Apteekin omassa todella haalea viiva
Viiva ei tullut testiajan sisällä vaan noin puolen tunnin päästä. Näyttääkö siis tosiaan alkaneen raskauden? Onko joku saanut apteekin omalla plussan joka onkin parin päivän päästä ollut nega? Eilen apteekin oma vielä näytti täysin puhtaan negan.
Kommentit (11)
Testissä oleva viiva on tosi ohut, aivan kuin terävällä kynällä tehty. Ei siis yhtä leveä kuin kontrolliviiva. Mutta selkeä viiva on vaikka miten testiä kääntelisi. Paljonkos niitä viikkoja sitten olis kun apteekin oma alkaa raskauden näyttämään? 3-4? Mulla kun tuo kierto on ihan mitä sattuu ja viimeksi kunnon menkat ovat alkaneet 25.8 ja hailakan punertavaa valkovuotoa tuli 14.10 ja sitä tuli vain parina päivänä. Olikohan tuo 14.10 muka viimeiset menkat? Osaisko joku sanoa tähän jotain?
en oo sellaseen kyllä törmännyt.. oletko tehnyt uutta testiä? apteekin testi näyttää melko aikasten raskautumisen elikkäs mulla näytti kummassakin raskaudessa vkolla 4 , mulla myös on todella epäsäännöllinen kuukautiskierto..
Kannattaa tosiaan testata uudelleen, ei ne varmaan kumpikin samallalailla näytä, ja jos tähän uuteenkin tulee viiva niin sitten oot varmasti raskaana. Jos näyttää negaa niin ehkä kannattaa hakeutua gynen puoleen nuitten omituisten menkkojen /vuotojen kanssa, varmaan osaa auttaa paremmin. Voi olla kyseessä myös jonkinlainen hormonaalinenhäriö tai vastaava.
Mulle tuli viime kierrossa samanlainen tosi ohut viiva Apteekin omaan testiin. Siis juuri kuvailemasi näköinen, aivan kuin kynällä piirretty viiva, jonka toista reunaa ei edes näkynyt. Mäkin oon aina testannut Apteekin omalla, ja koskaan aikaisemmin ei ole tullut mitään haamuja. Kuvittelin, että ei niitä vois sillä testillä tullakaan. Aina on ollut joko selkeä plussa tai sitten kiistaton nega. Mulla sit viime kierrossa ei toi viiva koskaan vahvistunut ja kun kierrot on mullakin sekavia, niin en edes osaa sanoa, missä vaiheessa toi ohut toinen viiva oikeestaan tuli. Mutta loppujen lopuksi en siis ole raskaana. :(
Toivottavasti sulla olis kyse raskaudesta! Tsemppiä ja onnea matkaan!
-Q-
Eli en taida olla raskaanakaan. :( Testasin siis viime to, pe ja tänä aamuna. Ja to sain testiin sen terävän viivan. Pe vaikeasti erotettavan ja tänä aamuna vielä himmeämmän.... En tajua. Ja mitkään näistä eivät tulleet testiajan puitteissa. Koskaan aiemmin en ole saanut apteekin omiin yhtään mitään haamuja. Onkohan apteekin omat jotenkin muuttuneet? Ulkonäkö on ainakin aivan sama. Perjantaina tuli ovisliman tyylistä limaa todella paljon... Mutta raskaustestithän tunnistavat vain hcg:n pissasta... Petipuuhia oli keskiviikkona ja nyt eilen lauantaina. Jos mulla oli ovis tosiaan perjantain aikana niin oliskohan mahdollista että keskiviikon puuhilla voisi tärpätä? Eikös ovis nyt siis ole sinä päivänä kun limaa tulee eniten?!? Ja simpathan elää sen 2-5 päivää? Pitäis malttaa odotella nyt vaan rauhassa menkkoja eikä ostella testejä kokoajan. Lopetin imetyksen kokonaan vasta viime kuussa joten senkin takia tuo kierto voi olla mitä vaan. Semmosta jännää painontunnetta on alavatsassa kuten edellisissäkin raskauksissa ihan alussa ja nippailuja myös. Ja nekin tuntemukset vaihtelee päivän mittaan. Siis aivan kamala kuume on!! :)
Et ole ainut jolla on tullut apteekin oma nimiseen testiin ohut vaaleanpunainen viiva ja testiajan jälkeen sain minäkin. Siis siinä oli väriäkin. En ymmärrä. Mulla kierrot epäsäännölliset ja todettu pco. Nyt mennään 58/35-44. Edelliset kierrot olleet 42 ja 40. Tää on niin veemäistä, kun ei tiedä tuleeko menkat vai ei. Noihin kahteen olen saanut hailakat viivat joissa väriä, mutta testiajan jälkeen. Esim. acon kasettitesti selvä vaaleanpunainen viiva ja toi apteekin testi.
Mulla tuli kp 40 vähän veristä vuotoa paperiin. Silloin oli satavarma jaahas sieltä ne menkat tulossa vaan eipä alkaneetkaan. Raskausoireita ollut alaselkäkipua, nipistelyä alamahas oikealla, nivusis kipua, rinnat sivuilta arat ja äklöä oloa. Liekkö ne niitä kuuluisia valeraskausoireita.
Huimaustakin oli täs ja alapäänvihlontaa. Jos oisin niin 6+3 laskettuna kierrolla 40. Senhän olis pitänyt näkyä testissä jo kunnolla.
mutta on toisilla sitten myöhemmin olleetkin plussia :) Ei auta muuta kuin odotella ja testata vähän myöhemmin uudelleen.
Itselläni oli kp 50/28 kun testi näytti vasta plussaa, joten hieman tuli ostettua testejä turhaan... huh... raskauduin heti ekasta kierrosta hormonikierukan poiston jälkeen, mutta jotain häiriötä oli, koska näytti niin myöhään vasta. Laskettuaikaa jouduttiin myöhemmin muuttamaan, kun kävin ultrassa. Joten tiedän, kuinka turhauttavaa on odottaa sitä plussaa ja tutkailla testejä ja ihmetellä, mikä niistä toimii... Itse en kyl saanut roskishaamuja. En kyl niitä sitten tutkinutkaan myöhemmin yleensä, koska ajattelin, ett jos olisin ollut raskaana, niin olisi se näkynyt annetun ajan puitteissa.
Kannan oman kokemukseni kekoon apteekin omasta testistä.Eli mulla näytti ihan samanlaista haaleaa viivaa kahtena ensimmäisenä kuukautena, joista molemmista menkat sitten tuli.Gyne sanoi, että todennäköisesti ollut kemiallinen raskaus.Silloin kuulemma myös sattaa hormoonia hiukan erittyä.No kolmannesta kierrosta ihan sama juttu, viiva tuli kans ehkä n. 30 min kohdalla haaleana.Testasin hulluna kaikkiina päivinä kp 28-35 ja ihan sama juttu.Luovutin ja menin gynelle ja joku " möntti" ultrassa näkyi, joka nyt tällä hetkellä itsepäinen uhmaikäinen 2v tyttö!
minä olen jokaisessa raskaudessa/yrityksien aikana käyttänyt apteekin omaa ja aina on ollut nega jos en ole odottanut ja jos olen odottanut niin melkein heti parissa minuutissa on tullut kaksi viivaa :) sinun kannattaa mielestäni oottaa pari päivää ja testata uudelleen jos menkat eivät ole alkaneet..mulla ei oo koskaan tullut tuolla testillä roskishaamuja..voihan olla että raskaus on vasta niin alussa ettei hormoonia ole kertynyt tarpeeksi.