Ovis, limat & ovistestit
Tuleeko ne kananmunalimat ennen ovulaatiota vai samaan aikaan (vai jälkeen)?
Tein tänään aamulla ovistestin, johon ei tullut käytännössä testiviivaa lainkaan näkyviin. Kuitenkin juuri äsken tuli isot limaklöntit läpinäkyvää sitkeää kananmunalimaa. Mistä on kyse?
- Voiko ovislimat tulla jo " etukäteen" ?
- Voiko ovistesti näyttää täyttä negaa vaikka ovis olisi esim. huomenna? Vai pitäisikö olla jo vähän tummentunut?
- Vai voiko kyseessä olla " jämähtänyt" siemenneste 2 päivän takaa?
AUttakaa kokeneet!
Kommentit (7)
Jos ti-iltana sekstattiin ja tänään päivällä tuli limat. Oisko ollut just passeli?
että viimeisenä limapäivänä tapahtuu ovulaatio. Näin myös minulla. Eli limaa tulee 2-5 päivää ja viimeisenä päivänä ovuloin!
kun tuossa alkuviikosta sain oviplussan testiin, niin se oli eka päivä, jolloin huomasin mitään oikeansorttisia limoja.
Tiistai ajoituksena olisi vaikka voinutkin olla hyvä. Tai sitten vasta myöhemmin, en osaa varmaksi sanoa.Kuten näistä vastauksista huomaa, ovat limat kovin yksilöllinen juttu. Ei auta kuin toivoa parhainta onnea sinne. :) Ja meille kaikille tietysti. Onneksi siittiöt ovat vähän pidempi-ikäisiä kuin meidän armaat munasolumme! :)
Mulla ovulanin ovistestit näyttää tosi vaaleita viivoja mutta limat on mahtavat! Tarkoittaako limat aina sitä että ovis on tulossa? Vai voiko olla limoja ilman ovista? Testailen vielä ja pupuillaan varoiksi joka ilta. :) Meillä on nyt jo viides yrityskerta menossa ja näyttäis siltä ettei mulle tuu ovista taikka sitte tää pikkukakkosen tekeminen on tosi lujassa!
limat (siis ne kananmuna sellaiset) tulevat kolme päivää ennen ovista. Kuiva kausi päättyy erittäin runsaisiin limoihin, jota tulee vain päivän ajan. Vuoto muuttuu kosteaksi ja vetiseksi sitten on ovis.
Mulla ainakin nuo kananmunalimat tulee vasta oviksen jälkeen ulos.