovasti.

3mami

Vierailija
22/33 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan se kiva että täällä on vielä muitakin notkujia kuin mä =) Plussaonnea vaan teille molemmille, itse oon myös lukenut näistä myöhäisistä plussista, onko teillä oireita plussan/tädin suhteen? Lilbit, mites ne sun lämmöt?

Ja ON: Mulla ei oo siis mitään oireita enää, ei mitään ja oli tän kierron päätös sitten kumpi tahansa niin näillä päivillä pitäis jo jotain oiretta löytyä, suuntaan tai toiseen. Mä jo panikoin sen takia että pelkään tän kierron venyvän, jotenkin nyt vaan toivon että täti tulis nyt ees maanataihin mennessä kun raskautumisen tunnettakaan multa ei löydy, oireettomuus on ollut mulla aikaisemmin ihan hyvä merkki, muttei nyt sentään näin oireettomuus ;o)

*bd bd* täältä viikonlopun testaajille +++

poco kp31/32...

p.s. Ai niin, laitoin huvikseni ennustuspyynnön ellille..vastaus tuli..sinulle syntyy poika 22.11.2008 ;o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäilisin vielä että mitään oireita ei ole kumpaankaan suuntaan ja yleensä alkaa pms oireet aina kaksi päivää ennen hoo hetkeä, mutta nyt ei kertakaikkiaan mitään. Pocollekin vielä tsempitykset.

Meille elli muuten ennusteli tossa joku aika sitten poikaa 12.9.2008 joten vielä' kerkii siihen jos ne kk:t alkaisi.

3mami

Vierailija
24/33 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen heiniksiin kirjoitellut mutta olen juttujanne lueskellut melkein päivättäin...Itsellä myös sama tilanne kuin lilbitillä ja 3mamilla(nikit oikein?)Elikkäs maanantain olisi viimeistään pitänyt alkaa menkkojen mutta eipä näy nyt jo kp40 ja viimeisen puolen vuoden aikana pillreitten jälkeen ollut kp 32-35 ja ovis todella kivulias ett äoksat pois.Nyt tässä kierrossa ovis kipua ei ole ollut ja olenkin ihmetellyt että eikö ovista siis ole tapahtunut olleenkaan?Mitä mieltä olette?Raskaus testejä olen tehnyt kaksi kp33 ja kp40 eli tänään ja tyylipuhtaita negoja.Eka testi oli mammaksin erittäin herkkä ja tänään testasin apteekin omalla....En kyllä voi ymmärtää mihin ne menkat on jääny!Voisiko olla stressistä kun koko ajan vain miettii raskaustumista ja meillä muutto edessä kuukauden päästä ja remontti niin voisiko muka vaikuttaa niin paljon....

Kyllä sitä jo toivoisi jotain selkyyttä tähän touhuun alkais nyt ne menkat jo on tullaakseen eikä antaisi olla epätietoisuudessa...

Itsekkin mietin lääkäriiin soittamista jo ei reilu viikon päästä mennkkoja näy tai positiivistä raskaustestiä!

No ei kai auta kuin odottaa:(

Onneksi on tuo ihana 1v4kk tyttö joka antaa lohtua:)

Ps:Toivoa kai plussasta on vielä vai?

Terv.Sweety kp40/32-35 yk3

Vierailija
25/33 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä ei tilanne ole toistaiseksi edennyt mihinkään suuntaan. Ei siis tätiä eikä plussaa. Tosin iltapäivällä yllätin itsenikin ja kävin oksentamassa oikein pohjanmaan kautta. Sanokaa nyt kiltit rehellisesti, voiko itsensä huijata oksentamaan, jos etsii niitä merkkejä liian kiivaasti?

Poco, lämmöt on edelleen ylhäällä, 37,0 oli tänä aamuna. Eli ainakaan vielä eivät ennakoi menkkoja, jos eivät sitten mitään muutakaan. Miltäs sun lämpökäyrä näyttää?

Tsemppiä piinailuun Poco, 3mama ja Sweety20! Pakosti jollain meistä tilanne vielä viikonlopun mittaan ratkeaa. Koskas taas polteltais rahaa testeihin? Oisko sunnuntai hyvä testipäivä?

Hyvää yötä!

Lilbit kp 41 / 31-35

Vierailija
26/33 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilbit, sivusta seuranneena pidän sulle peukkua :) On alkanut sivullistakin ikein jännittää :) Itse kuumeilen neljättä, mutta vasta oli km, joten ei kiirusta... Tulee joskus jos on tullakseen. Mutta oon tätäkin ketjua lueskellut, ja lähetän sulle *~*+*~*+*~*+* plussasäteitä!

Vierailija
27/33 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tonne elokuisiin, sinne mun matka siis käy, täti melkein pääs yllättämään, siis melkein, lämmöt ei eilen tippuneetkaan, mutta hermo oli niin kireellä illalla että arvasin sen mitä aamu toi tullessaan.

Oikein reilu +++++puhuri täältä ja tosiaan ykskään ei saa mua seurata =)

Voimia piinailuun ja kiitos seurasta!

poco kp1

Vierailija
28/33 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Poco, oon ihan hirveän pahoillani! Jotenkin oli niin hyvät kutinat sunkin suhteen... No, ei muuta kun tuulta päin, vielä on kesää jäljellä elokuussakin!

Nala_II:lle ihan erityisuuret kiitokset tsemppauksesta ja plussatoivotteluista: niistä oli nimittäin ainakin sen verran apua, että tänään tikkuun (Acon10) piirtyi ihan himmeä, mutta kuitenkin kiistatta käsivarren päästä näkyvä haamuviiva. Mieskin sen jopa näki, vaikka yleensä nämä mun haamubongaukset jää ihan vain minun nähtävikseni. Jokohan tässä voi alkaa toiveikkaaksi? Tosin nyt kun testauksesta on kolme tuntia, on viiva kyllä himmennyt oikeastaan enemmän viivan paikaksi. Testiajan kuluessa siinä oli kyllä ihan oikeasti viiva. Oli oli! Olioliolioli!

No, ei kai tässä muu auta kuin odotella ja testata uudestaan. FertilityFriend siirsi tämän aamun lämpöjen perusteella ovulaation paikkaa taas eteenpäin (kp 33), jolloin nyt olisi vasta dpo 9. Eihän se sinällään olisi edes kovin kummallista, että nyt ei vielä kovin vahvaa viivaa tule. Eihän?

Joko 3mama ja Sweety20 testasi?

Lilbit kp 42 / 31-35 (en vielä uskalla viikkoja laskeskella...)

Vierailija
29/33 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin kohtaamille!Tsemppiä elokuisiin!

En ole testaillut ajattelin kyllä testailla vasta ens perjantaina jos ei tätiä kuuluu ja jos silloinkaan ei testiin mitään ilmesty niin pitää varmaan ottaa yhteyttä terveyskeskukseen.

Mulla ei siis ole mitään oireita ei yhtään mitään....tai no joinain päivinä ollut mahassa sellainen tunne että menkat alkaa mutta ei mitään muuta.

Tosin ei esikoisestakaan ollut mitään oireita vasta kun viikolla 7+ lievää kuvotusta...eli sen suhteen olen toiveikas että raskautuminen on tapahtunut vasta joskus viikko sitten joten ei vielä testissä näy...tai sitten en ole ovuluinut ollenkaan!

Saa nähdä miten käy!

Oikein paljon plussatuulia sinulle ja lilbit ja muillekkin ketä vielä mukana roikkuu!toivottavasti saadaan selvyyttä tähän asiaan!

Terv:Sweety kp41/kp32-35 yk3

Vierailija
30/33 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole paljoa tänne kirjoitellut mutta sain plussan, tosin myöhäisen oviksen takia la sijoittuu laskurin mukaan vasta 1.8. Odotuspuolella ei vielä elokuisia näkynytkään.

smaragdi_ rv 4+1

Vierailija
31/33 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis tänään aamulla sitten herätessä tuli kiire vessaan ja sieltä se tuli ihan yllätyksenä ei mitään merkkejä etukäteen joten tie elokuisiin käy...

Lilbitille ja muille ++++++++ plussia.

ÄLKÄÄ SEURATKO MUA!!!!!!!

3mami

Vierailija
32/33 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea :) Kyllähän se on todettu, että haamukin on plussa! Nyt sit vaan auvoisin ajatuksin kohti elokuuta. Voi kuinka kiva, kunpa mäkin pian... *viihtyy neljättä kuumeilevien pinossa*

Vierailija
33/33 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täti pamahti tänään viikon myöhässä....todella ärsyttävää nyt seuraava mahdollinen la on siis laskurin mukaan 1.9 eli elokuu jää kokonaan väliin ja pitkien kiertojen takia se siirtyy veilä tosta päivästä eteenpäin!

Laskin äsken tossa kuukautis kiertojani pillereittein lopettamisen jälkeen niin on kyllä todella epäsäännölliset ja mukaan mahtuu yksi kemiallinen raskaus joka siirsi myös kiertoa pidemälle...eli tässä viimeiset kp34,kp31,kp39,kp35,kp42 ja pitäsi raskaaksi tulla saa nähdä!

Terv:Sweety kp1/31-42 yk4