Oletko koskaan pohtinut, miksi vanhempasi eivät tehneet kohdallasi aborttia? Eikö se olisi ollut kaikille järkevin ratkaisu?
Kommentit (15)
Mutta eipä sille tässä vaiheessa enää voi mitään.
Sensijaan minut synnytettiin tänne kärvistelemään.
ja mun jälkeen pistettiin isiltä piuhat poikki
että abortoiko äiti meikäläisen vai ei, niin kyllä! tee se! olis mun harras pyyntö näin 35 vuoden kokemuksella.
miksi eivät tehneet, kun eivät minusta välittäneet eivätkä huolehtineet, kai piti lapsia saada siksi että niitä pitää olla :(
" elämäni onnellisin päivä oli kun sie synnyit" , " abortteja ei pidä tehdä"
mutta olisi mielenkiintoista toivoa, että adoptiovanhempani olisivat minut tappaneet. Onneksi eivät sitä ole tehneet, vaikka itse meinasin itseni tuhotakin huonoina vuosina.
miksikö eivät siis tehneet..? Koska olivat toiveikkaita (äitini siis ainakin) että on löytänyt elämäsnä rakkauden ja kaikki menee hyvin. " Rakkaus" paljastui alkoholistiksi, jota häpesin ja josta kärsin. Onneksi erosivat- Jälkensä kuitenkin jätti minuun.
Mä olen saanut alkuni semmoisena vuonna, jolloin tehtiin todella paljon abortteja, mun vanhemmat oli tunteneet toisensa melko lyhyen aikaa silloin. Abortti olisi kai ollut ihan mahdollinen, mutta he päättivätkin mennä kiireesti naimisiin ja hyvä niin, aviossa ovat nyt olleet jo yli 30 vuotta, joten hyvä päätös oli. :)
niin olis ollut aika outo tehdä abortti sitten kun tärppää...
Sen sijaan ymmärrän jos omalla kohdallasi mietit, voi olla inhottavaa olla noin ilkeä.
aborttia enää kun äiti huomasi raskauden, rv 17.
vahinko minä olin, ja olen kyllä vuosien varrella sen huomannut.
Abortti laillistui vuonna -73 eli samana vuonna kuin itse olen syntynyt.
Ehkä jos minäkin olisin ollut poika, en olisi tuntenut itseäni yhtä toivotuksi. (Myös isovanhempani olivat aivan innoissaan tytöstä, kun ennestään lapsenlapsina oli 7 poikaa)
Olin kyllä suunnitelmissa ja toivottu, tulin vain vähän aikaisemmin kun piti ja ikäero edelliseen hiukan lyhyt. Miksi mut ois pitäny tuhota?
Minä olen ollut todella toivottu lapsi :D.