Järkyttävän epäterveellistä ruokaa Lidlissä!
Olen jo vuosia käyttänyt ainoastaan täysjyväpastaa ja -riisiä. Nyt kävin ensimmäistä kertaa elämässäni ihan kunnolla Lidlissä ja järkytyksekseni havaitsin, ettei siellä ole muuta kuin valkoista hötöpastaa!
Kommentit (10)
siitä miten moni pitää täysjyvä pastaa tai riisiä niiin paljon terveellisempänä kuin tavallista. Jos terveellisyyttä kaipaat osta ohraa.
mutta siinä olen ap:n kanssa ihan samaa mieltä, että riisi/pasta osastolta ei löydy terveellistä täysjyvää, samoin leivissä on paljon valkoista höttöä. Ja ne murot... Kaikki sellaista sokeri-väriainepommikamaa, hirveitä!!
Terveydellisistä syistä lähes kaikki ruoka, etenkin tarjousruoka mainoksissa, on kiellettyä. Kyllä on helppo käydä kaupassa kun monet hyllyvälit voi kävellä vaan ohi koska niistä ei voi mitään ostaa. Tietysti perheelle on ostettava näitä myrkkyjäkin, mutta jos itselleni ostaisin niin olisi helppo kierros.
tummaa ja täysjyväpastaa ja -riisiä ja ainakin vähän terveellisempiä muro- ja keksivaihtoehtoja. Jopa piskuisessa lähisiwassa esim. weetabixia, ruisdigestiveä. Lidl oli täynnä valkoisesta jauhoista valmistettuja hötöelintarvikkeita. Vihannesosasto voi olla ok, sitä en kiistä.
ap
Mitähän me sieltä etsittiin kerran..? Jotain ihan tavallista, mitä esim. S- ja K-marketeissa on. En muista, mutta eipä löytynyt. Olisko ollut parsakaali? Muutenkin Liiterin vihannesosasto ainakin meillä on päin tosi rupuinen.
Vierailija:
tummaa ja täysjyväpastaa ja -riisiä ja ainakin vähän terveellisempiä muro- ja keksivaihtoehtoja. Jopa piskuisessa lähisiwassa esim. weetabixia, ruisdigestiveä. Lidl oli täynnä valkoisesta jauhoista valmistettuja hötöelintarvikkeita. Vihannesosasto voi olla ok, sitä en kiistä.
ap
Terveellisiä muroja ja keksejä? :D Onko niitä weetabixejä ym pakko vetää? Kuulostaa aika epäterveelliseltä...
joka mun mielestä oli kaukana hyvästä. Toki kukin tyylillään...
Ihmeellistä kun asiakkaita käy paljon ja kuitenkin on huonolaatuista myynnissä. Ei ne ainakaan varastossa ehdi kauaa seisoa.
Siinä, missä sinä koet täysjyväpastan terveelliseksi, joku toinen voi olla sitä mieltä, että se on epäterveellistä.