AVON- kosmetiikkatuotteet, mitä mieltä?
Olen menossa Avon- tuotteiden esittelyyn ensi lauantaina.
Tuottet ovat minulle ennestään täysin tuntemattomia. Jos jollakin olisi tietoa ja kokemusta niistä, olisi kiva jos kertoisi kannattaako tilata mitään.
Esittelijähän tottakai kehuu tuotteet niin että ne menisivät kaupaksi, mutta kaipaisin puolueettomia mielipiteitä!
Kommentit (10)
Vierailija:
Olen menossa Avon- tuotteiden esittelyyn ensi lauantaina.
Tuottet ovat minulle ennestään täysin tuntemattomia. Jos jollakin olisi tietoa ja kokemusta niistä, olisi kiva jos kertoisi kannattaako tilata mitään.
Esittelijähän tottakai kehuu tuotteet niin että ne menisivät kaupaksi, mutta kaipaisin puolueettomia mielipiteitä!
Minä olen testannut oriflamen voiteet ja meikit, voiteet tekivät ihon pahemmaksi ja meni toven aikaa että sain ihoni taas hyvään malliin, muutamat meikit taas vuodattivat kyyneliä, ja nyt olen yli vuoden käyttänyt Avonin tuotteita, ja ihoni voi hyvin. Olen sekaihoinen eli suurin osa tuotteista käy, onneksi Avonilla on 3 kk palautusoikeus jos ei jostain syystä käy joku tuote iholle, tai meikit, meikit on korkealaatuisia ja testattuja, eikä käytetä eläinkokeita.
Ei kannata hirmuisen vahvoja aluksi tilata, kokeile vaikka naturalsin voiteilla ne on miedompia ja muita, tai pyydä esittelijältä näytteitä kotona kokeiltavaksi ja näin ollen pääset vähän edullisemmin, jos esim. joku tuote ei sovikkaan ihollesi.
Jos joku haluaa liittyä niin jaanuska @ gmail . com
Tuttavan kautta kuulin merkistä ja sainkin sit tuttavalta jonka kaveri on tällanen konsulentti niin meikinpoistoaineen ja kasvovoiteen kun kaveri ei tykännyt niiden koostumuksesta (oli luullut et osti puhdistusmaidon mut olikin tilannut voiteen) mutta mulle ne oli todella hyvät ja tästä innostuneena ostin pari muutakin meikkiä ja on olleet todella hyviä (mä ostin rajaustussin ruskeena ja luomivärin,tosi hyviä,parhaasta päästä!!)
Ja sit sellanen Anew voide on nyt tilauksessa koska sain siitä näytteitä ja se oli Aivan Upeaa :D
Edullisia ja laadukkaita tuotteita
Olen kokeillut Avonilta kymmeniä tuotteita. Hinta-laatusuhden erittäin hyvä! Tällä hetkellä Avonilta käytössä sampoo, kasvorasva, vartalovoide, kasvojen puhdistusgeeli, kasvonaamio.
Onko ne vegaanisia ? Muita en käytä. 🐇💚🐭💚🐈💚
Avon ei ole tietääkseni vieläkään sitoutunut eläinkokeettomuuteen eli vie tuotteita maihin, joissa niitä testataan eläimillä.
Vierailija kirjoitti:
Avon ei ole tietääkseni vieläkään sitoutunut eläinkokeettomuuteen eli vie tuotteita maihin, joissa niitä testataan eläimillä.
"Avon Finlandin myymiä tuotteita ei ole testattu eläimillä. Avon ei tee eläinkokeita varmistaakseen tuotteidensa turvallisuutta: olimme ensimmäinen suuri kosmetiikkayritys, joka luopui eläinkokeista jo lähes 30 vuotta sitten."
Niillä oli joskus ihana huulirasva, joka vähän turvotti kapeita huuliani, onkohan enään? Miten muistaisin, että tehdään Lorealin tehtailla, ainakin Australiassa, eli melko samaa, kuin Lorealin, Lancomen yms. tuotteet, mainoskulut vain olemattomat, joten edullisempi hinta. Hyviä tuotteita, suosittelen
Hiustenhoitojutut loistavia, samoin luomivärit. Värivoidetta ja puuteria en ole vielä kokeillut, mutta nyt on tilauksessa. Suosittelen.