NELOSESTA haaveilevat/yrittäjät??!!!
Meillä on kolme lasta: p -02, t 03 ja t 05. Nyt on nelosen yritys käynnistynyt ihan hiljan. Se on tällä haavaa sitten meidän VIIMEINEN lapsi (miehen mielestä). Mietin tässä vain, että jos tärppäisi jo tämän vuoden puolella, niin mahtaakohan pian 2 vuotiaan tytön yöhuudot loppua ennen vauvan syntymää?? 2-vuotias on huutanut jo useamman viikon ajan lähes joka yö 1-6 kertaa eikä meinaa millään rauhoittua. Olen jopa joutunut mennä nukkumaan lapsen huoneen sohvalle, että säästyn siltä edes takaiselta ravaamiselta. Ongelma on se, että lapsi ei tahdo rauhoittua millään ja isä ei käy yleensä lohduttajaksi, vaan lapsi huutaa kahta kauheammin =( Miten uskallan toivoa raskaustestin vielä näyttävän plussaa ja nauttivani uudesta (ja viimeisestä) odotusajasta täysin rinnoin?? Muita kohtalotovereita tai nelosen yrittäjiä paikalla??
Meillä lapset t -98, p-01 ja p-06 ja nyt on taas vauvakuume nostanut päätään. Meillä tilanne kääntynyt hassusti niin että ennen kolmosta mies oli sitä mieltä että neljä lasta olisi hyvä ja minä taas olin kolmen kannalla. Ja viime aikoihin asti olin sitä mieltä ettei tähän ihan perään vielä ainakaan mutta nyt mieli muuttui.
Olen yrittänyt miestäni nyt järkisyillä saada mukaan tähän projektiin mutta itsekään en ihan vielä haluaisi raskautua. Toiveissa olisi että jos ensi kesänä ehkäisy jätettäisiin pois ja toivottavasti ikäeroa jäisi alle 3 vuotta näillä viimeisillä. Meillä myös tämä neljäs olisi se viimeinen.
Itselläni on ikää 35 joten ei tämä asia odottamalla parane jos vielä toiveissa olisi yksi. Mieheni ei periaatteessa ole jyrkkää eitä asialle sanonut mutta kokee että se olisi kuitenkin liian pian.
Eli nyt vaan kovasti toivon parasta jotta saan miehenkin mukaan. Voi tosin olla että koko juttu täytyy unohtaa ja tyytyä näihin kolmeen ihanaan kullannuppuun.