Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna korvien putkitus, mihin kannattaa varautua?

Vierailija
18.11.2007 |

Vinkkejä, ajatuksia asiaan liittyen, kiitos! Tyttö nyt 1v5kk ja kuusi tulehdusta takana.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimenpide ei kestä kuin noin 10-15 min, tietysti nukutukseen ja herätykseen menee vähän aikaa myös. Lapset yleensä toipuvat putkituksesta nopeasti. Kipuja ei ole. Syödä ja juoda sekä muutenkin voi elää ihan normaalia elämää toimenpidepäivänäkin.

Terv korvahoitsu

Vierailija
2/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä upeaa, jos tulehdukset loppuisivat tähän. On ollut raskasta viime kesä ja kevät niiden kanssa. Pääsisi elämään taas normaalia arkea, johon toki jokunen sairastelu vuoteen sisältyy ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kehittyy humasti vuodessa tuossa iässä.

t. 3 vai kumoihan olin, se unilelua ehdottanut

Vierailija
4/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni sairaalassa n. kahdeksan tuntia ennen kuin pääsimme kotiin. Putkethan ei poista välttämättä tulehduksia, vaan märkä tulee sieltä korvasta pois. Minulta tämä oli jossain vaiheessa mennyt ohi korvien, sillä olin ihmeissäni kun kovista alkoi räkätaudin yhteydessä tulla sitä mönjää.

varaa itsellesi jotain pientä purtavaa, sillä minulla tuli kamala nälkä siellä odottaessa. Onnea putkitukseen.

Vierailija
5/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syliinsä saa todennäköisesti kiukkuisen, kärttyisän ja kiemurtelevan lapsen jolle mikään asia ei ole hyvä eikä kiva. Ja mukaan kannattaa varata vaihtovaatteet sekä itselle etä lapselle... oksentaminen on hyvin todennäköistä. Viimeistään sitten autossa kotimatkalla, kuten meillä kävi kahteen kertaan;)

Muutoin kaikki kuusi putkitusta, joissa olen ollut mukana ovat menneet todella hienosti ja toimenpide on ainakin meidän lapsillamme ollut hyödyllinen.

Vierailija
6/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja putkituksen jälkeen voi olla tulehduksia (meillä tuli märkää korvista kahdesti), mutta kuukauden päästä alkaa yleensä hellittää (näin meilläkin).