Mitä sanoisit jos joku ystäväsi sanoisi että olet tehnyt virheen mennessäsi naimisiin miehesi kanssa
vaikka teillä ei ole ongelmia ym. mutta miehesi on eri uskontoa (juutalainen)
Kommentit (12)
ex sanoi noin minulle. Kun aloin nykyisen kanssa seurustella, sanoi hän, että hän on tuntenut minut muutaman vuoden ja mieheni kymmenen vuotta ja hän voi vuorenvarmasti sanoa, että tästä ei tule yhtään mitään.
Kun menimmen kihloihin, hän sanoi sen uudestaan.
Olemme olleet naimisissa nyt 17 vuotta - eikä hän ole enää vähään aikaan sellaisia puhunut.
Mikäli teidän kohdalla ystävälläsi ei ole miehestäsi jotain sellaista tietoa, mitä sinulla ei ole, niin muista, että ystävästi puhuu vain itsestään.
kun en voi enää lähteä hänen kanssaan mihinkään pippaloihin. Hän on hyvin ennakkoluuloinen ihminen.
että se asenne on hänen oma ongelmansa, ei sinun. Jokaisella meistä on oikeus mielipiteeseensä. Ja jos kyse on ennakkoluulosta, on taustalla aina pelko. Ehkä hän pelkää menettävänsä ystävänsä?
4
Minun ystäväni on tekemässä elämänsä erehdystä sitomalla itsensä mieheen, jonka kanssa homma ei voi tulla toimimaan. Mutta minkäs teet kun toinen on umpisokea.
ja haluaisin jutella ystäväni kanssa ja saada tietää mikä liitossa on pielessä tai mikä miehessä on vikana. Kertoisin myös että meillä menee kaikin puolin hyvin enkä ymmärrä miksi ystäväni on noin huolissaan.
Yrittäisin kaikin keinoin olla loukkaantumatta, ystäväni ajattelee kuitenkin minun parastani.
liittomme on onnellinen, meillä ei ole riitoja.
Mutta tämä ystäväni on aina vailla minua jos minnekkin ja hän on ennakkoluuloinen vaikka yrittää kovasti salata sitä.
Hän on myös miestäni kohtaan hyvin ystävällinen ja yrittää tehdä vaikutusta. Mutta takanapäin hän ihan muuta. Minua loukkaa tälläinen todella paljon.
ap.
Ehkä niin että kerrot hänelle ensin asiallisesti että tuollainen loukkaa sinua. Sitten et kerro luottamuksellisia asioita etkä kutsu kotiin loukkaamaan miestäsi.
Me ollaan samaa uskontoa mutta eri seurakunnista. Syynä oli se, että miehen ammatti on musiikin puolella. Sitä ei mun seurakunnassa hyväksytty.
Joskus ulkoapäin näkee paremmin. 3v. on vielä lyhyt aika tuntea toista oikeasti, ja huomata miten itse käyttäytyy sen toisen seurassa.
hänen käytettävissään, mutta kun viihdyn paremmin mieheni kanssa, niin minkäs teet. Mieheni on maailman kultaisin ihminen.
Tämä ystävä ei ole koskaan ollut minun paras kaveri muutenkaan.
ap.
Vierailija:
Joskus ulkoapäin näkee paremmin. 3v. on vielä lyhyt aika tuntea toista oikeasti, ja huomata miten itse käyttäytyy sen toisen seurassa.
Hän on mustasukkainen hänelle. Minä olen aikuinen nainen ja tunnen kyllä ihmiset.
Tämä minun ystäväni on minua hiukan nuorempi ja hänen miehensä jätti hänet uskottomuuden vuoksi.
ap-
Kateellinen ehkä?