Vauva 5 päivää ja ekoilla päikkäreillä ulkona. Kuinka kauan se saa siellä nukkua? Lämpöä 7 ast.
Kommentit (5)
päästiin 1,5viikkoisen vauvan kaa käymään autolla kaupassa. Siis, kun kysyin asiasta, niin oli kyllä sitä mieltä, ETTEI noin pientä vauvaa viedä ulos, saatikka PRKL ulos nukkuun! Jos olet masentunut tms. hae apua, niin saat olla hetken vauvasta erossa. Älä tapa pientä kultaasi pakkasiin!!
Vierailija:
päästiin 1,5viikkoisen vauvan kaa käymään autolla kaupassa. Siis, kun kysyin asiasta, niin oli kyllä sitä mieltä, ETTEI noin pientä vauvaa viedä ulos, saatikka PRKL ulos nukkuun! Jos olet masentunut tms. hae apua, niin saat olla hetken vauvasta erossa. Älä tapa pientä kultaasi pakkasiin!!
Vauva on ikävä kyllä joutunut olemaan autossa pariin otteeseen kun joudun hakemaan lapsia koulusta sen kanssa ja viemään sitä lääkärin tarkastukseen ja apteekkiin jne. Kauppa on eri asia kun siellä on helvetisi hälinää ja paljon ihmisiä (bakteereja).
Täkäläisen kätilön mielestä olisin kuulemma voinut viedä pojan jäkismatsiin jo 3 päivän ikäisenä, en kuitenkaan vienyt kun en itse ajatellut sen olevan kovin hyvä idea.
13, juu ihan itse!! Enkoo viksu! ;-) Tarkoituksena oli ilmaista että tavat, tottumukset ja suositukset vaihtelevat alueittain. Täällä lapsille annetaan heti synnytyä sokerivettä, ja sitten katotaan miten verensokereiden käy.. Vauvoille myös voi antaa kamomillateetä suositusten mukaan.
Itse olen nukuttanut molempia isoja sisaruksia ulkona ulkomailla asuessa. Herättää hämmennystä.
T: se raaka äiti