Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä korottaisi paljon mielummin perhepäivähoitajien palkkoja!

Vierailija
15.11.2007 |

Omassa kodissa tekevät vastuullista työtä ja työpäivät voivat venyä klo.6.30 - 17.30. ja liksa 1100 e

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurillani on muuten tänään työpäivä 6.00-21.15, ettei aivan riittänyt tuo aikahaarukkasi. Ja sama saattaa olla pian minulla edessä, jos joudun ottamaan häneltä yhden lapsen vuosiloman ajaksi. :(

Vierailija
2/9 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta perhepäivähoitajilla (kunnallisilla) pitäisi olla joku minimipalkka, vaikkei lapsiryhmä olisikaan täysi. Sanotaan vaikka 1400¿/kk alin minimi ja jos täysi ryhmä, niin 1700¿/kk. Tai sitten ylipäänsä työtuntien mukaan oli lapsia kuinka paljon hyvänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. opeäiti

Vierailija
4/9 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne " hoitajat" kauas lapsista.

Vierailija
5/9 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä meidän homma on kyllä orja työtä! mullakin työpäivät 10 tuntisia ja omatkin 2 lasta vielä alle koiluikäisiä. eli työtä joka pvä 17.30 asti.

Ei siinä paljon kerkiä sit illalla mihinkään mennä!

Ja palkka on olematon alta tonnia!! ja vielä kun on koulutuskin mulla pohjana,lähihoitaja.

Vierailija
6/9 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka haluaisi, niin liksa tippuu. He ansaitsevat osansa minun verorahoista, ei hoitsut, jotka tienaavat jo 2500e /kk

Vierailija
7/9 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nousevat myös pph:iden palkat. Osa pph:ista kuuluu Tehyyn. Ei kunnallisella puolella voida toimia niin, että palkanmaksu määräytyy liittoon kuulumisen perusteella. Koko kunnallisella alalla nousevat palkat Tehyn korotuksen mukaan. Näin kertoi kaupunkimme päivähoidön johtaja

Vierailija
8/9 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ihan vaan tiedoksi ap.

Vierailija
9/9 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin pph ja työpäivät ovat noin 10 tuntisia. Siihen päälle sitten kaupassa käynnit ja siivoukset ja seuraavan päivän ruoan valmistelut. Ja tietysti ne omatkin lapset sitten illalla harrastuksineen ;-D Mutta on tässä työssä hyviäkin puolia: työ itsenäistä, saat tehdä töitä kotona, kotihommat hoituvat ainakin osittain samalla ja samalla hoituu myös omat lapset :)

Minulla palkka noin reilu 1000 euroa kuussa -verot. Ei sillä hurrata. Palkkaa tietysti pienentää se, että voin pitää vain kolmea hoitolasta, koska yksi omista lapsistani on alle kouluikäinen.

Moni vanhemmista ei taida muuten oikeasti tietää, miten surkea palkka meillä on ;-D