Mitä mieltä sinkkuäitien valinnoista?
Kommentit (12)
voi suhdetta rakentaa. Onneksi Anna tiedosti tämän itsekin.
Käykääpäs katsomassa nelosen sivuilta - Reetta siellä jo kertoo olleensa pettynyt Markoon heti ensimmäisillä treffeillä ohjelman jälkeen. Tuon näköinen projektijohtaja EI ole tuon ikäisenä enää sinkku ilman painavaa syytä! Hälytyskellojen olisi pitänyt soida!
Anna oli ainoa joka valitsi järkevästi - tai hänenkin olisi pitänyt päätyä yhteen Antin kanssa ;-), mutta Jounikin on varmasti ihan hyvä vaihtoehto; koulutettavissa oleva ;-).
Teija on mielestäni ihan lost hope :-/ - kaunis nainen, jolla karismaattinen persoona - mutta ihastuu vääränlaisiin miehiin! Sami on ketku, sen näkee heti; täysin väärä tyyppi suhteeseen. Jari olisi voinut olla Teijalle paras vaihtoehto.
mutta Teijan olisi pitänyt valita Marko!!!
Sami halusi vain voittaa, ei Teijaa..
Ok, Teija otti Samin..entä ne toiset?
Teija valitsi väärän miehen, mut sen oli pakko ottaa se Sami, koska oli ihastunut siihen. Niin mulkero kuin Sami onkin.
ennenkaikkea siks et se nuori sälli vaikutti niin kamalan keskenkasvuiselta tossa viimiesessä juttutuokiossa eikä osannu oikein vastata mitään... ei silleen voi lähtee liikkeelle et sen näkee sit onko meillä jotain vai ei. mä arvasin kyl et teija ottaa sen, ihan sen tyyppinen et hakee draamaa elämään ja tulee takuul sitä saamaan...
Annan valinta vähän ihmetytti, näytti ettei Jounin kanssa juuri kipinöinyt. Tosin Juha-Matti vastasi todella huonosti Annan kysymyksiin.
Teija löytää ja Reettakin kuhan etsii.
Anna parka! Jouni on ollut jo kaksi kertaa pikaisessa avioliitossa....täytyy miehessä jotain vikaa olla!
Jouni on ikäisekseen tosi vanhan näköinen...eihän se oo ku 34 ja vois luulla 43!
Anna kysyi Juha-Matilta sellaisia kysymyksiä, joihin ei kukaan itseään ja toista kunnioittava edes vastaa. En minäkään voisi luvata miehelleni, että 10 vuoden päästä meillä on kaikki hyvin, enkä häntä koskaan jätä -eikä hänkään lupaisi tuota minulle, vaikka rakastamme toisiamme äärettömän paljon. Toiselle ei kertakaikkiaan voi luvata tuollaista.
Samissa on jotain tosi äklöä, mutta kai Teija näki hänessä jotain hyvääkin, kun hänet valitsi. Itse olen törmännyt Samin oloisiin tyyppeihin yöelämässä, ja ovat juuri näitä ' ikuisia poikamiehiä' .. you know what I mean.
Reettahan kertoi nettipätkässä, että ekat treffit menivät Markon kanssa ihan plörinäksi.. Se ei vielä kerro siitä, tuliko suhteesta mitään :)