Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten keskenmeno alkaa? miltä se tuntuu?

Vierailija
13.11.2007 |

olen rv 10. pari tuntia sitten tuli viiltävä kipu ihan alavatsaan, häpyluun yläpuolelle. hellitti, kun lepäilin kauratyynyn kanssa. alkoi taas vähän tuntumaan kun laitoin pyykit koneesta rumpuun. nyt en uskalla tehdä mitään=/.

odotan kolmatta. onkohan ihan normaalia? pelästyttiin kyllä pahasti=(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta johtuu varmaan raskaasta työstä.. vessaan en meinannu uskaltaa mennä. tuleeko verta paljon?

Vierailija
2/10 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipuilua ja vuotelua. Vuotoa tuli ensin vähän ja muutaman päivän päästä vähän lisääntyi. Aluksi tuli joku teelusikallisen kokoinen läikkä alkkareihin.

Vuoto oli muistaakseni ensin. Sitten vasta kipuilu. En varma. Kerran luulin kipuilua ankaraksi ummetukseksi. Oli kumminkin keskenmeno. (Mulla ei ole koskaan ummetusta.)

Keskenmenoja mulla on muutama ja yksi lapsi myös on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

selässä? vatsassa? missä kohtaa?

Vierailija
4/10 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla 12 huomattiin ultrassa. sitten jouduin ottamaan " aborttipillerin" että sikiö tuli ulos. oli surullista.

Vierailija
5/10 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahanväänne->vessaan->uloste, hieman verta paperiin. Vessasta poistuttaessa niin huono olo että lysähdin eteisen lattialle. Lähdin tarkistamaan tilanteen sairaalaan. Rv 6, tuulimuna raskaus. Seuraava vuoto vasta kun sikiöpussi tuli pois seur pvänä vaikka olin saanut sytotecitkin.

Vierailija
6/10 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollu vääntö, vaan nimenomaan viiltävä kipu=/

Vierailija
7/10 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla kohdun kasvukipujakin tai sikiö painaa johonkin hermoon. Mulla tuntuu kipua etenkin oikealla puolella alavatsaa ja se heijastuu jalkaan/reiteen saakka. Olen rv 11 (tai jo 12). Mulla alavatsakivut jatkuu koko raskauden ajan.

Kaikki kolme varhaiskeskenmenoani ovat olleet kivuttomia. Joko havaittu ekassa ultrassa tai " kuukautismainen vuoto" alkanut.

Vierailija
8/10 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaavinnan jälkeen oli vähän kipuja.

Vierailija
9/10 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menin ekaan ultraan. Siellä sitten todettiin että ei ollutkaan ketään enää kotona. Lääkäri ei pystynyt määrittelemään oliko raskaus alkanut oikeasti vai oliko ollut vain tuulimuna, mutta poikki oli mennyt joskus 10-12 rv. Piti tehdä kaavinta, ja suunnaton suru iski vasta sitten tajuntaan.

Nyt meillä yksi terve lapsi, josta kiitollisia.

Vierailija
10/10 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikiöpussin ulostulo ei tunnu miltään, jos on varhainen, se vaan on ällöttävää jos ei satu siteeseen tai wc-pyttyyn roiskahtamaan vaan esim. suihkussa lattialle... kipuja on hieman enempi kun kuukautiskivut mutta ei mitään kummallista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän