Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottajalle kaunis " kietaisutunika" juhlakäyttöön?

13.11.2007 |

Täältä on moni äiti saanut vaateapuja itselleen, niin ajattelin kysyä teiltä apua omaan vaateongelmaani vaikkei lapsen vaatetusta tällä kertaa koskekaan.

Eli, toiveena olisi löytää kaunis ja hyvälaatuinen ns. tunikamallinen (tai normaalia paitaa pidempi) kietaisupaita tms. erääseen tärkeään juhlatilaisuuteen. Olen juhlan aikaan 14. raskausviikolla joten mahaakin voi jo jonkinverran löytyä, tämän takia mietin kietaisumallia. Ei ehkä kuitenkaan ihan mammamallistoa, koska mahaa ei ole vielä sellaista paitaa täyttämään.

Onko kukaan nähnyt tällaisia jossain pääkaupunkiseudun kaupoissa? Värillä ei niin kauheasti ole väliä, itse tykkään selkeistä kuvoista tai ihan yksivärisyydestä.

terveisin Piirakka

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy nettikaupasta: googlaa " lemonkids" !

Vierailija
2/2 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan normimallistoissakin nyt mitä mahtavin, vaikka olisi isokin vatsa! Melkein kauppaan kuin kauppaan menee, niin tunikoita on vaikka millaisia, ja moniin mahtuu 30-viikkoinenkin massu mainiosti.

Mikä kauppa on omaa tyyliäsi, ja sinne vain.

Itse löysin juuri Indiskasta oikein kivan kietaisuneuleen, sopii vielä yli 30-viikkoiselle kummulleni. Kauniisti kirjailtu, mutta juhlakäytössä ehkä turhan lämmin...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla