Mitä kirjoitustasi on väitetty provoksi vaikkei se ollut sellainen?
Kommentit (7)
Sittemmin tutustuin hyvinkin läheisesti tuon naapurin kanssa, ja tiedän että hän on hyvä äiti. HÄnellä vain on välillä todella vaikeaa toisinaan hysteeriseen raivoon itseään lietsovan vaikeasti vammaisen teini-ikäisen kanssa. En varmasti pärjäisi itse yhtään paremmin.
Siksikö, että olen huolissani anoppini syömisistä? Tiedätkö, miten ylipainoisille pyörätuolissa oleville yleensä käy?
4
Kukaan ei tuntunut uskovan, vaikka joka sana oli totta.
mutta lähestulkoon jokaista vähänkin pitempää viestiä väitetään jossain vaiheessa provoksi, varsinkin jos ketjusta tulee yhtään pitempi tai palaa kommentoimaan tai kertomaan lisää.
Eli minusta ei ole uskottu: ammattiani, miehen ammattia, lapsen sairauksia, omia sairauksiani, talomme kokoa, tulojamme ja taloudellista tilannettamme (hyvä), synnytyskertomuksiani, lomailutapojamme (=ulkomaanmatkat), joitain tuttavistamme kirjoittamiani juttuja jne... Näitä löytyy vaikka kuinka paljon ja ärsyttävintä on tosiaan se, etten ole IKINÄ kirjoittanut provoa!
mulla on suorat mielipiteet ja menetelmät jotka ei sovi muille mammoille, sen lisäksi että meillä on boheemit tavat.
jossa ei jossain koti lue Porvoota??? Ihan sama mitä kirjoitat, aina joku fiksuna on hokemassa tuota.
Oikeesti luulin, että olin JB. Ja olinkin.