Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, lihoin viikossa ½ kiloa, vaikka olin tehodieetillä! Eli

Vierailija
03.11.2008 |

kävin 5 kertaa todella pitkillä kävelylenkeillä, noudatin tiukkaa diettiä eli ei mitään herkkuja, kaloreita n. 1000 päivässä. Onkohan ikä syynä, olen 37 vuotta. Aiemmin kilot lähtivtät helposti. Painoindekseni on 21 eli olen normaalipainoinen ja haluaisin laihtua erääseen juhlaan ulkonäkösysitsä. Vinkkejä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin todennäköisesti elimistösi kerää talteen kaiken mitä suustasi alas pistät. Säästöliekki siis. Kroppasi luulee, että safkan tulo loppuu kokonaan ja käy vajaalla.

Lisää kaloreita siis kehiin!

Toinen mahdollinen syys painonnousuun on kuukautiskierron vaiheet. Itselläni ainakin ennen menkkoja paino nousee, koska turvottaa niin paljon.

Tiesitkö, että liikunta auttaa ihan minimaalisesti laihtumiseen? Ruokavaliolla paljon suurempi merkitys. Näin sanonut Patrik Borg. Nyt siis ruokavalio todella syyniin! Pois kaikki nestettä keräävät, eli hiilarit ja varsinkin nopeat.

Syö vaikka kanaa/kalaa ja salaattia. Ei siis leipää, pastaa, riisiä, perunaa, sokeria sisältäviä tuotteita. Näin saat parissa viikossa varmasti muutaman ylimääräisen kilon pois.

Vierailija
2/2 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertynyt? Mä olen nyt 38v, ja olen yrittänyt 5 kiloa laihduttaa, ja hemmetti kun ei meinaa lähteä millään!! Siis tosissaan saa tehdä töitä, ennen lähti tuosta vaan, mutta nyt ei :/. Ja sen olen huomannut, että en voi yhtään syödä mitään hiilareita, ne heti nostaa painoa! Inhottavaa, koska rakastan ruisleipää, mutta en voi sitä nyt laihiksella yhtään syödä, tai sitten kärsin siitä (turvotus ihan kamala). Mullakin BMI on 22, eli olen normaalipainoinen, mutta haluan nyt nuo 5kg ottaa pois, kun ei tästä enää nuorennukaan, ja tämä laihdutus vaan vaikeutuu ja vaikeutuu vuosi vuodelta.... Tsemppiä, älä luovuta missään nimessä, kyllä niiden kilojen on pakko tippua (näin ainakin uskon)!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä