Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vitsi, et oon täynnä! Söin äsken Pätkis Mini Bites -pussin, nam!

Vierailija
16.11.2007 |

Hirveä määrä tossa vaan kaloreita. 100 grammassa on 490 kcal ja tossa pussissa on 140 g eli jotain 700 kcal tuli tosta noin vaan...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mun kaltaselle ahmatille tuo pussikin on vähän liian pieni...

Vierailija
2/8 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 300 g levy Fazerin sinistä ja helposti menee illan aikana. Ei väliä kaloreista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ap. n teksti, tosin olin silloin 12-vuotias=)

Vierailija
4/8 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lapset nukahtivat tunti sitten ja nyt on olo sitten väsähtänyt ja nuutunut, ukko piti kerrankin oikein kunnon panot. Ihana leffailta tulossa, kunhan toi BB loppuu.

Vierailija
5/8 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko pussin? Ei kuule oo kovin terveellistä syödä muovia, voi tulla masu pipiks.

Vierailija
6/8 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana syödä kerran viikossa suklaata, kun katson lempisarjaani (videolta). Yleensä syön Fazerin sinistä (ikuinen suosikkini), 3-4 riviä tai Rainbow:n suklaapatukoita (niitä " Raidereita" yms.) 3 kpl, mutta joskus ostan jotain spesiaaliherkkua kuten noita Pätkis Mini paloja. Ne on vaan niin makeita, että mä pystyn vaan just ja just syömään sen 140 g pussin, vaikka joulun aikaan menee helposti esim. Geisha-rasia tai kokonainen suklaalevy. Mutta nyt pärjään taas viikon ilman suklaata =)

Vierailija
7/8 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta suklaata menee helposti 250 g kerralla, mutta Pätkiksiä riittää tuo pikku pussi jopa mulle.

Vierailija
8/8 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam