Voi h*lvetti, minkä " rakas" aviomieheni meni tekemään...
Menimme naimisiin tämän vuoden kesäkuussa ja vauva sai alkunsa elokuussa, nyt menossa RV 15.
Ukko-kultani on chattaillyt Suomi24:sella, soitellut, meilaillut ja jopa käynyt treffeillä naisten kanssa.
Jäi kiinni tästä kaikesta perjantaina, kun yksi näistä naisista soitti minulle ja kertoi, kun kuuli että olemme naimisissa ja meille on lapsi tulossa.
Mies oli esittänyt olevansa vaan huonossa seurustelusuhteessa, jossa mättää kaikki.
Minulle mies on hehkuttanut koko syksyn, kuinka onnellinen hän on.
Suukottelee, hellittelee ja pitää hyvänä.
Tuntuu, että elämältä lähti pohja täysin tänä viikonloppuna. En usko enää mihinkään, enkä koskaan voi enää luottaa mieheen.
Niin, ja rakkaalla miehellä on ikääkin jo 37 vuotta, eli ei enää mikään nuorukainen.
Auttakaa ja antakaa mulle voimia. Itken vaan ja paha olo sisälläni kasvaa koko ajan. Menen minne vain ja teen mitä tahansa, tämä ahdistuksen möykky vain suurenee. Tuntuu ettei voi enää edes hengittää.
Mies on pahoillaan ja hokee koko ajan, ettei koskaan enää jne. muuta paskaa, mutta en minä voi enää ikinä uskoa sen sanoja.
Kommentit (6)
vaikka ei nyt siltä tunnu. Mutta tuollaisen miehen kanssa tuskin kannattaa jatkaa.
joka milloin milläkin verukkeella antoi itelleen luvan sählätä muiden naisten kanssa. On pettänyt kaikissa aiemmissa suhteissaan ja samaan siis loppui meidänkin liitto.
Tuollainen ihminen ei parannu. Jos deittailee muiden kanssa liiton ollessa periaatteessa onnellisimmillaan (juuri menty naimisiin, lapsi tulossa jne.), niin mitä tekee sitten kun oikeasti menee huonosti?! Hyppii varmaan sängystä toiseen jatkuvasti.
Miehellä on ongelma, johon et voi ap vaikuttaa. Jos et halua tulla toistuvasti petetyksi ja ehkä lopulta toisen naisen vuoksi jätetyksi, tee itse ratkaiseva askel ja lähde suhteesta. Yhden lapsen kanssa pärjäät kyllä. Minunkin olisi pitänyt tehdä noin aikoinani, mutta pelkäsin jäädä itsekseni lapsen kanssa (olin siis myös raskaana kun ekat varoitusmerkit exän ominaisuuksista ilmaantuivat). Jälkikäteen ajateltuna vauvan kanssa ei olisi ollut mitään hätää.
Rohkeutta! olet niin alussa raskaudessasi, että ehdit järjestää asiat mainiosti ennen lapsen syntymää...
kuulostaa kyllä sellaiselta mieheltä jolta tulet saamaan siipeesi vielä useasti jos et löydä voimia erottautua hänestä!
voimia raskauteen!
Voit antaa anteeksi ja elää hänen kanssaan kulissiliittoa, jossa olet tietoinen että hän pettää sinua tai voit erota. Tilanteesi on toki paha, mutta nyt vielä kun lapsi ei ole isästään tietoinenkaan on ero miljoona kertaa helpompaa kuin sitten kun lapsi on jo isään kiintynyt. Eikä eronne tarkoita sitä että lapsi ei koskaan tulisi tuntemaan isäänsä, vaan että lapsi sopeutuu alusta asti siihen, että isä asuu eri osoitteessa.
Vierailija:
Menimme naimisiin tämän vuoden kesäkuussa ja vauva sai alkunsa elokuussa, nyt menossa RV 15.Ukko-kultani on chattaillyt Suomi24:sella, soitellut, meilaillut ja jopa käynyt treffeillä naisten kanssa.
Jäi kiinni tästä kaikesta perjantaina, kun yksi näistä naisista soitti minulle ja kertoi, kun kuuli että olemme naimisissa ja meille on lapsi tulossa.
Mies oli esittänyt olevansa vaan huonossa seurustelusuhteessa, jossa mättää kaikki.
Minulle mies on hehkuttanut koko syksyn, kuinka onnellinen hän on.
Suukottelee, hellittelee ja pitää hyvänä.
Tuntuu, että elämältä lähti pohja täysin tänä viikonloppuna. En usko enää mihinkään, enkä koskaan voi enää luottaa mieheen.Niin, ja rakkaalla miehellä on ikääkin jo 37 vuotta, eli ei enää mikään nuorukainen.
Auttakaa ja antakaa mulle voimia. Itken vaan ja paha olo sisälläni kasvaa koko ajan. Menen minne vain ja teen mitä tahansa, tämä ahdistuksen möykky vain suurenee. Tuntuu ettei voi enää edes hengittää.
Mies on pahoillaan ja hokee koko ajan, ettei koskaan enää jne. muuta paskaa, mutta en minä voi enää ikinä uskoa sen sanoja.
kuulostaa mun 5v takaiselta eksältä...
Minä pistäisi miehen asumuseroon vähäksi aikaa, jos annat anteeksi se tekee sen että jatkaa salaa, ehkä pitää tauon mutta ei se tapojaan paranna.
Voimia sinulle, ja lämmin halaus. Itselläni eroprosessi myös kesken, mies vakavasti psyykkisesti sairas.