Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 12 ja vähän veristä vuotoa

Vierailija
07.11.2007 |

Verinen " hyytymä" pyyhkiessä..

Eihän välttämättä tarkoita keskenmenoa? Eilen yhdynnän jälkeen oli hetken vatsa hieman kipeä mutta tänään ei ole ollut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita oireita? Supistelua, painon tunnetta? Luultavasti ei ole keskenmeno, varsinkin jos veritihku tullut yhdynnän seurauksena (jo pelkkä gyne-tutkimus usein aiheuttaa kohdunsuulta veritihkua. Kuitenkin jos tuntemukset jatkuu/verenvuoto jatkuu voisit mennä tarkistamaan, että sydänäänet kuuluu ja sikiöllä asiat hyvin.

Vierailija
2/5 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla on kuitenkin parempi onni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme olleet edes yhdynnässä. Olin varma keskeytymisestä, mutta ultrassa selvisi, että sikiö hengissä ja liikkuu normaalisti. Lääkäri epäili vuodon aiheutuneen reunaistukasta (?). Toisaalta vuoto ajoittui myös aikaan, jolloin minulla olisi normaalisti kuukautiset.

Jos vuoto jatkuu, on runsasta ja helakan punaista, kehoitti kuitenkin hakeutumaan suoraan gynenpolille! Ei ole maanantain jälkeen ollut vuotoa minulla, vaikka alavatsakipuja hieman ollutkin. Tsemppiä sulle ja ehkä olisi hyvä käydä tarkistuttaan, että kaikki on kunnossa!!

Vierailija
4/5 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 2, helpompi odottaa huomista :)

Vierailija
5/5 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi olla rusehtavaa, mutta sitä tuli melko vähän, alushousuissa ei ollut yhtään, ainoastaan pyyhkiessä paperille. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan