Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä nyt on olevinaan??!!

13.11.2007 |

Auttakaa minua jos voitte!

Olen lopettanut pillereiden käytön yli vuosi sitten. Kiertoni on vakiintunut n. 29 päivään, mutta joukossa on ollut yksi 31 päivää pitkä kierto yli puoli vuotta sitten. Nyt on menossa kp34.

Ikinä ne eivät ole olleet näin paljon myöhässä.

Tein 30. päivän iltana apteekin raskaustestin: nega. Eilen sitten ostin s-marketista raskaustestin, joita on kaksi samassa paketissa. Ne on sellaisia " stixejä" , jotka laitetaan kuppiin, jossa on virtsaa. Tein illalla: nega, ja aamulla: nega.

Miksi kuukautiset ovat näin paljon myöhässä, jos en ole raskaana?

Voiko minulla olla yht' äkkiä oudon pitkä kierto, sillä limailua, nännien arkuutta ja vatsan pistelyä (ovisoireet?), tuntui vasta n. kp22 kohdalla? Voiko niinkin käydä?

Olen aivan sekaisin, toivoisin olevani raskaana, mutta en tiedä mitä ajatella!!

Kaikki neuvot ja kokemukset otetaan vastaan!!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa pliis joku!

Vierailija
2/2 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut yleensä tosi tarkka kp 28. Nyt kun ruvettiin yrittää kakkosta, niin jostain syystä rupesi kp olemaan jopa yli 32 tai alle 25. Joku puhui jostain kemiallisista raskauksista tms., jotka häiritsevät sitä kiertoa sitten.

Testit on joka krt näyttäneet haamua, enkä ole raskautunut toiveista huolimatta. Omasta mielestäni kerran koin kunnolla todellisia raskausoireitakin. Pahaa oloa ja oksetusta, väsymystä, rintojen arkuutta yms. mitä oli esikoista odottaessa. Olin 99,9% varma, ett odotan. Ja silloin en vielä ollut kovin vauvakuumeinen, vaan tjot tyyliin.

Jos häiritsee tilanne, niin kannattaa kääntyä terveyskeskuksen tai yksityisen lääkärin puoleen, ett tsekkaavat missä mennään. :=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla