Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään tullut täti vaikka raskaana??

10.11.2007 |

Tää nyt saattaa olla mun epätoivonen kuvitelma,mut tahtoisin kuitenki tietää josko kellään muulla olis oikeesti käyny niin..

eli onko kellään tullu menkat vaikka myöhemmin olis plussannu?? koska mulla oli vähän kummalliset menkat viimeks..ei sattunu yhtään (toisin kun yleensä tarttee 3 särkylääkettä ekana vuotopäivänä) ja ne alko pari päivää myöhässä.ja nyt on jotenki viime päivinä ollu kummallinen olo.vihlasee tosi syvältä alavatsaa,tuli semmosta rusehtavaa vuotoa/valkosta " paksua" valkovuotoa (sori,tarkka kuvaus;) ),nenä on tosi tukkonen,rintoja välillä kuumottaa,tai silleen pakottaa hetkittäin. nyt on kp.9..tai kp.38 ???

miten on.. kuvittelenko kropassani jotain kummia..flunssa tulossa?vai onko kohtalontovereita jotka on kokenu menkat ja plussan samassa kierrossa? :)

yritystä niiiiiin kauan takana ja hoidot edessä..*toivoo tärpänneen*...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli normaalisti kuukautiset 4kk ajan eikä ollut mitään " omituisia" oireita, joten esikoistamme odottaessa tiesin raskaudestani vasta kun olin neljännellä kuulla. Sitten kuukautiset muuttuivat niukaksi ja loppuivat kokonaan itsestään. Neuvolasta sanottiin että voi olla, eivät pitäneet erityisen epätavallisena!

Tuolloin ei mieheni kanssa vielä oltu " suunniteltu" eikä pahemmin puhuttukaan lapsen teosta, joten en osannut odottaa/epäillä että olisin raskaana, kun kondomiakin oltiin käytetty säännöllisesti. No, onneksi luonto määräsi toisin kun oltiin ajateltu ja nyt meillä on aivan ihana neljävuotias uhmispoika. ;)

Vierailija
2/6 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi tyhmä kun vaivaan päätäni tämmösellä jutulla,kun en kerta kuitenkaan uskalla tehdä testiä sen onnettoman pettymyksen pelon takia:(

Mut ihanaa et jollain on käynyt niin,kuten sulla pikatchu! Mahtavaa :)

Ehkä mä odottelen muutaman päivän näitä juilimisia ja testaan sitten. vaikka toisaalta,pääsisin tästä ajatuksesta eroon nopeemmin jos vaan testaisin pian..!

Kiitos kuitenki rohkasevasta vastauksesta!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmella kerralla on tullut oudot menkat, kahdella kertaa meni kesken (viimeksi juuri viikko sitten) ja kaksi taaperoa tuossa vilistää, vaikka menkat oli 3 tai 4 kertaa " ajallaan" raskauden ekoina kuukausina.

Pahoinvointi ja muut oireet kertoivat kyllä että raskaana oltiin, ja syytä vuotoihin ei löytynyt.

Vierailija
4/6 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin voi siis käydä ihan yleisesti..hmm..

ehkä rohkenen tehdä sen testin huomenna.. :) jotenkin on semmonen pahaolo aina välillä kyllä.se vaan takaraivossa kokoajan elää,että " menkat oli ja meni,en voi olla raskaan" mutta mutta,jos se kerta on mahdollista siitä huolimatta että raskaana olisi niin pakkohan mun on asia varmistaa :D

mistäköhän se vuoto sitten tulee,jos masuun on joku jo kiinnittynyt??*hmm*

Vierailija
5/6 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näytti? ...Jännittelen täällä sinun puolestasi. :)

Vierailija
6/6 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

negaahan se näytti.. Ja nyt ihan kauheet oviskivut:( päätettiin nyt mun pyynnöstä et odotetaan helmikuulle meille varattua hoitoaikaa eikä yritetä ennen sitä kauheemmin. tai et en laske kiertoa,tarkkaile fiiliksiä tms.. Se on henkisesti mulle niin raskasta kytätä niitä oireita ja pelätä että koska täti saapuu..

mutta toivotaan että tärppää sitten hieman avustettuna! kiitos myötäelämisestä :)