Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka tilataan jostain ulkomaisesta nettikaupasta?

Vierailija
18.11.2007 |

Tai siis, jos hinnat on ilmotettu puntina, niin onko siellä jossain ilmotettu paljon se on euroina? Auttakaa, mä en ole yhtään perehtyny tällaseen, mutta loistava joululahja miehelle löyty!! :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut monta kertaa Englannista ja ainakin näissä nettikaupoissa joista olen ostanut, on ollut tosi hyvä ja nopea toiminta. Tavara tulee yleensä viikossa, nopeammin kuin suomalaisesta kaupasta!

Jenkeistä tilattaessa kai saa odottaa kauemmin, mutta britit ovat nopeita tavarantoimittajia, tällainen kuva minulle on jäänyt.

Jos on esim 20 puntaa, kerrot sen 1,5:llä eli olisi noin 35 euroa, 50 puntaa taas olisi noin 75euroa jne.

Siis karkeasti ottaen punta on puolitoista euroa.

Vierailija
2/3 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten yleensä toimituskulut kuinka paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka kulloinkin. Jotkut ilmoittavat hinnan vain punnissa, jos siis ovat brittejä. Toisilla voi olla joku eurokäännös. Jos ostat luottokortilla (niinkuin varmasti ostatkin), niin luottokorttiyhtiö huolehtii valuuttamuunnoksesta ja se menee ko päivän kurssilla. Jos siis pelkäät, että nettikauppa huijaisi valuuttamuunnoksella, niin siitä ei ole pelkoa.

Kannattaa tarkistaa, että toimittavat myös muihin maihin.

Muuten tilaaminen on ihan samanlaista kuin suomalaisestakin nettikaupasta. Yleensä pitää rekisteröityä ja antaa yhteystietonsa. Maksu on yleensä luottokortilla.