Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAKKOSESTA haaveilevien marraskuu

07.11.2007 |

Ajattelin aloittaa uuden pinon marraskuulle kun edellinen jo pääsi venähtämään.

Voi Pikkumyy, tiedän tuon tunteen kun tuntuu siltä että vaikka mitä tekisi niin ei raskaudu. Aina on toiveet niin korkealla ja menkkojen alettua rymähdetään maanpinnalle niin että tuntuu. Itsekin olen tosi masentunut aina menkkojen alettua ja itkeskelen miehelle että ei tästä mitään tule ja mietin mikä on vialla ja että tutkimuksiin tässä taas joudutaan kun ei kuitenkaan tärppää.

Täällä yk 4 menossa ja loppukierrossa mennään. Viikonloppuna tai viimeistään ensi viikolla menkkojen pitäisi alkaa. Selviä oviskipuja en tässä kierrossa tuntenut joten toiveet ovat jo seuraavassa yrityskierrossa.

Kirjoitelkaahan ahkerasti kuulumisianne ja kaikki uudet kakkosesta haaveilevat ovat tottakai tervetulleita joukkoon!

Toivottavasti marraskuu tuo paljon plussia!!!

t.Vadelma

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ovulaatio oli todennäköisesti viime viikolla, mutta ei kuitenkaan hyödynnetty ollenkaan :( On ollu jotenki tosi apaattista menoa nyt..

Kävin vyöhyketerapeutilla eilen, ja hän käsitteli munasarjojen sekä -johdinten pisteitä.. Siellä tuntui hieman arkuutta, joten voi olla että jotain on vialla.

Huomenna pikkujoulureissulle Tallinnaan:) Jospa se piristäis hieman...

Vierailija
22/36 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottauduin tähän pinoon pariviikkoa sitten. Ovulaatio tuli alku kuusta ja kerran peittoja pöllyteltiin ja nyt testi näyttää plussaa. Eli tuolla odotus puolella nyt kirjoittelen.

Jouhi 4+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ovulaatiota odotellen...laskureiden mukaan olis huomenna ja nyt ollaan vällyjen välissä viihdytty :) toivotaan parasta...nyt siis kp 14/28. ja yrityskerta nro 4.

Mä en ole mitään ovistikkuja ostanut, jollei nyt tärppää niin sit harkitsen asiaa uudestaan. Tuntuu vaan että jos alkaa vielä tikuttelemaankin niin stressi tämän asian suhteen kasvaa liikaa. MInkälaisia kokemuksia muilla ovistesteistä ja niiden käytöstä?

Niin ja paljon onnea kaikille jo plussanneille :)

Vierailija
24/36 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melissa: Kun tuota esikoista " tehtiin" käytin ovistikkuja. Tulos on nyt 10kk ja nukkuu päikkäreitä ulkona. Eli ihan hyvät kokemukset on tikuttelusta.

ON: Tylsää tämä odottelu. Ovis koitettiin hyödyntää viime viikolla. Tässä on nyt vielä pitkä puoltoista viikkoa ennen kuin tädin pitäis tulla. Pikkujoulut olis 1.12, joten kuitenkin ennen niitä varmaan testaan, jos ei menkkoja kuulu. Jos kävis niin onnellisesti, että testi olis +-merkkinen, jäisi pikkujoulut väliin.

Nyt kahville ja lukemaan aamun lehti.

Vierailija
25/36 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kp 32/30 menossa ja edellen odotellaan joko tätiä tai + saapuvaksi. Kummallinen tilanne, mut eiköhän tuo suuntaan tai toiseen tuosta pian ratkea. Toivois vaan et jos on täti tulossa niin tulis jo, et sais uuden kierroksen alulle ;) + olis toki mieluisampi!

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

Vierailija
26/36 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin meikeläisen pitkä ja omituinen kierto lopulta päättyi ja täti kaarsi aamulla paikalle. Hyvä niin et saa aloittaa uuden yrittämisen, koska jotenkin oireiden puutteesta aavistelin et tuskin oon raskaana ja varsinkin kun kaikki testit näytti negaa.

Nyt sitten vaan ovista odottelemaan ja todellakin toivomaan et nyt tärppää! Esikoinen sai alkunsa just tästä kierrosta 3 vuotta sitten, joten toivotaan et tää on meillä se sikiämiskuukausi ;)

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

Vierailija
27/36 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinaavat hetket alkaa olla käsillä (taas..). Tiistaina testaan, jollei aiemmin menkat ala.

Kuten aiemmillakin yrityskierroilla, olen väsynyt ja pahoinvointinen näin menkkojen alla, mutta nyt tämä on olevinaan vahvempaa huono-oloisuutta kuin aiemmin... tiedä häntä. Olen niin kyyninen, että veikkaan taas kuvittelevani kaiken. Ehkä siten säästän itseäni pahemmalta pettymykseltä. En vain jaksa iloita ennekö se plussa on siinä nenän edessä " mustaa valkoisella" .

Päätä särkee usein ja selkä ja maha kipuja on välillä.

Shayen kp 28/30

Vierailija
28/36 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jännitetään....viikon päästä pitäis alkaa kuukautiset, saas nähdä kuinka käy. Mieleni tekis jo viikonloppuna testailla :)

Vierailija
29/36 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan vielä ole tätiä näkynyt tai tuntunut, mutten päässytkään vielä testaamaan. Tilasin testejä netistä viime viikonlopulla, mutta saapuvat vasta huomenna, eli sitten koittaa totuuden hetki.

Voi miten paljon haluaisin jo uskoa olevani raskaana ja iloita, mutta jos sen teen, tulee varmasti nega... Siispä hillitsen itseni vielä hetkeksi ja odotan. Pidän peukut pystyssä, itselleni ja teille kaikille!!

Vierailija
30/36 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulle kaahasi täti kylään. Yk 4:ssa ei ollut edes nimeksi yritystä, joten ei ollu mitään paineita tädin kyläilyistä. Mulle on tullu viime aikoina sellanen kummallinen " olenko vauvan arvoinen" -olo. Sitä on vaikea selittää.. Mutta kuitenkin mulla on edelleen ihan älytön vauvakuume ja niin on varmaan miehelläkin.

Täytyy lähipäivät keskittyä flunssasta paranemiseen, tädin kanssa elämiseen sekä esikoisen synttäreihin joten saadaan tämä yrityskiekka alkaa touhukkaasti:)

Pikkumyy78 kp1/31 yk5

Vierailija
31/36 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko shayen testailit??

Mun pitäis vielä malttaa viikonlopun yli odotella...

Vähän on masussa nippaillut ja kp19 tuli jotain ihan pientä tuhruvuotoa (kiinnittymisvuotoa, toivoisin!!)

Tai sitten vaan kuvittelen epätoivoissani :)

Vierailija
32/36 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, testasin hyvinkin. Tultiin kotiin tuossa puoli kahdeksan aikaan ja hain testit postilaatikosta ja testasin. Nega.

Ei kuitenkaan ole tätimäinen olo, ja niiden olisi pitäinyt alkaa jo tiistaina. En siis ole heittänyt toivoa menemään. (vielä :) Kokeilen aamulla uudelleen ja jos sekin nega, niin odottelempa tätiä muutaman päivän vielä lisää.

Shayen yk3 32/30

Vierailija
33/36 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä sanoin et lopetan tänne kirjottelun kokonaan, mut piti tulla kuiteskin käymään.

Itellä " jännät" päivät, menkkojen olis tarkoitus alkaa sunnuntaina. Mä kovasti toivon et olisin raskaana, mut on jo niin paljon menkkaoireita et kyllä se täti tulee käymään. Eli alamahaa turvottaa, nipistelee ja sitten väsyttää. Joka kierrolla melkeinpä olen kuvitellut nämä samat oireet raskaus oireiksi ja joka kerta olen pettynyt, kun ne olikin vaan menkka oireita.

Et ei mulla kyllä suurempia jännittämisiä ole, parempi melkein et olis ihan oireeton, niin olis todennäkösempää et olis raskaana.

SHAYEN: Toivotaan et sulla plussa napsahtas testiin. (anteeksi jos nimimerkki väärin kirjotettu)

Tulen kyllä sitten ilmoittamaan, kun menkat alkaa....

Leti kp24/26 yk6

Vierailija
34/36 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yk5 menossa, ajattelin jo etukäteen laittaa 6, kun on niin varma et sinne mennään. Heh!!

Leti

Vierailija
35/36 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut plussaa, muttei tätiäkään. Ei tullut edes haamua, vaikka kuinka tiirailin. Ei kai tässä auta muukaan kuin odottaa. Täytyy kokeilla vaikka sunnuntaina tai sitten maanantaina uudelleen, onneksi tilasin useamman testin kerrallaan :)

Onko muuten kellään kokemusta halpa-testi.fi:n puikko testeistä? Ovatko ihan varmasti luotettavia? Niin ne ainakin väittää, mutta eihän köyhän kannata ostaa halpaa... :)

Kiitos vain kovasti tsemppauksista kaikille ja paljon onnea matkaan teillekin!!

Shayen kp33/30

Vierailija
36/36 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..hyvä keskustelu miehen kanssa vauvakuumeesta, toiveista, peloista, odotuksista jne. Purin omaa pahaa oloani, kun ei tärppää. Kerrassaan hyvä olo tuli keskustelun jälkeen, kun tähän asti tämä on ollut kummankin oma projekti, eli ei olla paljon asiasta keskusteltu.

Oon ollu välillä jopa sitä mieltä, etten halua jatkaa yrittämistä, kun ei kuitenkaan tärppää. Nyt tuli taas uskoa siihen, että ehkä se sitten tärppää kun on sen aika.

Mites muilla, onko testailtu?

Pikkumyy78 yk5 kp 5/31