(((-- ENSIKOT VK 46 --)))
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=11655030&p=1&tmo…
Tuossapa viime viikkoiset jutustelut!
Kommentit (25)
Heip vaan kaikki! Aikani olen tässä taustaillut, rohkenin nyt sitten avata suunikin täällä:)
Ensimmäinen lapsi on siis toiveissa ja yrityksen alla 10/07 alkaen. Jänskättää tässä vähän, kun on jo kp 43 menossa (normaalisti 35-45) ja ainakin kuvittelen että on noita alkuvaiheen oireita ilmennyt (nipistely alavatsassa, palelu, rintojen turvotus, veskissä joutuu juoksemaan vähän väliä)...
Viikko sitten testasin vielä negan, jos nyt pariin päivään ei mitään kuulu, niin täytynee tehdä uusi testi:)
alppilehmä, tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :) Ja baulie, kyllä mun täytyy tää viikko vielä malttaa, pitää musta sen verran itsekuria löytyä! :D Vaikka ei mun välttämättä tarvi tehdä testiä ite ollenkaan, kun huomenna pitäis viedä pissanäyte labraan ja siinähän saattaa ehkä mahdollinen raskauskin jo näkyä.. :) Mulla on varmaan pissatulehdus. :( Rakko ei tyhjene kunnolla ja koko ajan on tunne, että pissattaa. Ja kun varsinkin aamupissa haiseekin vielä pahalle, niin kaitpa tuolla jotain hämminkiä on. :/ Pakostakin ajattelen, että voisko tää olla oire raskaudesta? ;) Ei muuten, mutta kun mun siskolla ja äidillä on aikoinaan ollu alkuraskaudessa pissatulehduksia ja kun mulla ei ole koskaan aikasemmin ollu... Toiveajattelua ehkä, joten ei passaa miettiä asiaa sen enempää. :)
Olo on muutenkin tosi kamala! Nenää saa niistää koko ajan ja hengitellä suun kautta, kiitos tämän flunssan! Mahaakin nipistelee jatkuvasti, vaikkei se varsinaisesti ole kipeä. Olo on tosi voimaton, phuuh.. Jospa edes tämä palelu vähän hellittäis, kun kääriydyin lämpimän peiton alle. :) Jospa keittäisinki vielä lämmintä kaakaota ja käpertyisin sohvalle parantelemaan tätä nuhanenää. :) Tai siis teen tuon heti, kun maltan lähteä täältä juttelemasta. :D
Plussatuulia edelleen kaikille, toivottavasti mahdollisimman monelle puhaltais positiiviset tuulet! +++++
Ofelian, kp 21/26-30, yk 2
SadeOrkidea ja alppilehmä, tervetuloa joukkoon!!!
Tuosta meitin pinosta sen verran,että tuossa jo jokunen kuukaus sitten kyselin josko joku olisi valmis sitä alkaa päivittelemään kun tää mun kone ei suostu niitä värejä laittaa sinne ollenkaan. Se näyttää niin kauheelta värittömänä. Ja ketään ei vastaillut mitään joten se on jäänyt aivan taka-alalle. Elikkäs tässä kun ehdin niin laitan hiukka lisää infoa siitä.
Mutta jos jotakuta tosiaan kiinostaa alkaa palstaemoksi,niin imoitelkaapas tänne päin!!
ON: palelu on kauhia *tärisee koko ajan*,munanjohtimista nippailee ja välil vihloo koko alamasua ja alaselkää välillä ihan pikkasen. Rinnat alkanut aristaa jos napakasti koskee niiihin.
V-vuotoa tulee todella paljon =( että epäilen,tädin saapuvan kyllä,huoh.
kp 23/27 (26-33)
Tuollaisen pinon löysin,puutteellinen on.
Joten kaikki uudet käykääpäs lisäämässä itsenne tuonne
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=11710216&p=1&tmo…
värit ei todellakaan näy ,kone ei suostu niitä laittamaan vaikka kuinka yritän. Ainut miten niin joutuisin aina kirjottaa ne uusiks suoraan tänne.
Enskaemo vapaaehtoiset ilmoitelkaahan itsestänne!!!
Ja perrrhana, unohdin katsoa täydelliset naiset ! >:/
baulie: Miten sä maltat tehdä testin vasta silloin ? Jo ensimmäinen menkkojen myöhästymispäivä on yhtä piinaa ! :D Tuolla yhdessä ketjussa kirjottelinkin, et suostuisin vapaaehtoisena johonkin piinaviikon aikaiseen lobotomialeikkaukseen :D Eipä tarvis märehtii näit asioita ! Sit vaan tajuais yhtäkkiä et kappas,onkin aika testata ;)
Ihan hirvee keli oli tänään tääl pk-seudulla, vaakatasossa räntää ja vettä ! :o Masentaa :/
Mulla on olleet tissit todella todella kipeät kp 19 lähtien siis kun ottaa rintsikat pois , kipu on se tunne mikä ehkä parhaiten kuvaa.... Ja tänään kp 21 oli sitten koko päivän alaselkäkipua. Tai ei se ole kipua vaan sellasta et tekee koko ajan mieli venytellä. Ihankun ois puuduksissa...
Mut yritän pitää pään kylmänä, en kertakaikkiaan jaksa uskoa et ekasta yrityskierrosta tärppäis ! Parempi ajatella näinpäin,kun sitten pettyä.
Mitäs ootte muuten mieltä tytön nimestä : Ella Vanilja ?
bdbdbdbdbd ;)
Heipparallaa vaan kaikille ensikoille tasapuolisesti!
Ja Alppilehmälle tervetulotoivotukset :) Sä eleletkin melko pitkän kierron kanssa. Tsemiä nyt vaan kovasti, jospa oireet olisivat sitä miltä vaikuttavatkin!
Ofelian: Sinänsä kuulostaa ihan järkeenkäyvältä tuo raskauden mahdollisuus, jos se on kerran suvussa alkuoireena ollut. Toivotaan kovasti!
Tuli mieleen kun mainitsit tuosta pissanäytteestä, että näkyykö tuloksista mahdollinen raskaus ellei sitä erikseen pyydä selvittämään? Vai näkyykö plussa joka tapauksessa tulehdusarvokokeen tuloksista?
Tuosta palstaemon paikasta, itse olen niin tollo tietsikan kanssa, että tuskin osaan värejä yms. laittaa vaikka ohjeet saisinkin. Kiitos Marzulle, kun kaivot tuon esittelypinkan esille. Näyttäähän se vähän sekavalta ilman värejä, ihan totta... Mutta, mitäs me keksittäis?
Marzu, en muista että ennen olisit maininnut tuosta palelusta & vihlonnasta, eli jotain eroa on ainakin edellisiin kiertoihin verrattuna! db db db db
SadeOrkidea: Omalla kohdallani on melkein mukavampi olla epätietoisuudessa kuin tehdä negatiivisia r-testejä... Ja kun mulla ei kaiken lisäksi ole päivän tarkat menkat (26-33 pv), niin en oikeen osaa ennustaa millon ne on myöhässä ja millon ei (olikohan hiukan hämärästi ilmastu ;)) Joten, tavallaan oon ajatellut sen sillä tavalla, että kun menkat on jo viikon myöhässä niin voi olla aika varma raskaudesta!
Mahdollistahan on tulla raskaaksi ekasta yk:sta, ystäväni on siitä esimerkki :) Nyt hänellä on noin puolitoistavuotias tyttö, joka sai tosiaan alkunsa heti kun pillerit oli jätetty pois.
Hormoonitoiminnassa on siis naisten välillä suurta vaihtelua, kun ekat tulee heti raskaaksi ehkäisyn jäädessä pois, toiset tulevat raskaaksi jopa horm. ehkäisystä huolimatta ja kolmannet taas eivät sitten melkein millään...
Ella Vanilja on oikein nätti nimi! Mutta missäs on pojan nimiehdotus, vai oletteko sitä mieltä että tyttö tulee sitten kun tulee :D ? Ella-nimi oli munkin yksi lemppari vielä jokin aika sitten, mutta sitten se yleistyi niin paljon että ei ole enää ihan ykkönen. Vanilja-nimeä en ole koskaan kellään kuullut, kivan erikoinen vaikka onkin ihan suomalainen sana!
Itselle ei kuulu juurikaan mitään... Tylsä viikko, kun omassa napasessa ei tapahdu mitään eikä tarvitse piinaillakaan ;) Vaikka sitä juuri yritän vältellä viimoseen asti!
-Paula-
baulie: Tänään aamulla vein pissanäytteen ja iltapäivällä soittelin tuloksia. Tulehdusarvot oli positiivisia eli näyte lähti jatkoviljelyyn. Torstaina saan tietää enemmän ja silloin saan myös lääkekuurin. Käskivät syömään särkylääkettä kipuun, mutta kun mitään kipua ei ole eikä kirvelyäkään. Siksi ihmettelenki tätä kaikkea. Itse mietin myös, että näkyyköhän mahdollinen raskaus tuloksista erikseen pyytämättä. En siis tiedä. Tietääkö joku viisaampi täällä? Vaikka suvussa onkin tätä tulehdusta raskausoireena ollu, niin en siltikään uskalla vielä elätellä liikaa toiveita. Piinailu jatkuu. :)
Kyllä vain,oikein muistit. Elikkä ihan uus juttu mulle tää paleleminen. Tosin talvi tekee tuloaan ja sillon palelen aina,vilukissa kun oon.
Tänään on selkää kipuillut,johtunee töistä. mUtta jotenkin taas negatiivinen minä nostaa päätään ja pelkää tätiä. Noh,pari päivää vielä niin jännitys on huipussaan.
Ja juup,ideoita otetaan vastaan noitten esittelypinojen takia. Muutenkin itsellä ruvennut tää kuumeilu rauhottumaan niin mieluusti luovuttaisin palstaemon pestin toiselle.
baulie:
Ihan totta,ymmärrän kyllä... Onhan se testailu hieman turhaa jos ei ole edes menkat myöhässä...Ja varsinkin kun sitten tulee niitä negoja koko ajan >:( Ja kaikenlisäksi, ei se oo hirveen halpaa hupiakaan :D Meillä kun on menossa tuo eka yk niin ei olla mitään tilailtu netistä, huomattavasti halvemmaksihan tulis... luotetaan nyt vaan apteekin omaan.
Mulla vaan on ollut se että en oo pillereitä syönyt koskaan...taino ehkä 4 v sitten pari liuskaa,mutta siihen se sitten jäi. Kondomi on ollut käytössä ja nyt avokkini kanssa keskeytetty. Nyt ei enää keskeytellä :D
Hahaa, en mä oo pojan nimeä vielä miettinytkään vakavasti, tai nimiä ylipäätään...törmäsin vaan tuohon Ella Vaniljaan, ja senverran kiva ja erikoinen se oli. Poikien nimistä mun mieleen olisivat : Santeri, Oskari aleksanteri... ja jotain sellaista :) ( Hyvin sopis jos sais 3 poikaa! ;)
Ofelian:
Kysyin piinailupuolella monesko yk meillä on menossa, siis ensimmäinenhän tämä. Fiilikset menee laidasta laitaan... Huu ! :D
Mulla on ollut nyt sitten sitä masunippailua (kp22) ja tissit kipeät. Oon vissiin vähän pessimisti, mut kuvittelen vaan että kohta se täti tulla tupsahtaa ;) No pari viimekiertoa mulla on olleet sen 30, joten sinne asti pitäs melkein malttaa ennenkun testailee. La kp26 ois vaan työpaikan bailut !? Ajattelin sinä aamuna testata.. jos vaikka jotain näkyis ? Josjos... :D
Mites muille ? Asiasta sadanteen, ootteko miettineet jouluostoksia/lahjoja ollenkaan ?
SadeOrkidea: Joululahjoja...mä en ole mitään miettinyt vielä,oon muutenkin tosi huono keksii mitään. Ainut mitä oon niin miehuudelle ostin jo lahjan =) kun näin halvalla asian mistä se joskus on puhunut,et olis kiva niin ajattelin nyt sit hommata sen sille.
Mulla olis duunin pikkujoulut ens viikon pe. Ja nyt sit jännätään tuleeko täti vai ei. Itse myöskin kovasti taas epäilen että kyllä se sieltä tulee kun mielialatkin heittelee vaihteeks =( noh,viikonloppuna sen pitäis sit nähä ja jos ei tule niin testiä sitten ens viikolle että tietää kuinka pikkujouluihin sit suhtautuu vai meneekö sitä ollenkaan sitten sinne.
Nyt poistun laittamaan miehuudelle pitsaa.
Plussatuulia puhaltelee,
marzu kp 25/27 (26-33)
Ihanaa kun päivät menee näin nopsaan, kohta on taas yksi kouluviikko takana! Ja joulu lähestyy :) Käytiin tuossa autopesussa ja kaupassa ostamassa karkkia, kohta pitäis lähteä lenksalle koiran kanssa. Tai sit mä odotan et mies vie sen, hehee! Oonhan mä tänään jo kaksi kertaa sen kanssa lenkkeillyt ja palelluttanut korvannipukat... Lunta saisi vaan tulla oikein kunnolla, pikkasen tuolla taitaa sadella.
Toi esittelypino näyttää mun mielestä ihan selkeältä ilman värejäkin, joten eiköhän tuo riitä :) Ei tarvii Marzun taistella sen kanssa. Aloin vaan ihmettelemään, että esittelypinossa on hurjan paljon nimiä jotka ei sano yhtään mitään... Ovatkohan ko. ihmiset plussanneet vai siirtyneet vaan johonkin muuhun pinoon? Tai vaihtaneet kokonaan maisemaa. Kertokaa ihmeessä, mitä kuuluu jos lueskelette :)
SadeOrkidea: Ahaa, te olette olleet siis ilman horm. ehkäisyä. No mutta, sehän voi olla positiivista tuon raskautumisen kannalta, kun hormoonitoiminta on ollut koko ajan " oma" eikä nyt sitten tarvitse odotella sen palautumista. Vaikka voihan se palautua muutenkin tosi nopsaan.
Sisko puhui jokin aika sitten, että oli lukenut jostain että ehkäisyvalmisteiden teho saattaa pahimmassa tapauksessa kestää jopa vuoden lopetuksen jälkeen! Voikohan toi olla totta, kuulostaa aika uskomattomalta...?
Joululahjoja en ole vielä miettinyt... Kuinka monta lahjaa olette tottuneet antamaan, siis kuinka monelle eri henkilölle? Puhuttiin miehen kanssa, että jos ei tänä vuonna ostettaisikaan toisillemme mitään, kun kummankin hieman vaikea keksiä (tai ehkä se on miespuoliselle kuitenkin hankalampi tehtävä...). Ostettaisiin sen sijaan itsellemme joku yhteinen juttu, itse ajattelin hotellilomaa tai kylpylää tms. Voi tosin mennä elektroniikankin puolelle... Mulla on ollut tapana ostaa lahja miehen lisäksi siskolle ja sitten siskon kanssa ollaan ostettu puoliksi isälle, äitille ja kahdelle pikkuveljelle. Miehen perheen hankinnat jääkin sitten usein ostamatta, kun mies on sitä mieltä ettei tarvitse.
Marzulla sekä SadeOrkidealla olisi bileet tiedossa, kivaa :) Vaikka tilanne onkin sellainen, että saa miettiä juodako vai eikö... Toivottavasti saadaan vastauksia pian (ei siis tätskän merkeissä)!
Omaan oloon ei kuulu mitään, ei suuntaan eikä toiseen. Joten pidemmittä puheitta heipodei ja hellät tunteet kaikille tasapuolisesti :)
Tänään soittelin sinne terveyskeskukseen taas ja sain lääkekuurin tähän tulehdukseen. Mietittiin aikaisemmin, että näkyyköhän mahdollinen raskaus siinä pissanäytteessä erikseen pyytämättä? Ei mulle ainakaan kerrottu mitään eli ei sitä varmaan sitten pyytämättä selvitetä. Tai sitten en oo raskaana... Tai sitten se ei näkyny vielä silloin... Saas nähdä tuleeko täti kylään. Eilen kyllä ilmoitin sille, että meille ei tarvi tulla. :D Ens viikon alussa viimeistään sen pitäis kylään tupsahtaa, että menkat tulis suurin piirtein oikeeseen aikaan. Huomenna ajattelin testata... Ehkä pitäis odottaa vaikka maanantaille, mutta en millään malta. :D
Ciao !
Tää palsta koukuttaa vähän liian paljon, tulee niin monta kertaa päivässä lueskeltua ja selailtua :P
Joululahjoista:
En mäkään oo antanut kun miehelle ja perheelle..sit yleensä miehen perheelle jotain. Enemmän tulee sellasia joulutervehdyksiä vietyä, eli se sama suklaapaketti joka kiertää koko ajan eteenpäin ;) Ihana ois jos ois vähäänkään käsityö-ihminen niin tekisi itse kaikki lahjat...mut ei pysy kyllä virkkuukoukku kädessä !
baulie: Siis joo , ei mulla tullut toi asia mieleenkään, vaikka olenhan mä tiennyt että pillerien lopettamisen jälkeen on vaikeampaa raskautua niiden hormonien takia. Huhheijaa, tuli pientä positiivista tähänkin hommaan ;)
Ofelian: Mäkin ajattelin testata huomenna! Mulla sama tilanne,ensviikolla pitäis alkaa, mutkumutku. Ja nyt mä oon kekannu metallin maunkin suuhuni ! En tajua mistä se tulee...kaks kertaa on nyt tullut, eilen ja tänään. Ensin olin varma et mun suussa maistuu veri ...mut sit tajusin et täähän on nyt se metallin maku mistä paljon puhutaan .
Käk KKÄÄK :D
Tässä vaiheessa täytyy aina viimestään tulla kirjotteleen, kun ei olla enää ekalla sivulla ;)
Mites Ofelian, sorruitko testaamaan vai et :D ? Ihmismieli on kyllä välillä melko kärsimätön, mutta mitäpä siitä kun eihän tuosta testailusta ole mitään suurta haittaa!
En osaa edelleenkään sanoa mitään varmaa tuosta testituloksesta, että näkyisikö mahd. raskaus ellei sitä erikseen pyydä selvittämään. Mutta veikkaisin, että ei näy... Onko lääkkeet jo tehonneet?
Juups, oon samaa mieltä SadeOrkidean kanssa tuosta koukutamisesta ;) Yleensä käyn noin 4 krt päivässä tarkistamassa, että kuuluuko tänne mitään uutta... Eihän tuo vielä niin paha ole!
Niin ja SadeOrkideakin on ilmeisesti testaillut, oletan kuulevani tuloksia myös sieltä suunnalta :)
Muistan jostain aikasemmasta kierrosta omalta kohdaltani, että olisin maistanut postimerkkimaun suussa aina välillä, muistaakseni aika usein ;) Ja tietty uumoilin sen olevan sitä itseään, mutta ei... Enkä ollut syönyt tuolloin mitään erikoista... Hahaa, onkohan raskausoire sitten ainoostaan tuo metallin maku vai voiko jotku muutkin omituiset maut kertoa jostain ;) ? Kierto taisi olla silloin ennätyspitkä 33 pv.
