Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos neuvolassa ei huomata vauvan väärää tarjontaa?

Vierailija
12.11.2007 |

Huomenna laskettu aika ja terveydenhoitaja neuvolassa ei oikein osannut päättää vauvan tarjontaa, epäili ettei olisi raivotarjonnassa, mutta päätti sitten kuitenkin niin.

Pelottaa, jos vauva onkin väärin päin! En tahdo leikkaukseen.

Mitä tehdä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vauvat on ulos kuitenkin saatava, tulevat itse tai sitten autettuina. Siinä ei paljon äidin mielipide auta " haluan, että se on rt!" Vauva on miten on, tietty se voi kääntyä tai voidan kääntää. Totuus iskee juuri ennen h-hetkeä, miten tulokas maailmaan saapuu.

Vierailija
2/6 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuopuksesta terveydenhoitaja laittoi aina, että raivotarjonta, vaikka itse sanoin, että se on muuten pää, joka tuossa kyljessä ponkottaa. Oli kokemusta jo yhdestä perätilasta. Sitten 37. viikolla oli muista syistä käynti äitipolilla ja siellä huomattiin perätila. Seuraavalla viikolla yritettiin kääntää, mutta ei se kääntynyt, vaan jouduin leikattavaksi. Mulla oli istukka edessä ja vauvan asentoa oli vaikea vatsan läpi tunnustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtisit vielä valmistautua perätilasynnytykseen.

Vierailija
4/6 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia huomattiin vasta sektion yhteydessä eli se siitä ammattitaidosta.

Vierailija
5/6 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti tarjontavirheessä eli naama väärään suuntaan. Se huomattiin sitten 13,5 tunnin jälkeen, kun muksu ei hievahtanutkaan ponnisteluista huolimatta, eikä edes laskeutunut kunnolla. Vuoron vaihduttua uusi kätilö haki heti lääkärin, joka siirsi sitten leikkaussaliin.

Vierailija
6/6 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mistään.

Yritinhän minä sitä lasta synnyttää, mutta ei mahtunut. Siinä vaiheessa sitten tarkistettiin asento ja tosiaan ei se olisi sieltä niin mahtunutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi