Hienoa hallitus. Maaraavat myos ihanalla pakkolaillaan meidan kauan pois alalta olleet sairaanhoitajat toihin jo tarve vaatii.
Sittenhän niitä henkiä meneekin koska mä en ole viimeiseen 15 vuoteen hoitanut ketään enkä myöskään ole siihen kykenevä.
Kokoomus, vetäkää ****
Kommentit (12)
juuri totesi kysymys ei ole pakkolaista. Ei täytä pakkolain määritelmää. Kyse on suojelutyöstä ja kansalaisten hengen turvaamisesta.
taisi tuo L-P iskeä luurin toimittajan korvaan äsken uutisissa:)
että vuosia muissa hommissa/kotona olleiden hoitajien on pakko lähteä tekemään sairaanhoitajan töitä? Ei kai mikään laki voi niiin tyhmä olla?
Mun mielestä eduskunnasta voisi vähentää väkeä nauttimasta hyvästä palkasta ja eduista.
Kyllä Jokelankin tapaus näytti minkä alanihmisiä tarvitaan lisää ja mihin resusseja pitäisi lisätä.
Ei siinä paljon eduskunnan hiljaiset hetken tuo apua!!
Vierailija:
että vuosia muissa hommissa/kotona olleiden hoitajien on pakko lähteä tekemään sairaanhoitajan töitä? Ei kai mikään laki voi niiin tyhmä olla?
varmaan todella LAADUKASTA työtä! Kaiken huippu on, jos sinne pakotetaan joku vuosikymmeniä alalta pois ollut! Minä en ainakaan haluaisi, että esim. lastani hoitaisi joku siihen vastentahtoaan PAKOTETTU henkilö.
Vierailija:
varmaan todella LAADUKASTA työtä! Kaiken huippu on, jos sinne pakotetaan joku vuosikymmeniä alalta pois ollut! Minä en ainakaan haluaisi, että esim. lastani hoitaisi joku siihen vastentahtoaan PAKOTETTU henkilö.
pakkotyöhön määrätyille pitää maksaa 30% ylimääräistä palkkaa. Sehän on enemmän kuin mitä tehykään vaatii.
Lähdettiin hakemaan 24% ja saatiin 30%.
Juups, minäkään en ole yhtään röntgenkuvaa ottanut kymmeneen vuoteen saati " puuhastellut" (eikös hoitotyö tätä ole) jonkun ct:n tai magneettilaitteen kanssa. Siitähän vasta soosi syntyy kun mut lykätään pakkotyöhön... Ilmeisesti mulla ei kuitenkaan voi olla kovin suuri vastuu siitä pakkotyön laadusta jos avoimesti kerron että en osaa oikeestaan mitään...
eteenpäin houkuttelee ihan hulluna. Vittu että osaa päättäjät olla lyhytnäköisiä hulluja.
Voi voi... Tästä ei kuulkaa hyvä hujaha.
pidä antaa periksi. Way to go.