Koiramammaa edelleen kaipailen?! Ei tainnut näkyillä täällä viime viikollakaan... Ja entäs Marzu, mitä kuuluu?
Palaillaan vkonlopun aikana, alan nyt tekemään koulutehtävää ettei jää roikkumaan lauantaille/sunnuntaille...
-Paula-
Tulihan tänä aamuna testattua jos olis vaikka plussa napsahtanu, mutta niin ei käyny. Acon 10 testillä testasin. Sain siihen kyllä jonkunlaisen roskishaamun, kun testiaika oli jo menny umpeen, joten eipä siihen uskalla luottaa ollenkaan. Ja saatoinhan vain hyvällä mielikuvituksella luulla nähneeni jotain. :D Jos menkat ei ens viikon alussa ala, niin viimeistään keskiviikkona testaan uudelleen. :) Ja baulie, toivottavasti lääkkeet on alkanu vaikuttaan. Hankala sanoa, kun kipuja yms. ei ole ollu eli semmoset ei oo voinu poistua. Pissaaminen on ehkä hitusen helpompaa, ei enää niin pahasti pysähtele se pissan kulku. :)
Ihan ihmeellistä tunteellisuutta esiintyny tässä mun pääkopassa. Yhtäkkiä iski niin kauhea ikävä omaa mieskultaa kohtaan, että tuli itku. Olisin halunnu ihan yhtäkkiä vaan halata sitä ja kertoa miten rakas se on mulle. Piti sitten haistella sen tuoksua paidoista ja laittaa tekstiviesti töihin. Jotenkin iski yhtäkkiä kauhean yksinäinen olo, vaikken edes ole yksinäinen. Kaikkea sitä voiki ajatella ja tuntea.
SadeOrkidea, joko olet testannut? Mikä oli tulos? :) Nyt alan ruoan laittoon ja odottelemaan sitä ukkokultaa töistä kotiin. :)
Ofelian, kp 25/26-30, yk 2
baulie olikin jo kyselyt =) mitäs tänne, kp 27/27 (26-33) meneillään ja tuota noin...oon sata varma että täti tulee kylään *nyyh*. Oon ku peppuun ammuttu karhu koko ajan. Kiukkuilen asioista mistä ei pitäis kiukkuilla ees. Voi miehuus parkaa. Raukka ihan maassa kun äksyilen sille vähän väliä jostakin =( inhottavaa,mut minkäs teet kun ei ite sille mitän voi vaikka kuinka yrittää. Huoh.
Että tällästä täälä. Aamulla oli taas heikko olo ja sit särki pikkasen alaselkää. Taitaa tää tyttö kuitenkin pudota kovaa ja korkeelta viikonlopun aikana.
Kahtellaan,kahtellaan...
Eilen illalla vessassa käydessä tuli " tuhrua" mutta sen jälkeen ei ole tullut yhtään mitään. Voisikohan kyseessä olla kiinnitymisvuotoa jos tätiä ei näy?
Jotenkin kyllä pelkään että se tänään paukkaa vielä kylään kun viimekskin tuli ekaks tuhrua. Illalla sitten meinas tulla itkukin ton havainnon tehdessäni =( tuli tunne että mikään ei onnistu ja sanoinki miehelle et tätä menoo oon kolmekymppinen ennen ku tuun raskaaks. Enään kuukaus aikaa ja sit koittaa puolenvuoden paussi. Oon varmaan aivan hajalla jos ei nyt ehdi tärpätä.
Missäs vaiheessa muut menee?
kp 28/27 (26-33)
Ofelian: Harmittelut tuosta negasta, tosin voihan tilanne siitä vielä muuttua!
Noita " ikävöintikohtauksia" tulee mullekin joskus, mutta onneksi miestä ei tarvitse kauaa kaipailla :) Millonkahan itse saisi kaipailutekstareita... Miehet ei ehkä ajattele sitä tuolla tavalla, ikävä tulee vasta sitten kun ollaan kauemman aikaa erossa... Vuosi sitten olin Kanarialla viikon ilman miestä ja tuntui olevan sille aika kova paikka.
Mutta, tsemiä siis vaan sulle tulevaan testailuun!
Marzu, ei vielä heitetä kirvestä kaivoon! Toivotaan, toivotaan että tuhru oli vaan hetkellistä. En tiedä tuosta kiinnittymisvuodosta, muistelen että kiinnittymisvuotoa tulisi mahd. noin viikko oviksen jälkeen. Mutta, menkatkin on raskauden aikana mahdolliset, joten sinänsä toiveita on vielä hyvinkin!
Niin lopetatteko te yrityksen miehesi intin ajaksi? Sain semmoisen kuvan tuosta, kun kirjoitit että sitten tulee puolen vuoden tauko...
Mulla taitaa olla nyt kp 21. Pientä hassua oloa eilisestä lähtien, mahassa tuntuu tapahtuvan jotain, tänään ei niinkään. Oviksesta taitaa olla noin viikko aikaa, joten saattoihan se olla jotain pientä kiinnittymisen yritystä... Ei, ei, nyt täytyy työntää nää ajatukset taka-alalle!!! Tod. näk. tuo oli vain omaa mielikuvitustani ;)
-P-
että uudet yrittäjät löytää tänne tiensä, tervetuloa!
FIIU: Milläs mielellä miehesi otti ensimmäisen isänpäivän vastaan :) ? Utelias kyselee, mitä ostit lahjaksi? Olen iloinen noiden oireittesi puolesta (kuulostaa vähän hassulta), on varmasti ihanaa tuntea raskauden eteneminen! Vaikka olo onkin varmasti välillä aika ilkeä...
Vieläkö Marzulla kipuilee paikat? Odottelun viikko on sullakin aluillaan, kärsivällisyyttä ja tsemiä db db db
Ja Nanuukille pahoittelut :/ Hyvä, että saatte pidettyä tuon positiivisen mielen yllä, vaikka varmasti hetken ottikin aivoon... Tuo luontoäiti on siitä kummallinen naikkonen, että asian jonka pitäisi olla luonnollinen, ei aina sitä välttämättä olekaan... Mutta niinkuin sanoit, aikaahan tässä vain on!
Ja SadeOrkidea, välkommen :) Kirjoittelehan ahkerasti! Kiva jos tänne palstalle saataisiin kunnolla hulinaa, viime viikolla päästiin jo ennätyslukemiin, 3 sivua ;)
Ofelialle myös voimia ja kärsivällisyyttä tälle viikolle! Varmasti jos noita r-testejä kaapista löytyy, niin niillä tulee testattua jo ajoissa. Mä olen tehnyt elämässäni 2 r-testiä ja ne oli yrityskierroissa 1 ja 2... Mä petyin niistä niin pahasti, että päätettiin että testataan sitten vasta kun menkat on viikon myöhässä. Niitä päiviä odotellen ;)
Missähän muuten meidän esittelypino menee? Yritin sitä jokin aika etsiä, mutta en löytänyt...
KOIRAMAMMA, missä olet? Susta ei ole kuulunut vähään aikaan!
ON: Kiertopäivät näyttää olevan tänään 16, eli todennäkösesti ovulaatio on ollut jo... Ei kylläkään havaintoa, että minä päivänä.
Meillä alkoi tänään opintojaksovalinnat keväälle, netti oli aamulla aivan tukossa. Hyvä, että sain kaikki ne valittua mitkä halusinkin ja opinnot etenee hyvää vauhtia. Jos nyt sattuisi tärppäämään, niin LA osuisi jonnekin keskikesälle (kait?), joten saisi kaikki hommat hyvälle mallille opiskelutaukoa ajatellen. Plussa saisi silti tulla missä vaiheessa tahansa! Ei haittaisi vaikka LA osuisi keskelle lukukautta, kun tuo opiskelu ei ole mulle mikään sydämenasia ;)
-Paula-