Mikä pyykinpesuaine tuoksuu parhaimmalta?
Nyt siis mielipiteitä kyselen parhaimman tuoksuisesta pyykinpesuaineesta. Mä oon jo vähän kyllääntynyt entiseen merkkiin ja uusi olisi hakusessa, mutta en millään jaksaisi ostaa jokaista pesuainetta pullollista ja kokeilla. Joten kertokaapa. Ja siis nimenomaan mielipiteitä tuoksullisista pesuaineista kyselen, onhan tuoksuttomuuskin ihan ok, mutta musta on kiva että vaatteet tuoksuu joltakin
Puzzle
Kommentit (2)
Huomaa kyllä toisaalta suuren eron, kun olen käyttänyt aika paljon hajusteettomia pesuaineita. Kesällä voitettiin Bio Luvilin nestemäistä kauhea laatikollinen Rölli kisassa :) Aiemmin en ollut käyttänyt Bio Luvilia. Nyt ostin Bio Luvilia ja olevinaan ihan saman pullon kuin mitä me voitettiin ja nyt olen ihmetellyt kun pyykit tuoksuu. No eipä tuo ollutkaan hajusteetonta vaikka samanlainen pullo olikin. Mutta ei kauhean pahalle haise, huomaa kuitenkin että tuoksua on!
Ariel on ihan hirveetä! Joskus olen ostanut Prismasta xtra pyykinpesuainetta eikä sekään pahalle/ voimakkaalle haissut!
Itse pesen pyykkini hajusteettomilla aineille, mutta jos jotain hajustettua käyttäisin, niin olisi se Bio Luvil nestemäisenä. Lähes kaikki muut hajustetut saa meidän perheen haukkomaan henkeään :).