Onko pk-seudulla liikkeellä jotain virusta johon liittyy nivelsärkyä..?
Kommentit (5)
Sormien niveliä ja nilkkoja välillä särkee, nyt tänään erityisesti. Välillä ei sitten särje ollenkaan. Paitsi nyt siis tuo toinen polvi ollut kipeä jo aika pitkään paranematta välillä..
Voi olla ohimenevää, esim. johonkin tulehdukseen liittyvää. Mutta ihan hyvin voisi ottaa varmuudeksi tulehdusarvot ja reumalabrat.
Reumaatikoille on tavallista särky matalapaineiden aikaan (kuten juuri tänään ainakin E-Suomessa), sääsärky liittyy reumaattiseen tulehdukseen. Sitten on niitäkin, joilla on sääsärkyjä ilman reumaa.
Minullakin olleet viimeiset 2kk hankalia juurikin säiden takia. Ei silti kannata huolestua, voi olla harmitontakin.
T. reumaatikko
Voih, eihän se reuma maailmanloppu tietenkään ole mutta nuorelle (vielä alle 30v) " aina terveelle" kuitenkin aikamoinen sopeutumisen paikka se olisi.. Mieleen kun tulee kippuraisia, kivuliaita vanhuksia. Ja ei, tietenkään läheskään kaikki reumaatikot eivät ole vanhoja tai millään lailla " kippuraisia" , tää nyt vaan on mun omaa " shokkia" kun itsekin olen kyllä reumaa viime aikoina ajatellut.. Pelottaa miten mies mut näkee jos saan dg jne. Kun muutenkin vähän vaikeaa. Miten lapset.. Jos en kykenisikään hoitamaan itse.. Anteeksi, toivottavasti en ketään loukkaa, ja kiitos kun vastailit. Mä olen vähän nyt alamaissa ja peloissani.. Ja mielelläni kyllä kuulisin lisää reuman oireista yms? Elämästä reuman kanssa? Liittyykö siihen aina turvotuksia tms nivelissä? Turvotusta mulla ei lääkärin mukaan ollut polvessa eikä sormissa.
t.ap
Tavallista myös synntyksen jälkeen jne.
Minkälaista särky on, mitä muita oireita?
T. reumaatikko