Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me ollaan varmaan ainoita tässä maassa, jotka käyttivät äp:n toppapukua ihan pienelläkin vauvalla

Vierailija
13.11.2007 |

Sehän oli kuin makuupussi pötköttelevälle vauvalle. Ei nähty ongelmaa asiassa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei turvakaukalossa. Vauvaa on myös hankala käsitellä ylisuuressa puvussa. Esikoinen meilläkin tuli äp-puvussa sairaalasta kotiin ja käytin sitä ennen kuin saatiin ostettua sukupuolen värinen.

Kakkosella käytän nyt pukua ja kun talvi tästä etenee onkin oikein sopivan kokoinen. Esikoinen toisena talvena tarvitsi jo kosteussuojaa.

Vierailija
2/15 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis itse kyllä käyttänyt. Tosi rumannäköinen (06), varsinkin tytöllä ja ihan liian iso pienelle vauvalle! Kaukalossa VAARALLINEN koska et saa vöitä mitenkään laitettua napakasti kiinni. Kaukalopussi kaikkein turvallisin vaihtoehto ehdottomasti. Itse ostin jostain kirppikseltä tytölleni nätin vaaleanpunaisen toppahaalarin, 60-senttisen ja olin paljon tyytyväisempi siihen kuin äp-haalariin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka olivatkin lapset hyvin erikokoisia niin kyllä hyvin kävi myös turvakaukalossa lapselle.

Vierailija
4/15 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tarvetta ostaa toista. Syysvauvoja olleet kaikki.

Vierailija
5/15 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typy nyt 9kk ja just soppeli puku. Ihan pikkusena oli 60 cm isoveikan vanha sininen haalari. Huih! Vanha ja vielä väärä värikin...

Vierailija
6/15 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimi lokakuussa syntyneellä vauvalla koko ekan talven. Sekä vaunuissa että kaukalossa. Hihoja ja lahkeita sai käännettyä rullalle helposti.

Kuopukselle saatiin pieni toppapuku lahjaksi, muuten olis käytetty taas äp-haalaria.

Vierailija
7/15 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain vaiheessa on haalari ollut sopiva, ja on tullut käytettyä. aion käyttää myös viidennellä lapsella, enkä välitä siitä onko se nyt justiin mun lempiväriä...

Vierailija
8/15 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukalossa oli lämpöpussi ja vaunuissa käytettiin (makuupussin ym. lisäksi) villaista unipussia. Pussimallinen vaatetus oli pikkuvauvalla paljon kätevämpää puettavaa ja lämpimämpääkin kun kädet ja jalat olivat kaikki samasa pussissa. Paljon vauva kulki myös liinassa äidin takin alla. ÄP-toppapuku ei ollut kertaakaan päällä, eikä meillä mitään muutakaan toppapukua ollut ennenkuin sitten toisena talvena (kun tarvittiin kosteussuojattu). ÄP-kevyttoppis oli jonkin verran käytössä.

Vierailija
9/15 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljällä lapsella - siksihän ne on olemassa!!??

Vierailija
10/15 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaunupukuna se meilläkin on pariviikkoisella. Muuten se onkin valtava ja kaukaloa varten oltava pienempi.

Vierailija
11/15 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tätä lokeroivaa yhteiskuntaa, kun jo vauvana täytyy aloittaa!

Vierailija
12/15 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei vauvan jalat yllä edes haaran kohdalle, niin miten laitat turvallisesti kiinni turvakaukaloon.....??????????????

Esikoisella oli suorastan 3¿ maksanut haalari ja tulevalla 4¿ kirppishaalari! Mutta sopivat...

Vierailija
13/15 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mielummin ' tuhlannut' rahaa ostamalla pari pientä pukua kirppikseltä (50-senttinen ja 62-senttinen) kuin tunkenut vastasyntyneen turvakaukaloon äitiyspakkauksen 80-senttisessä haalarissa, jolloin vauvaa ei todellakaan saa kiinnitettyä turvallisesti.

Vierailija
14/15 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanooko laki, että koska vauvalla on jo joku turkoosi tai beige äitiyspakkauksen haalari, niin hänelle ei saa ostaa muita haalareita?

Eiköhän jokainen saa ostaa vauvalleen vaikka 50 haalaria jos haluaa, katsos kun ne rahat ei ole minulta tai sinulta pois.

Vierailija:

voi tätä lokeroivaa yhteiskuntaa, kun jo vauvana täytyy aloittaa!

Vierailija
15/15 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai minkä väristä teillä on omassa jalkovälissänne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän