Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huutoihin kaivataan apua/neuvoja

13.11.2007 |

Meillä 4kk1vkon ikäinen poika. alusta asti ollut kovin itkuinen,osa syykin selvisi sillä on jonkin asteinen maitoallergia;iho oireet hävisi kun itse aloitin maitodietin. Nyt aloitettu kiinteät ja huudot taas alkaneet. Olisiko pitänyt aloittaa kiinteät vasta myöhemmin kun suoli on rauhoittunut?nyt siis aloitin heti kun iho-oireet hävisi eli vkon jälkeen. En usko että kiinteiden allergiaa huutaa kun saaanut vasta perunaa ja porkkanaa...millaisia ohjeita muut olette saaneet. meille lääkäri sanoi että voi heti aloittaa kiinteät

Toinen outous on se että aloittaa kamalan huudon ja mekastuksen kun puetaan ulkovaatteita päälle!!onko muilla samanlaisia huutajia?? tyttö meillä oli aivan erilainen ..jos oli väsynyt ja puki päälle ,rauhoittui kun tiesi pääsevänsä nukkumaan...

kiitos jo etukäteen..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin pitänyt pidemmän tauon kuin viikon ennen kiinteiden aloittamista - antanut masun rauhoittua useamman viikon. Onkos muuten joku erityinen syy, miksi kiinteät piti aloittaa heti 4 kk iässä ?

Ja sitten noista ruoista. Sekä perunalle että porkkanalle voi molemmille olla allerginen!! Porkkana ymmärtääkseni erityisen allergisoiva, mutta ihan pelkälle perunallekin voi olla allerginen.

Teillä voi siis olla kyse toisestakin allergiasta - tai sitten masu on vain niin kovilla ennen kuin rauhoittuu maidon jäätyä pois ja on valmis ottamaan kiinteitä.

Sitten tuosta huutamisesta ulkovaatteiden pukemisessa. Onkos mahdollista, että ryhdyt pukemaan " liian myöhään" . Tarkoitan tällä sitä, että ehtii mennä yliväsyneeksi ja kun esim. lasket alustalle pukemista varten, hän haluaisi jo heti ryhtyä etsimään unta, eikä tykkää, kun häiritset pukemisella. Ehkäpä lapsi tietää jo hyvin, että uni koittaa kohta, mutta ei vain malta odottaa (olematta silti yliväsynyt) vaunuihin asti...

Vierailija
2/2 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoallergiasta ei ole kokemusta, mutta itse olen syöttänyt luumua kovaan vatsaan.. Molemmilla tytöillä on auttanut. Jos jatkuu kauan, kannattaa kysyä lääkäristä. Ja jos vauva kasvaa (ja nukkuu) hyvin pelkällä rinnallakin, voi kiinteet aloittaa myöhemminkin.

Tuosta pukemisesta vielä, nuorempi 6.5kk huutaa kun syötävä aina kun puetaan.. Oli kyseessä sitten paita tai ulkovaatteet.. housuja ei sentään huuda, olisi aika tuskaa vaihtaa vaippa.. Luulen että on ihan lapsen temperamentista kyse, tyttö on muutenkin melko kärsimätön. Tiedä sitten milloin helpottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla