*¨*¨*¨*HEINÄHATTUSET ke-pe vko 45*¨*¨*¨*
Kommentit (22)
Toiveet ei ole kylläkään kovin korkealla tämän kierron suhteen. Kiva kuitenkin lukea miten muilla samassa vaihessa menee ja onko oireita jne. Niin ja plussauutiset on aina iloisia ja kannustavia! :)
Mulla on nyt kp 23/30 eikä mitään viitteitä raskautumisesta. Ovista en bongannut. O.testejä olis mutta en saanut aikaiseksi, tosi hankala kun pitäis olla 4 tuntia käymättä vessassa eikä saisi juodakaan kovin paljon sinä aikana.
Esittelen nyt itseni tähän, en tiedä jos teillä on ollut tapana mutta kuitenkin. :) Eli olen 3-vuotiaan pikkumiehen kotiäiti. Pientä sisarusta toivotaan kovasti mutta mutkia on ollut matkassa, ehkäisy ollut pois nyt 2,5 vuotta, josta ensimmäisen puoli vuotta tosin vielä imetin esikoista. Viime keväänä tulin raskaaksi mutta sain keskenmenon kesällä rv 11+jotain. Pieni oli kuollut kohtuun, muttei tullut spontaanisti ulos joten jouduin kaavintaan. Olen aika hyvin toipunut, mutta kierto on ollut vielä pitkä, kahdet kuukautiset vasta ollut kaavinnan jälkeen.
Peukkuja kaikille jäljellä oleville heinäkuisille!
ts kp 23/30 (tai viime kierron mukaan 36)
Kierto venähti ennätyspitkäksi. Viime viikolla täti tuli vihdoinkin ja on onneksi jo häipynyt. Tässä kierrossa alan syömään Teroluteja, joten toivotaan, että vaikutusta on ainakin kuukautiskierron säännöllisyyteen.
t. Kapa kp 11/28-35 (47) yk8